Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

naNs schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:52:
Maandagmiddag met HTC gebeld. Krijg zojuist onderstaande mailtje:

Beste Dhr. xxx,

Hierbij stel ik u er graag van op de hoogte dat er komende maandag een nieuw SD-kaartje naar u verzonden zal worden. Het kan even duren voor het kaartje bij u arriveert, daar het vanuit onze centrale Europese helpdesk wordt verstuurd. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wil u hartelijk danken voor uw geduld.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer xxxxxxxxxx.
zeker 1 Gb ? :x [/joke]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 16:27
In dat geval ga ik op strooptocht richting hoofdkantoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Vandaag de vervangende microSDcard ontvangen.
Weer een Samsung.
Netjes gedaan, alle originele bestanden stonden er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394040

Vandaag ook plotseling de kaart dood, na de update, alhoewel die al een paar weken geleden was.

Geen astro-app, wel whatsupp op de telefoon.
Herstarten etc. levert niks op, morgen langs Vodafone en anders HTC maar bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn kaart hield een paar dagen geleden op na whatsapp geïnstalleerd te hebben. Na deïnstallatie van whatsapp is de kaart weer een dag te gebruiken geweest. Of dat toeval is of niet, zou ik niet weten. :)
Maar intussen heeft het kaartje alweer de geest gegeven.

Gisterenavond ook maar eens een mailtje naar HTC gedaan en nu maar afwachten. :(

Overigens werkt het 4GB kaartje van m'n overleden Desire classic ook niet, maar die is wellicht gesloopt. Dit weekend nog maar eens in een cardreader stoppen en kijken wat ie doet.

[ Voor 21% gewijzigd door AlvaK op 28-01-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-06 08:41
Na een update (1.75) HTC Desire HD vandaag gemerkt dat ik niet meer van de Microsd kaart kan lezen :( Balen, gelukkig heb ik de telefoon pas een week dus stond er nog niet zoveel op - en is de software nog steeds standaard (out-of-the-box van Vodafone). Ik ga een nieuwe mSD card aanvragen bij HTC/Vodafone ... maar, als ik een nieuwe mSD erin stop krijg ik dan niet weer het probleem dat de kaart op den duur onleesbaar wordt? Wachten wij op de nieuwe OTA update alvorens een nieuwe geheugenkaart erin te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Vandaag langs de vodafone shop in arnhem geweest en daar had ik maar een keuze en dat was mijn mobiel achterlaten voor reparatie... ging 2 tot 3 weken duren.

Ik alles uitgelegd en geprobeerd maar leverde niks op.

Dus ik regel het zelf wel met HTC.

Die winkels tegenwoordig zijn er alleen maar om te verkopen. Service is niet meer van deze tijd. Ik ging van HInaar vodafone... qua service geen verschil.

Ik wacht al ruim 3 weken op bericht van HTC. Laatste contact afgelopen week leverde niks op. En ik moest maar gewoon afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Laatst online: 20:35
Heb nu 3 keer contact gehad met HTC. Openstaande issues (alles ineens gemeld):
- SD kaartje is dood na update
- SIM-kaart klepje is niet goed. Zit veel te los en er blijft een spleet open. (valt er nu ook echt te pas en te onpas af)
- Krijg vaak geen notificatie dat ik een SMSje heb ontvangen, ook niks te zien in het homescreen.

Eerste keer netjes geholpen, alle gegevens opgenomen, foto gestuurd van klepje. Kreeg ook bericht dat er een vervangend klepje werd opgestuurd (2 stuks ontvangen ook, is helaas geen oplossing). Verder niks meer gehoord.

2 week geleden nog een keer gebeld. Iemand aan de lijn gekregen die amper NL spreekt en mij ophangt omdat ie een technische storing heeft. (zou terugbellen, nooit gebeurd). Afgelopen zaterdag nog een keer gebeld. Weer gemeld dat het opgestuurde klepje geen oplossing is, ik nog niks gehoord heb over de SD-kaart noch de SMS-bug. Werd geescaleerd en kon begin deze week een telefoontje verwachten.

