Raven schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:33:
Net even de manual van de juiste pc erbij gezocht.
Waar heb je het scherm op aangesloten, de nieuwe videokaart of de onboard?
... Wacht eens, je wilt een moderne videokaart in een systeem stoppen met een P4 Prescott? Is die P4 daar niet een beetje te oud voor?
Ik heb het scherm aangesloten op de videokaart, en onboard, maar geen niets. Maar de computer moet sowieso kunnen starten, zonder aansluitingen moet hij zelfs op het Windows scherm kunnen komen, maar deze boot helemaal niet. Hij blijft gewoon in de testfase/warmdraaifase, waarbij alle fans op volle snelheid gaan draaien.
Het is een low-end grafische kaart die nog eens passief is gekoeld. Het leek me wel een oké toevoeging voor een computer om wat modernere HD-films op af te spelen. Aangezien deze computer zwakker is, en onze Veriton gewoon goed werkte met de oudere maar sterkere HD4830, dacht ik dat hij de nieuwere maar zwakkere HD5450 zou moeten accepteren.
Ik maar denken dat elke met PCI-E 2.x 16x slot uitgeruste computer geschikt was voor elke PCI-E 2.x 16x videokaart geschikt was.

Ohja, aan de PSU ligt het ook niet, die voldoet.
Ook heb ik ondertussen een mailtje gestuurd naar Azerty. Even wachten om te kijken wat ze willen doen
@ RaZ:
Danku, dat wilde ik weten.

Nu nog aan Azerty vragen hoe dat bij hun in zijn werk gaat.
[
Voor 3% gewijzigd door
ikt op 08-01-2011 15:40
]