Ik heb een harde schijf van 1 TB. Via eigenschappen op c: zie ik maar 100 GB
Hoe kan ik de andere 900 GB aanspreken?
Ik werk met windows 7 64 bits
Hoe kan ik de andere 900 GB aanspreken?
Ik werk met windows 7 64 bits
Ey!! Macarena \o/
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tegenwoordig kan schijfbeheer/disk management ook je boot-partitie vergroten, daar heb je geen 3rd party tools meer voor nodigRaZ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:02:
Door een extended partitie te maken en daarna te formatteren. Resulteerd wel in een extra schijf.
Andere optie is om met een programma als PartitionMagic de schijf te vergroten.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Tenzij er recentelijk een nieuwe versie van Partition Magic op de markt is verschenen zal ik deze absoluut niet aanraden bij Windows Vista en later. Op Windows XP kan het nog prima, maar PM kan op nieuwere versies van Windows (NTFS) voor problemen zorgen.RaZ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:02:
Door een extended partitie te maken en daarna te formatteren. Resulteerd wel in een extra schijf.
Andere optie is om met een programma als PartitionMagic de schijf te vergroten.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq