Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word/VBA] Hoe veld zonder hoofdletters invoegen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag heren,

Zie afbeelding:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de letters "am" ook echt klein blijven inplaats dat het automatisch in de voettekst met grote letters "AM" wordt gezet?

Moet ik de code ook plaatsen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 11:59 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat is wel zo handig ja, onze glazen bol is namelijk stuk. Maar waarschijnlijk zit er ergens een UCase of iets dergelijks in je code, die zal er uit moeten.

Verder: Waar hoort mijn topic?
PRG >> OFF

Ook wil ik je even wijzen op onze Quickstart want we verwachten stiekem wel iets meer van een topicstart dan een screenshot en een vraag ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 10:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:17

Reptile209

- gers -

Is dit form een eigen brouwsel, of deel van Office 2010? De - relevante - code lijkt me wel nuttig ja. Ik vermoed dat daar wel ergens een UpperCase(PostCode) oid gebruikt wordt. Als je die er uitsloopt, of zelfs door een LowerCase() vervangt, is je probleem opgelost.

* Reptile209 vindt een postcode met kleine letters overigens geen gezicht, maar wie ben ik :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Robil, mijn excuus voor het plaatsen in het verkeerde rubriek. En betreft de topic 'Quickstart', daar heb ik zeker bij stilgestaan. Maar misschien toch iets te vroeg een topic geopend.

Hier de code Reptile.

En reptile, een postcode moet inderdaad ook met grote letters. Maar het moet veranderen naar bezoekersadres, en dat moet niet allemaal met hoofdletters. Dus de postcode zal in zijn geheel vervallen.
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
    'Gegevens uit het gekozen adresbestand lezen, aan de hand van de namen van de
    'tekstvakken. Als het van een telefoonnummer (of faxnummer) bevat, dan wordt het
    'nummer geformatteerd gelang het opgegeven formaat. Dit geldt ook voor de postcode.
    For Each conAdres In dlgAdresBeheer.Controls
        If UCase(Left(conAdres.name, 3)) = TekstvakVoorloop Then
            If conAdres.Tag = "Postcode" Then
                conAdres.Text = Formatteer_Postcode( _
                        System.PrivateProfileString( _
                        strKantoor(cmbNaam.ListIndex + 1).Bestandsnaam, "Gegevens", _
                        Mid(conAdres.name, 4)))
            ElseIf conAdres.Tag = "Telefoon" Then
                conAdres.Text = Formatteer_Telefoonnummer( _
                        System.PrivateProfileString( _
                        Mid(conAdres.name, 4)))
            Else
                conAdres.Text = System.PrivateProfileString( _
                        Mid(conAdres.name, 4))
            End If
        End If
    Next conAdres

Private Sub txtPostcode_AfterUpdate()
  'Bijhouden dat er een wijziging is
    blnGewijzigd = False

End Sub

'tekstvakken. Als het van een telefoonnummer (of faxnummer) bevat, dan wordt het
        'nummer geformatteerd gelang het opgegeven formaat. Dit geldt ook voor de
        'postcode.
                            System.PrivateProfileString(strKantoor( _
                            cmbNaam.ListIndex + 1).Bestandsnaam, "Gegevens", _
                            Mid(conAdres.name, 4)))
                            System.PrivateProfileString(strKantoor( _
                            cmbNaam.ListIndex + 1).Bestandsnaam, "Gegevens", _
                            Mid(conAdres.name, 4)))
                Else
                    conAdres.Text = System.PrivateProfileString( _
                            Mid(conAdres.name, 4))
                End If
            End If
        Next conAdres
        'nummer geformatteerd gelang het opgegeven formaat. Dit geldt ook voor de
        'postcode.
                            System.PrivateProfileString(strAdresBestand, "Gegevens", _
                            Mid(conAdres.name, 4)))
                            System.PrivateProfileString(strAdresBestand, "Gegevens", _
                            Mid(conAdres.name, 4)))
                Else
                    conAdres.Text = System.PrivateProfileString(strAdresBestand, _
                            "Gegevens", Mid(conAdres.name, 4))
                End If
            End If
        Next conAdres 

[ Voor 71% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2011 10:53 . Reden: Geen VBA, maar VB higlight prima. ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

RMB op het veld -> veld bewerken -> veldcodes -> \* Lower toevoegen als parameter (afhankelijk van hoe het er nu uit ziet, natuurlijk).

offtopic:
Maar het ziet er ook IMHO niet uit, met is hoofdletter de gangbare schrijfwijze.

