Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb al een tijd een PS3 en speel er eigenlijk niet zo heel veel op maar binnenkort komen er weer een paar nieuwe spellen en die wil ik wel kunnen bespelen.
Maar wij zitten met een probleem.

Als ik mijn playstation opstart en ook een paar keer tijdens het spelen knalt het hele internet eruit.
Nou is dit voor mij niet zo lastig maar er zijn meerdere mensen in mijn huishouden die van online gamen houden en die ergeren zich er wel dood aan.

Mijn vraag is dan ook of er mogelijk iemand aanwezig is die mij genoeg informatie kan verschaffen om dit probleem op te lossen.

De huidige details kan ik nu vertellen:
-Voor zover ik weet heb ik dit probleem altijd al gehad.
-Het probleem komt voor bij bedraad en onbedraad netwerk op de playstation.
-Het probleem komt vooral voor bij het inloggen en updaten van mijn playstation.
Het updaten gaat ook regelmatig mis omdat hij de verbinding verliest waardoor ik de update opnieuw aan moet zetten.
Bij grotere updates kan dit tot 20-50 keer voorkomen voordat hij goed door download.

Het begint nu toch wel erg irritant te worden en zou dit probleem graag opgelost willen hebben.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groet,
Levisaxos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Meer info nodig!!!

Type internetverbinding?
Merk/type router?
Router al eens gereset of firmware update uitgevoerd?
Kloppen de routerinstellingen uberhaupt?

De PS3 kan, tenzij het ding defect is, niet bijzonder veel rare dingen met je netwerk doen. Wat gebeurt er als je een andere PS3 aansluit op het IP van de huidige PS3?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kheb niet bepaald een tweede ps3 in me kast liggen voor plezier die ik kan testen :P

Zal straks thuis even kijken of ik alle informatie kan geven die nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, geen idee of je uberhaupt netjes met PSN verbonden bent (gezien je problemen niet dus...) dus mogelijk dat NAT Strict > Open PS3 & Mac OSX iets kan helpen (meest recente topic wat ik 1-2-3 opdreun over ports & PSN).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank psychoclown, was niet zeker van de locatie dus heb hem maar bij algemeen ps3 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo eindelijk kan ik thuis even kijken.

Internet weet ik eigenlijk niet, tap af van een bedrijf (met toestemming).. is glasvezel, is het enige wat er over weet.
Ik heb router: Linksys WRT54G2
Router is vandaag gereset en firmware update doe ik niet aan
Of de router instellingen kloppen?? Dnno... alsof ik weet hoe ze goed moeten staan whaha :P

maarja.. nog niet de kans gekregen te kijken welke poorten ik open moet zetten dus daar kijk ik morgen wel weer naar ofzo.
Pagina: 1