HDD vervangen - MacBook (Early 2008 and Late 2008)

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01 20:00
Beste Tweakers,

Ik een MacBook (Early 2008 and Late 2008):
120Gb 5400RPM s-ata Model: Fujitsu MHY2120BH.

Ik wil graag een grotere hardeschijf in deze macbook plaatsen, het liefst een 7200 RPM als dat mogelijk is. Nu is het probleem dat ik geen idee heb welke schijven ik daarvoor zou kunnen gebruiken.

Heeft er iemand ervaringen met schijven in dit model? Welke schijf kan ik het beste aanschaffen?

SSD is mij te duur, dus dit is sowieso geen optie.

Alvast bedankt!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 07:42

EoG

BOFH

funkeey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:23:
Beste Tweakers,

Ik een MacBook (Early 2008 and Late 2008):
120Gb 5400RPM s-ata Model: Fujitsu MHY2120BH.

Ik wil graag een grotere hardeschijf in deze macbook plaatsen, het liefst een 7200 RPM als dat mogelijk is. Nu is het probleem dat ik geen idee heb welke schijven ik daarvoor zou kunnen gebruiken.

Heeft er iemand ervaringen met schijven in dit model? Welke schijf kan ik het beste aanschaffen?

SSD is mij te duur, dus dit is sowieso geen optie.

Alvast bedankt!
Hallo MacBook.

Dit is toch wel te vinden op Google?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met de juiste keywords in de GoT search en Google is de benodigde informatie zelf te vinden. Dit topic gaat daarom op slot. Mocht je er alsnog niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeldt dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.