Edit:
Ah VBA. Die code moet je ook daar wel in kunnen zetten. OTOH, standaard wordt het niet naar hoofdletters gezet dus de code zou niet nodig hoeven te zijn (of er moet nu een upper in staan, die je er uit wilt halen).
Masteros: dit is zo een wel erg lange onoverzichtelijke brij code. Knip er, met de edit-knop naast je bovenstaande bericht, even alleen de relevante stukken code uit. Dit is zinloos, gaat niemand lezen omdat het zo overkomt als 'doe ff m'n werk voor je' ;)

[ Voor 50% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2011 10:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:25:
RMB op het veld -> veld bewerken -> veldcodes -> \* Lower toevoegen als parameter (afhankelijk van hoe het er nu uit ziet, natuurlijk).

offtopic:
Maar het ziet er ook IMHO niet uit, met is hoofdletter de gangbare schrijfwijze.
Wat houd RMB in?

• Reptile209
  • Laatst online: 00:17

Reptile209

- gers -

RMB = Right Mouse Button, rechtsklikken dus.

Zo scherp als een voetbal!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Zie mijn edit: pas ajb even je code aan tot alleen de relevante delen. Dit ga ik in ieder geval niet lezen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En als je code post, gebruik dan code tags a.u.b. Maar beperk je post inderdaad even tot de relevante(!) delen code (Gebruik de edit knop: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ).

Overigens: ik heb net met een CTRL+F gezocht op UCase in je code en die staat er meer dan eens in; heb je mijn post eigenlijk wel (helemaal) gelezen :?

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 10:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Reptile: bedankt!

F_J_K: ik heb aangepast

Roblll: ik heb je reactie zeker gelezen, maar omdat mijn code ontbrak, heb ik die nog even geplaatst. Ik ben daarna zelf gaan zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K: hetgene wat je vraagt betreft de parameter aanpassen. Ik weet mijn god niet wat je bedoelt. Over welke veld heb je het? In de module of bij de formulieren?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

De veldcodes waar ik op doel zijn de standard veldcodes van Word zonder VBA, maar daar heb je in dit geval niets aan als de velden in de VBA-code worden gecreeerd.
Behalve als de velden in het Word-doc zelf niet veranderen door de code (ik zie zo 1-2-3 geen VBA die velden aanmaakt), dan zal het wel daar moeten gebeuren.
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:37:
maar omdat mijn code ontbrak, heb ik die nog even geplaatst. Ik ben daarna zelf gaan zoeken.
Niet vervelend bedoeld, maar dat is dus totaal niet hoe dit forum werkt. Het is toch echt de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing / antwoord en dan pas de vraag stelt. Overigens zijn de genoemde UCase's (tenminste in de niet-verwijderde code) allemaal binnen een IF-statement dus (?) niet relevant, maar ik verwacht dat je dat soort dingen zelf weet voor het ueberhaubt gevraagd wordt ;)

Kijk even wat Formatteer_Postcode() doet. Klinkt alsof die er iets mee te maken heeft :)

Ik heb overigens je post met de code nog wat aangepast, z.d.d. er wordt gehighlighted. VB is geen VBA, maar het is 'close enough'.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2011 11:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal daar dan wel even naar kijken. Want ik heb echt geen flauw idee meer waar het aan ligt.

Ja betreft het uitzoeken, is inderdaad iets wat ik al had moeten doen alvorens ik dit onderwerp opende. Maar ik dacht ik heb het toch al geopend, dus plaats maar de code dan kunnen anderen me misschien ook helpen. Maar alsnog, mijn excuus.

Ja die vermoeden had ik ook. Hoe kan 'Formatteer_Postcode()' het best aanpassen dan?

Wat is precies het verschil tussen deze 2 dan?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:05:
Ok, ik zal daar dan wel even naar kijken. Want ik heb echt geen flauw idee meer waar het aan ligt.

Ja betreft het uitzoeken, is inderdaad iets wat ik al had moeten doen alvorens ik dit onderwerp opende. Maar ik dacht ik heb het toch al geopend, dus plaats maar de code dan kunnen anderen me misschien ook helpen. Maar alsnog, mijn excuus.

Ja die vermoeden had ik ook. Hoe kan 'Formatteer_Postcode()' het best aanpassen dan?