Ik geef ze tot donderdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:21
Vandaag gebeld door 'mijn contactpersoon' bij HTC.

Nieuwe SD kaart wordt opgestuurd vanuit Engeland. Kan twee weken duren.

We wachten af. So far, so good.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
DeTjuk schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:11:
Nieuwe SD kaart wordt opgestuurd vanuit Engeland.
Wat vreemd, ik heb het ook via HTC geregeld, maar mijn vervangende kaartje was gewoon door Dynafix in Nederland verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Zo, ik hoor ook bij de club :P
Gisteravond aan de oplader zonder problemen, komt vanochtend beneden en zie melding met "bla bla SD kaart". Gelijk reboot gedaan maar zoals door vele aangeven helpt dit niet.

Vandaag maar nieuwe scoren.
Kan ik deze er zo in proppen of moet ik nog ergens rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
bas_vdl schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:06:
Ik wacht al ruim 3 weken op bericht van HTC. Laatste contact afgelopen week leverde niks op. En ik moest maar gewoon afwachten...
afgelopen week zelf maar weer eens gebeld. bleek dat mijn gegevens niet waren doorgegeven aan het escalatie team... hij zou mij later die dag terugbellen.

alles was nu in orde, adres doorgegeven en nu maar twee weken wachten op het nieuwe kaartje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395137

Ben dus van plan een HTC desire HD te kopen. Ik neem aan dat het toestel zelf wel bevalt.(?)
Maar als ik nu een nieuwe ga gebruiken moet ik dan rekening houden met de microSD kaart die ergens halverwege er mee stopt of is dit geen probleem meer?

Ik ga er van uit dat een back-up van de kaart wel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Anoniem: 395137 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:28:
Maar als ik nu een nieuwe ga gebruiken moet ik dan rekening houden met de microSD kaart die ergens halverwege er mee stopt of is dit geen probleem meer?

Ik ga er van uit dat een back-up van de kaart wel handig is.
Ik zou er inderdaad maar rekening mee houden. Het blijft een raadselachtige zaak. Combinatie tussen de update en de microSD van Samsung.
Een backup is altijd aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:57
erikd_o schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:33:
[...]
Ik zou er inderdaad maar rekening mee houden. Het blijft een raadselachtige zaak. Combinatie tussen de update en de microSD van Samsung.
Een backup is altijd aan te raden.
Volgens mij is de bewuste update die dit veroorzaakt inmiddels niet meer beschikbaar, dus het zou niet meer mogen gebeuren bij toestellen zonder de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Als je nu een toestel koopt krijg je de 1.72 update waarschijnlijk niet meer. Ik heb mijn toestel alweer een maand en hij blijft op de 1.32.x firmware, ondanks herhaaldelijk checken op nieuwe versies. Ik zou me er voor een nieuwe aanschaf dus geen zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Dat is een hele geruststelling voor degenen die nu een nieuwe kopen.
Maar wat kan er gebeuren als je de update al hebt en je stopt het vervangende Samsung 8GB kaartje er in?
Kan die dan ook weer onbruikbaar raken? Het gebeurde in eerste instantie bij de meesten immers ook dagen nadat ze de update hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 22:57
erikd_o schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:58:
Dat is een hele geruststelling voor degenen die nu een nieuwe kopen.
Maar wat kan er gebeuren als je de update al hebt en je stopt het vervangende Samsung 8GB kaartje er in?
Kan die dan ook weer onbruikbaar raken? Het gebeurde in eerste instantie bij de meesten immers ook dagen nadat ze de update hadden gekregen.
DAT vraag ik mij dus ook af.. Ben op 18 januari gebeld dat mijn nieuwe SD kaartje verstuurd was.. Maar heb hem nog niet binnen. Zou er 10 werkdagen over doen en er zijn er toch wel 15 verstreken.. wie weet deze week..

