Deze week post in de brievenbus van OBN. Ik denk, hé een mooie aanbieding, misschien wel eindelijk de mogelijkheid tot hogere snelheden... Of misschien nieuwe zenderpakketten, wat zou het zijn....De wildste (glasvezel)mogelijkheden schoten door mijn hoofd. Zou ik dan beloond worden als vaste klant van het eerste uur in deze regio? Zomaar een extra Amino decoder cadeau? Het is tenslotte wel de tijd van het jaar voor leuke presentjes.
Ik had het niet meer en met trillende handjes probeerde ik de envelop netjes open te maken. Stel je voor dat je het belangrijke retourformulier beschadigd, zeg maar dag tegen je aanbod voor sneller glas en je nieuwe iptv pakket.
Dus mijzelf even bijeen geraapt en de rust terug gevonden om met beleid de envelop te openen. Zachtjes scheurde het papier verder en eindelijk was de envelop geopend. Een dikke brief scheen mij tegemoet, de spanning steeg en voorzichtig haalde ik de brief er uit.
Ik zag de aanhef Geachte heer ..... Ah gelukkig, geen random reclame in ieder geval, echt gericht naar mij!
Toen ik de brief volledig uit de envelop had gehaald, kon ik eindelijk alles lezen. Een aanbieding, speciaal voor mij!!!
Al snel was de euforie vervangen door teleurstelling, ik had een aanbieding gekregen, dat wel, maar dan eentje die je nooit zou verwachten van je glasvezelboer....
Een aanbieding voor een nieuwe zorgverzekering .....kansloos OBN.....