Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het met windows een beetje zat ,en wil graag andoid op mijn hd 2 installeren , nu zie ik dat heel veel mensen dit lukt maar mij niet !

Als ik op Haret druk , dan zie ik een paar regels en daarna alleen maar zwart , en verder komt er niks ook niet na een uur ofzo ,WAT GAAT ER FOUT ?

Dit zijn de gegevens van mijn Hd2 :

-rom ver 1.43.404.1 (70124)NLD
-RadioVer 2.04.50.22_2

Wat gaat er fout aub , iemand die me graag wil helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Start je ook eerste CLRCAD op?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Heb je dit topic al gezien? Android op de HTC HD2 - Deel 2

Daar staan genoeg handleidingen op die het duidelijker voor je kunnen maken en misschien had je het daar in eerste instantie kunnen posten? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door EoG op 10-01-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CLRCAD klik als eerst op , maar dan gebeurd er niks , Dat is gewoon normaal toch ?

Daarna druk ik op Haret en verder komt die niet dan een zwart beeld en een paar regels !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:50
Volgens mij kun je het sindskort ook volledig flashen, of er een dualboot van maken.

Ik denk dat dat makkelijker is en sneller werkt. Want op deze manier moet je Android iedere keer weer opstarten toch?!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij je hier aan het handje gaan houden. Tweakers.net is bedoeld voor mensen die zelf het een en ander ondernemen: dus, geef aub in je topicstart aan wat je precies doet, wat je al geprobeerd hebt om het probleem te verhelpen, en waarom dat niet lukt.

Zie ook: Het algemeen beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het mapje van android froyo op mijn sd kaart gezet en vervolgens eerst op clrcad en daarna op Haret geklikt .

Ik krijg tenslotte een zwart beeld met een regel 4 of 5 tekst dat gewoon blijft staan , en niet doorloopt zeg maar .

Ik wil graag weten wat ik fout doe ???????, want het zal zonde zijn om voor een desire hd extra 550 te gaan uitbetalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:52:
Ik heb het mapje van android froyo op mijn sd kaart gezet en vervolgens eerst op clrcad en daarna op Haret geklikt .

Ik krijg tenslotte een zwart beeld met een regel 4 of 5 tekst dat gewoon blijft staan , en niet doorloopt zeg maar .

Ik wil graag weten wat ik fout doe ???????, want het zal zonde zijn om voor een desire hd extra 550 te gaan uitbetalen .
Wellicht kun je de post van RoD even doorlezen, deze biedt helderheid. Met betrekking tot je probleem; Google even op die 4 of 5 regels tekst, je komt wellicht veel meer te weten over je probleem! :)

[ Voor 0% gewijzigd door EoG op 10-01-2011 19:56 . Reden: typo! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Smarron

The bend

Aangezien deze nog niet op slot zit, 1 kleine hint: 3.14.404.2

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic gaat op slot, vragen over Android op een HD2 kan je hier kwijt: Android op de HTC HD2 - Deel 2 . Natuurlijk wel na het lezen van het topic (2 delen)

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.