MAAR nu weet ik dus niet of hij wel bruikbaar is? en niet binnen de korste keren weer kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
walliewop schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:59:
[...]

DAT vraag ik mij dus ook af.. Ben op 18 januari gebeld dat mijn nieuwe SD kaartje verstuurd was.. Maar heb hem nog niet binnen. Zou er 10 werkdagen over doen en er zijn er toch wel 15 verstreken.. wie weet deze week..

MAAR nu weet ik dus niet of hij wel bruikbaar is? en niet binnen de korste keren weer kapot gaat?
het is mij eind vorig jaar gebeurd. Daarna nooit meer een probleem gehad (zelfde gerepareerde 16Gb sd via low level format).

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 19:34
Bij mij is het 2 weken geleden gebeurd (Samsung 8Gb) en vanochtend weer bij een andere (Kingston 2 Gb). Ik draai nu wel de Revolution HD rom, eerst gewoon de standaard rom.

Gelukkig deed hij het af en toe en kon ik een backup maken met Titanium...maar dit is echt onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Aan allen van wie da kaart is overleden:

Eerder heb ik al aangegeven dat ik contact met HTC heb gehad en er een kaartje opgestuurd zou worden.
Nu, dit is ongeveer 3,5 week geleden. Ik heb midden week 2 gebeld en toen werd er mij verteld dat de kaart vanuit Engeland wordt opgestuurd. Ook mij is verteld dat de levertijd +/- 2weken was, omdat er nogal wat kaarten waren aangevraagd. Ook is mij verteld dat de kaarten een paar dagen eerder op waren, maar dat ze dachten dat er weer nieuwe bij waren gekomen.

Nu wachten we al 3,5 week en nog steeds niks gezien.
Nu vind ik het geen ramp om te wachten (winkel bij mij in de buurt verkoopt 8Gb class 6 MicroSD voor 10,- (ja, 1 vd goedkoopste internetshops heeft toevallig vlakbij een afhaalbalie ;)), maar als het voor eind deze week nog niet aangekomen is, dan ga ik toch maar weer bellen.

Waar HTC faalt (standaard marketing, maar ok) is hun klanten niet te informeren vd status van hun klacht. Mensen vinden het vaak niet erg om te wachten als ze maar op de hoogte worden gebracht waarom ze nog even moeten wachten. Nu weet je niets, ook niet of er uberhaupt echt iets aan zit te komen.

Ik heb nog vertrouwen, maar moet nu wel op gaan schieten.

Overigens, gisteren lag er een briefje van TNT in de post....ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Ik heb begin januari een klacht ingediend over het onbruikbaar worden van de bijgeleverde microSDkaart.
Dit heb ik gedaan op de supportsite van HTC. Vrij snel was er duidelijkheid. Ik zou een nieuw kaartje geleverd krijgen en de oude moest ik naar Dynafix sturen.
Zoals al eerder gemeld kwam er keurig van Dynafix een werkende Samsung 8 GB terug, gevuld met de standaardbestanden.
Vandaag kreeg ik van HTC uit Engeland een SanDisk 8 GB. Ook weer met de standaardbestanden.
De service van HTC is te goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat betekenen die Class 2 en Class 6 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry al opgelost snelheid dus

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
@erikd_o: beter! Wij hebben nog geen kaart naar Dynafix opgestuurd. Wellicht dus de moeite waard? Is het duidelijk een nieuwe samsung of is het de oude die gerepareerd is?

Overigens: vandaag is ook bij ons de Sandisk kaart uit de UK binnengekomen. :)

• Paledo
  • Laatst online: 28-02 10:33
Vandaag kreeg ik een telefoontje van mijn vriendin dat haar SDHC kaart onvindbaar is. Het betreft een 16GB class 6 kaart van Transcend. Ik ben benieuwd of er nog bestanden te redden zijn. Ik hoop het wel want zij heeft wat foto's gemaakt met haar telefoon tijdens haar verblijf in het buitenland en die zijn zeker nog niet gesynchroniseerd op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290265

net weer kaart corrupt, wel toeval heb net whatsapp geupdate, doe een reboot omdat berichten niet meer aankwamen en hoppaa kaart niet meer te lezen en wat nog vervelender is niet te formatteren...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253370

Okay de DHD van mijn vrouw heeft sinds een paar dagen het ook dit probleem; "plaats SD card".

