Ook even mijn plasje doen. Zeg maar het ijdod verhaal. Vast IP adres en dat kan niet bij KPN. Gebeld door OBN. Aanbieding: Wij kunnen het welkomstaanbod van xs4all van 3 naar 6 maanden oprekken.
Ok, even kijken. Het welkomstaanbod van xs4all is 3 maanden voor 44 ipv 45 euro per maand.
Oh wauw. Dus jullie kunnen me een extra korting geven van wel drie hele euro's. In totaal.
Dus, van de OBN website: "Ons uitgangspunt is dat de klant erop vooruitgaat."
Dat betekent dat ik van 33.50 per maand naar 45 euro per maand ga, waarbij mijn snelheid daalt van 100 mbit naar 80 mbit. Maar daar kunnen ze dan wel drie hele euro's korting op geven.
Interessante definitie van "op vooruit gaan" hebben ze. Het is wel weer duidelijk. KPN was een k*tbedrijf (Ik zal hier niet mijn gebruikelijke ADSL rant herhalen), is een k*tbedrijf en zal het ook altijd wel blijven.
Oplossing is er gelukkig ook: Tweak is net zo duur als xs4all, heeft een iets hogere snelheid én het is geen KPN dochter.
Nu alleen even kijken wat het handigst is aangezien ze de galsvezelmodems ook vervangen, maar ik denk (contractloos) laten omzetten naar KPN, en dan de dag erna overschakelen op tweak.
[
Voor 4% gewijzigd door
EelcoG op 02-05-2018 11:15
]