Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Eclipse] Waar kan ik mijn html-template kiezen?

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Als ik in Eclipse build 20100617-1415 een nieuw HTML bestand aanmaak dan heb ik *ploep* een 4.01 transitional document. Maar ik wil een xhtml strict document. Die wil ik kunnen kiezen en als het even kan als standaard instellen.

Ik heb de afgelopen decennia met een team professors alle internets van de omringende septiljoen kubieke kilometer lichtjaar afgezocht naar de oplossing. Hier en daar zijn pestende artikels die beweren dat het de normaalste zaak van de wereld is om gewoon zonder er bij na te denken te kiezen, maar dat kan gewoon niet.

Met tranen in mijn ogen kijk ik naar mijn grijze haren in de spiegel en heb ik spijt dat ik hier mijn leven zo aan verspild heb. Ik zou zo graag het antwoord in de spiegel kerven, zodat mijn kleinkinderen weten dat mijn leven niet helemaal voor niets was wanneer ze mij vinden.

Met mijn laatste energie kijk ik nog eens, bij Prefereces>Web>HTLML Files>Editor>Templates zie ik dat ze toch echt ook voor mij beschikbaar zouden moeten zijn. Maar hun markup komt overal, raakt iedereen, behalve mij. ;(

🇪🇺 Buy from EU (GoT)