Echter via Astro kan ik de SD card gewoon benaderen en de mappen/files bekijken. De SD card doet het ook gewoon in de computer. Een andere SD card lost het probleem niet op.

En als klap op de vuurpijl, recovery doet het niet. Krijg bij een poging om de recovery te installeren een driehoek met uitroepteken.

Kortom ik heb het vermoeden dat er met dit toestel meer aan de hand is.

Tips en mogelijke oplossingen hoor ik graag, voor ik HTC ga bellen.

Ter info: vrouwlief heeft een volledig standaard DHD. Wel de OTA naar 1.72 geinstalleerd, al een maand terug overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Anoniem: 253370 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:09:
Okay de DHD van mijn vrouw heeft sinds een paar dagen het ook dit probleem; "plaats SD card".

Echter via Astro kan ik de SD card gewoon benaderen en de mappen/files bekijken. De SD card doet het ook gewoon in de computer. Een andere SD card lost het probleem niet op.

En als klap op de vuurpijl, recovery doet het niet. Krijg bij een poging om de recovery te installeren een driehoek met uitroepteken.

Kortom ik heb het vermoeden dat er met dit toestel meer aan de hand is.

Tips en mogelijke oplossingen hoor ik graag, voor ik HTC ga bellen.

Ter info: vrouwlief heeft een volledig standaard DHD. Wel de OTA naar 1.72 geinstalleerd, al een maand terug overigens.
Ik zou maar bellen, want dit is volgens mij een totaal ander probleem.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit krijg ik net van HTC.

Dank voor uw e-mail naar HTC.
In uw lijst van gedownloade applicaties hebben wij de applicatie 'Whatsapp' zien staan. Wij verzoeken u deze applicatie te verwijderen uit uw telefoon, daar gebleken is dat deze applicatie conflicten veroorzaakt met de HTCsoftware.
Dit is ook de reden waarom de SDkaart niet meer te lezen is.

:/

Dat is juist de app die ik het meest gebruik...

trouwens ik heb de sd kaart wel kunnen formatteren in digicam.. nja whatsapp maar niet meer updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396268

Hallo allemaal!
Sinds een paar dagen heb ik ook dit probleem met mijn DHD
De micro SD card 8gb van samsung is zowel op de telefoon als ook op de pc onherkenbaar.
Vandaag ben ik naar de bellcompany terug gegaan daar hadden ze gebeld met htc en die zijden dat het door whatsapp komt. Het probleem word volgens hen veroorzaakt door software van een 3e partij daarom willen ze mij niet helpen. Er werd verteld dat ik maar contact moest zoeken met whatsapp voor een oplossing....

Kan dit zomaar?
Ik heb immers geen waarschuwing van htc gehad dat whatsapp problemen kan veroorzaken aan mijn SD card.

Groeten,

Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jack, probeer je kaartje eens te formatteren in een digitale camera, bij mij werkte het op de pc en in de telefoon ook niet meer.
Ik zag wel nog in de verkenner het kaartje staan maar kon op geen enkele manier meer benaderen, mocht je kaartje helemaal niet meer herkend worden is het gewoon garantie want dat is ie gewoon defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290265 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:51:
Jack, probeer je kaartje eens te formatteren in een digitale camera, bij mij werkte het op de pc en in de telefoon ook niet meer.
Ik zag wel nog in de verkenner het kaartje staan maar kon op geen enkele manier meer benaderen, mocht je kaartje helemaal niet meer herkend worden is het gewoon garantie want dat is ie gewoon defect.
Dankje voor de tip Tibor.
Gister heb ik het geprobeerd in 2 camera's. Allebij gaven ze aan dat de kaart geformateerd moest worden maar dit lukte niet met de camera. Ik ga er dus van uit dat hij kapot is.
Verder geloof ik niet dat dit alleen door whatsapp kan komen zoals htc zegt....
Whatsapp is 1 van de meest gebruikte apps....
Hebben andere telefoons hier ook problemen mee?

