Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto submit refresh probleem in php script

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Ik heb een input veld dat automatisch een ander veld (op een andere pagina) invult. Graag zou ik de submit button automatisch willen hebben.

Heb de volgende javascript gevonden:

Form:
<form name="test" method="post" class="test" action="#">
.......
<input type="submit" value="zoek">

Javascript:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"><!--
setTimeout('document.test.submit()',5000);
//--></SCRIPT>

Dit werkt prima. Maar de uitvoer van het form wordt op dezelfde pagina geladen, met als resultaat dat om de 5 seconden de pagina opnieuw wordt geladen.

(heb er even 5 seconden pauze in gezet, omdat ik anders het resultaat niet zag) ;)

Kom er niet aan uit, wie heeft hier ervaring mee?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
setInterval gebruiken? Of als de pagina wel herlaadt, zorgen dat dan setInterval niet wordt aangeroepen; bv. door het afhankelijk te maken van of een formulierveld al is ingevuld.

[ Voor 78% gewijzigd door GlowMouse op 12-01-2011 00:12 ]

Verwijderd

Kijk eens naar 'action="#"'. Verander dat naar de pagina / het script dat je wilt uitvoeren. ;)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je met GET werkt, kan je toch ook gewoon in je header de meta refresh gebruiken. Mensen zonder javascript (zoals NoScript add-on), hebben die refresh met javascript niet. Dat tackle je dan ook gelijk.

Ey!! Macarena \o/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mvdb1982 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:07:
Kom er niet aan uit, wie heeft hier ervaring mee?
Zo, ik sluit de helpdesk even. Dit is niets meer dan een Kan iemand even...? / quickfix. Misschien eens tijd voor een tutorialletje JS/HTML?

En neem Waar hoort mijn topic? even een keer door en gebruik voortaan code tags a.u.b.

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 12-01-2011 00:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.