Aan allen van wie da kaart is overleden:
Eerder heb ik al aangegeven dat ik contact met HTC heb gehad en er een kaartje opgestuurd zou worden.
Nu, dit is ongeveer 3,5 week geleden. Ik heb midden week 2 gebeld en toen werd er mij verteld dat de kaart vanuit Engeland wordt opgestuurd. Ook mij is verteld dat de levertijd +/- 2weken was, omdat er nogal wat kaarten waren aangevraagd. Ook is mij verteld dat de kaarten een paar dagen eerder op waren, maar dat ze dachten dat er weer nieuwe bij waren gekomen.
Nu wachten we al 3,5 week en nog steeds niks gezien.
Nu vind ik het geen ramp om te wachten (winkel bij mij in de buurt verkoopt 8Gb class 6 MicroSD voor 10,- (ja, 1 vd goedkoopste internetshops heeft toevallig vlakbij een afhaalbalie

), maar als het voor eind deze week nog niet aangekomen is, dan ga ik toch maar weer bellen.
Waar HTC faalt (standaard marketing, maar ok) is hun klanten niet te informeren vd status van hun klacht. Mensen vinden het vaak niet erg om te wachten als ze maar op de hoogte worden gebracht waarom ze nog even moeten wachten. Nu weet je niets, ook niet of er uberhaupt echt iets aan zit te komen.
Ik heb nog vertrouwen, maar moet nu wel op gaan schieten.
Overigens, gisteren lag er een briefje van TNT in de post....ben benieuwd