Groeten,

Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Laatst online: 19-06 22:57
walliewop schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Ok mijn SD kaartje was gister eindelijk binnen! Heeft dus een maand geduurd.. maar.. Hij doet het weer! succes rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
paulus_01 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:31:
@erikd_o: beter! Wij hebben nog geen kaart naar Dynafix opgestuurd. Wellicht dus de moeite waard? Is het duidelijk een nieuwe samsung of is het de oude die gerepareerd is?

Overigens: vandaag is ook bij ons de Sandisk kaart uit de UK binnengekomen. :)
De Samsung die van Dynafix kwam moet haast wel een nieuwe zijn. Ik kan het nergens aan zien. Maar op het moment dat ik hem kreeg hadden nog maar weinig mensen hem opgestuurd, dus het zal wel geen gerepareerde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Whatsapp als veroorzaker van defecte hardware?
Mogen we van HTC geen software van derden gebruiken?
Vreemd allemaal. Ik had ook whatsapp, maar gebruikte het toch niet, dus voor de zekerheid maar gedeïnstalleerd.
Kan HTC zien of je iets hebt gedownload, zonder dat je hun toestemming geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_phobos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 23:15
Ook ik werd vanochtend wakker met een defecte kaart... Beetje jammer...

Heb er inmiddels een andere kaart in zitten die ik nog uit mijn oude telefoon kon halen..
Tevens een mail gestuurd naar htc, nu alleen nog wachten op de reply..

Nog wel een andere vraag, is het mogelijk om de oude content die op de sd geïnstalleerd stond terug te krijgen of bijvoorbeeld van de htc site te downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46694

service duurt wel baggerlang
heb 2 weken geleden gebeld voor mijn defecte simkaart en vorige week ook nog eens
nog niets vernomen, wat duurt dit lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
mr_phobos schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:51:
...
Nog wel een andere vraag, is het mogelijk om de oude content die op de sd geïnstalleerd stond terug te krijgen of bijvoorbeeld van de htc site te downloaden?
Nee, maar op de vervangende kaart die je krijgt staat alles weer zoals af fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er word een nieuw kaartje naar mij opgestuurd... kon wel lang duren werd mij vermeld.

Als je zegt dat je whatsapp hebt krijg je niks...... dus ontken dat je deze app hebt.
Dus als tip: verwijder whatsapp zodat dit door het escalatie team niet gezien word op je telefoon.
Dit word namelijk gecheckt door hun.

Groeten,

Jack

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik heb geen Desire HD, maar heb wel met verbazing dit topic gelezen. Is er niet iemand die wat uitgebreider onderzoek heeft gedaan naar de oorzaak?

Voor iemand met een shell via adb, wat zegt dmesg? Neem aan dat de kernel wel vertelt waarom hij het SD kaartje niet snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Thralas schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:13:
Ik heb geen Desire HD, maar heb wel met verbazing dit topic gelezen. Is er niet iemand die wat uitgebreider onderzoek heeft gedaan naar de oorzaak?

Voor iemand met een shell via adb, wat zegt dmesg? Neem aan dat de kernel wel vertelt waarom hij het SD kaartje niet snapt.
Ook als je het kaartje in een ander apparaat stopt zie je het kaartje gewoon niet. Ik heb geen verstand van shell via adb etc., maar het lijkt me sterk dat je dan wat ziet. En dan valt er weinig te onderzoeken.
Ik ben ook wel benieuwd naar de oorzaak. Heel vreemd dat een kaart definitief onzichtbaar wordt door een update van het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_phobos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 23:15
Zo, heb zondagochtend een mailtje gestuurd nadat ik erachter was gekomen dat mijn kaartje het had begeven. De volgende dag al een reactie terug, dat het vervelend was en dat als ik mijn gegevens zou mailen ik zou worden aangemeld bij het escalatieteam.

Dit gedaan en vervolgens aangemeld, van het escalatieteam helaas nog niets gehoord. We horen het wel.

Toch snap ik nog steeds niet dat een dergelijk kaartje er zomaar mee kan stoppen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Anoniem: 396268 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:59:
Er word een nieuw kaartje naar mij opgestuurd... kon wel lang duren werd mij vermeld.

Als je zegt dat je whatsapp hebt krijg je niks...... dus ontken dat je deze app hebt.
Dus als tip: verwijder whatsapp zodat dit door het escalatie team niet gezien word op je telefoon.
Dit word namelijk gecheckt door hun.

Groeten,

Jack
Vreemd, ik heb niks op hoeven sturen ter escalatie.

Het gebruik van whatsapp zou sowieso geen invloed moeten maken op de garantie, naar mijn idee?

Ik heb mijn vervangende kaartje na pakweg 3 weken nog niet binnen trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door coendeurloo op 25-02-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

Heb ongeveer 3 weken geleden contact gehad met HTC en het zou doorgespeeld worden naar het escalatieteam.
Duurde erg lang voordat ik daarvan iets te horen kreeg.
Werd van de week gebeld dat ik een nieuw kaartje kreeg zonder de oude op te hoeven sturen.

En jawel vandaag lag die al in de bus!!!!
Een sandisk 8gb class 4 kaartje. Mijn oude was een samsung class 2 kaartje dus dat is dan wel weer netjes!
Staan ook bestanden op van HTC, maar wel allemaal engels.

Ben dus zeer tevreden dat ik zo snel het kaartje heb mogen ontvagen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
coendeurloo schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:03:
[...]
...

Ik heb mijn vervangende kaartje na pakweg 3 weken nog niet binnen trouwens.
En ja hoor, vandaag lag hij toevallig op de deurmat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274599

Even een post met het nummer van de klantenservice. Neem aan, dat jullie dat nummer gebeld hebben? Ik heb ook problemen dus met mijn bijgeleverde 8GB Samsung kaartje. Mijn oude Kingston 1GB geeft vooralsnog geen problemen.

Netherlands Nederlands +31(0)20-715-7310 Mon - Sat 09:00- 18:00 (Mon - Fri) 09:00- 13:00 (Sat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
ik heb na lang wachten eindelijk een nieuw kaartje gekregen. ik had een samsung en nu een scandisk.

kan ik deze nu zonder problemen gebruiken of is er de kans dat deze ook kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46694

Heb ook weer ff gebeld. Krijg ‘m de nieuwe sd kaart binnen 2 weken binnen.
Als dat zo gebeurd, heeft het allemaal 5 weken geduurd.
Maar ja ik heb vroeger ook op een helpdesk gebeld dus ik weet hoe het aan toe gaat binnen zulke ondernemingen op de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-06 21:55
Mijn DHD heb ik sinds half januari en afgelopen weekend heeft mn sandisk 8gb de geest gegeven.
Kwam uit mn vorige telefoon en is exact dezelfde als de bijgeleverde sandisk 8gb...ben dus bang dat deze ook na n tijdje de geest gaat geven.
Morgen maar ff met Htc bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou het escalatieteam gaat mij bellen. Hoop maar dat die firmware update maar snel komt. Zo schiet het niet op als ook andere kaartjes naar de knoppen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Ik heb de kaart vorige week ontvangen. Das toch ruim 1,5 maand. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:21
Mijn kaartje is ook binnengekomen. Week terug al. Ben blij dat het uiteindelijk gelukt is.

Heb een Samsung 4GB microSD class 2 kaart ontvangen. Identiek dus.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Vanmiddag kreeg ik de melding dat mijn er geen SD kaart in mijn DHD zat. Alle sms'jes weg, en inkomende sms'jes konden niet weergegeven worden (ik kon dus in feite niet sms'en).
Na een reboot kon ik weer wel sms'jes ontvangen, en lijkt de SD kaart weer te functioneren.

Net bedacht ik me opeens: Heb ik mijn foto's dan nog wel? Ik kijk net in m'n Gallery, staat er: "Please insert an SD card". Alle foto's weg :/ ;( . Afgezien van het feit dat ik daar enorm van baal, vraag ik me nu af of dit zomaar weer kan gebeuren.

Zo ja, heb ik geen zin om 5 weken lang in onzekerheid te wachten op een SD kaart van HTC. Enige alternatief is dan zelf kopen neem ik aan?

Belachelijk dit...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:57
Jedi_Pimp schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:47:
V "Please insert an SD card". Alle foto's weg :/ ;( .
Weet je zeker dat alle foto's weg zijn? Zijn dan ook al je programma's weg die je op de sd kaart hebt opgeslagen? Misschien kan je de foto's nog wel zien door je DHD aan een pc/mac te koppelen of een andere image browser te gebruiken (QuickPic is een hele fijne!). Het gebeurt bij mij namelijk regelmatig dat de standaard gallerij denkt dat er geen foto's op de sd kaart staan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
paulr84 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:52:
[...]

Weet je zeker dat alle foto's weg zijn? Zijn dan ook al je programma's weg die je op de sd kaart hebt opgeslagen? Misschien kan je de foto's nog wel zien door je DHD aan een pc/mac te koppelen of een andere image browser te gebruiken (QuickPic is een hele fijne!). Het gebeurt bij mij namelijk regelmatig dat de standaard gallerij denkt dat er geen foto's op de sd kaart staan ;(
ES File Explorer zegt dat er geen SD kaart gemount is, en een microUSB kabel heb ik even niet bij de hand, maar ik vrees dat ze weg zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:59
Ik heb een probleem met het verbinden met de pc (XP). Er komt wel een extra schijf in de lijst te staan maar als ik die wil openen komt de melding "plaats een schijf of ander geschikt medium in station K:" De telefoon laadt alleen op maar vraagt niet naar een verbindingsmodus terwijl ik die optie aan heb staan. Ik kan de SD kaart dus niet benaderen via de pc. In de telefoon functioneert deze wel gewoon. Dit probleem speelt al zolang ik de telefoon heb, eerst loste het op toen ik een simkaart plaatste, de vorige keer hielp het om de SD kaart los te halen en weer te plaatsen, maar nu maakt dat opeens niets meer uit. Het probleem doet zich ook voor op andere computers en ook met een andere SD kaart in de Desire. Is dit een bekend probleem? En is er iets aan te doen?

[ Voor 14% gewijzigd door LVGH op 13-03-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390839

Anoniem: 390839 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:33:
Ook ik heb gebeld, afgelopen maandag. Gegevens door gegeven aan de telefoon en moest uiteindelijk een mail terug sturen met daarin alle details dan zou hij ermee aan de slag gaan. Echter werd ik binnen een minuut terug gebeld en moest ik teven mijn adres gegevens doorgeven dan zou die mail niet meer nodig zijn en kon hij het direct afhandelen. Hij beloofde mij dat er een nieuwe kaart toegestuurd zou worden. Tot op heden niks mee gehoord, ik wacht nog even af,...
Ik heb m vandaag binnen gekregen,... en van de week waren ook al mijn smsjes ineens weg, heb eerlijk gezegd al wel teveel gezeik mee gemaakt met dit ding, hoe briljant die ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Vandaag net als iedereen in dit topic het zelfde probleem.Ook whatsapp en astro op de telefoon.De telefoon heb ik nu een week of 3 a 4 en deze is geleverd me de 1.72 versie.Kortom,wat iemand hier eerder had gemeld klopt niet,ze leveren dus wel degelijk deze telefoon (t-mobile dan).

Maar wat ik vreemd blijf vinden is dat voorheen whatsapp geen conflicten veroorzaakte met de DHD.Is wel makkelijk om dan een programa van een 3e partij de schuld te geven van een falende sd card.gelukkig had ik de originele nog liggen(had nl een oude uit mijn htc g1 erin gedaan vanwege de muziek en foto's).helaas ben ik dus deze kwijt.

lesje voor mij dus,altijd een backup maken

ps.wel jammer dat HTC geen opslag op de telefoon zelf maakt,zoals bv de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, net een Sandisk 8 GB class 4 kaartje binnengekregen. Op hoop van zegen... Al met al 18 dagen (incl weekenden) geduurd vanaf 04-03-2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskr1
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 19:29
Heb al een tijdje dat mijn sd kaart er ook mee ophoudt, echter bij opnieuw opstarten herkent de telefoon mn kaart wel weer gewoon, alles intact ook verder. Het probleem doet zich bij mij vooral voor na het installeren van apps (willekeurige), vandaag bijvoorbeeld na de tweakers app.
Ik heb ook astro en whatsapp, versie 1.72 (zo geleverd) en de samsung 8 gb sd kaart.
Voorlopig lijkt rebooten bij mij dus het probleem te verhelpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCT
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-02 22:24

MCT

Sinds vandaag werkt mijn SD kaart ook niet meer (versie 1.75). Sinds begin februari, toen ik van provider ben geswitcht (van Hi naar Vodafone) deed zich hetzelfde voor als bij baskr1: bij het selecteren van de melding over een fout bij het lezen van de kaart werd deze opnieuw ingelezen,waarbij het probleem opgelost was. Het enige wat is veranderd sinds gisteren is dat Google Maps gisteren is geupdate. Verder geen wijzigingen.

Daarnaast is bij benaderen van de SD-kaartje het kapje gesneuveld. Al met al niet echt op. HTC inmiddels op de hoogte gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405320

Vanmorgen aan den lijve ondervonden wat er kan gebeuren met je SD-card.
Kaartje reageert nergens meer op. Gelukkig gister een backup gemaakt, dus bijna niets kwijt. pfieuw :P
Vanmorgen om 9 uur gebeld met HTC en om 11 uur al reactie.
Krijg nieuwe SD-card opgestuurd vanuit Engeland. Prima service voor zover. d:)b
Wel frappant dat de telefonist wist te melden dat dit een niet vaak voorkomend probleem was...
Op mijn opmerking dat ik het op het Internet heel wat gevallen gezien had, kreeg ik als antwoord dat ik het Internet niet moest geloven. Yeah right. ;)

Heeft iemand al een manier gevonden om de gegevens van de kaart af te halen?
Windows ziet 'm niet eens als schijf. Heb met Badcopypro geprobeerd 'm aan te spreken, maar ook dat lukte niet meer. Geprobeerd in mijn oude Omnia, maar ook deze weigert.
Heb er nog een paar filmpjes op staan van mijn dochter en deze wil ik graag terug.

En is met de nieuwe kaart het euvel verholpen? Zit er niet op te wachten dat het over een maand weer mis gaat. Iemand ervaringen met de vervangende kaartjes?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 405320 op 03-05-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Goede tip!
Bedankt
paulr84 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:52:
[...]

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik heb het probleem ook nu met een HTC Desire S.
Heb ook WhatsApp, kreeg het probleem toen ik een foto wilde versturen.

Nu heeft hij allemaal keuren. De SD-Card valt gewoon weg af en toe.

Als ik hem open maak de SD-Card eruit haal vervolgens weer terug plaats werkt hij weer even.

Echter als ik ook maar iets doe om bestanden te benaderen klapt hij eruit, ook via de usb kabel.

Echt heel vervelend dit.

When does the hurding stop?

Pagina: 1 2 Laatste