Wat is precies het verschil tussen deze 2 dan?
Komaan; het is nou al een paar keer gezegd. Doe nou eens een stapje terug, haal even diep adem, en ga er dan eens rustig voor zitten. Pak de code er bij en bekijk de diverse UCase() statements en verwijder dan degene die de postcode verandert in hoofdletters. Makkelijker dan dit kunnen we het je niet maken.

Visual Basic:
1
strBladiebla = UCase(strWhooptiedoo)

Wordt dan:
Visual Basic:
1
strBladiebla = strWhooptiedoo

En dat zit ergens verstopt in de functie "Formatteer_Postcode". That's all there is to it. Mocht je dit boven de pet gaan (en dat kan; we zijn allemaal ooit ergens begonnen) dan is het verstandig(er) om eerst eens een basis tutorial VB(A) te doorlopen of even een collega aan te schieten die meer hiervan weet; of beter: degene die dit geschreven heeft. Je kunt echter niet van ons verwachten dat we je gaan vertellen dat je "effe regel 57 moet aanpassen naar zus-en-zo". We zijn geen afhaalbalie en verwachten, zoals eerder gezegd, (meer) eigen inzet.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 11:16 ]

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:12:
[...]

Komaan; het is nou al een paar keer gezegd. Doe nou eens een stapje terug, haal even diep adem, en ga er dan eens rustig voor zitten. Pak de code er bij en bekijk de diverse UCase() statements en verwijder dan degene die de postcode verandert in hoofdletters. Makkelijker dan dit kunnen we het je niet maken.

Visual Basic:
1
strBladiebla = UCase(strWhooptiedoo)

Wordt dan:
Visual Basic:
1
strBladiebla = strWhooptiedoo

En dat zit ergens verstopt in de functie "Formatteer_Postcode". That's all there is to it. Mocht je dit boven de pet gaan (en dat kan; we zijn allemaal ooit ergens begonnen) dan is het verstandig(er) om eerst eens een basis tutorial VB(A) te doorlopen of even een collega aan te schieten die meer hiervan weet; of beter: degene die dit geschreven heeft. Je kunt echter niet van ons verwachten dat we je gaan vertellen dat je "effe regel 57 moet aanpassen naar zus-en-zo". We zijn geen afhaalbalie en verwachten, zoals eerder gezegd, (meer) eigen inzet.
Bedankt voor je reactie, ongeacht je 'aanval'. Maar even inhoudelijk, eerst wordt er verteld de UCase te veranderen naar LCase. En nu zeg je dat de 'UCase' helemaal verwijderd moeten worden.

Maar dat ter zijde.

Ik heb het zowel alle UCase wat betrekking heeft tot de postcode gewijzigd naar 'LCase' als verwijderd. Maar beide manieren werken niet.

Als ik dat doe, dan haalt de document helemaal niets meer op (uit het adres.ini) bestand waar alles naar toe wordt geschreven ("gegevens")!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:21:
[...]

Bedankt voor je reactie, ongeacht je 'aanval'. Maar even inhoudelijk, eerst wordt er verteld de UCase te veranderen naar LCase. En nu zeg je dat de 'UCase' helemaal verwijderd moeten worden.
Verwijder je de UCase dan zal 'ie de invoer laten zoals je 'm invoert. Verander je de UCase naar LCase dan zal 'ie alle invoer naar lower case veranderen. Zo moeilijk is dat toch niet :?

Ik heb het zowel alle UCase wat betrekking heeft tot de postcode gewijzigd naar 'LCase' als verwijderd. Maar beide manieren werken niet.
Ook in de functie Formatteer_Postcode gekeken :? Of gewoon als een olifant in een porseleinwinkel allerlei code aan 't aanpassen geweest?

Als ik dat doe, dan haalt de document helemaal niets meer op (uit het adres.ini) bestand waar alles naar toe wordt geschreven ("gegevens")!
Dan heb je méér stuk gemaakt. Je bent nu in 't donker met een honkbalknuppel op jacht naar een mug in een lampenwinkel. Doe 't licht aan (leer (de basics) van VBA) en probeer het dan nog eens met een vliegenmeppertje (gericht de "boosdoener" zoeken in de code en enkel en alleen die aanpassen en verder overal afblijven).

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 11:26 ]

Over mij

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Lees even de gehele reacties door ipv enkel de stukken die zo meteen herkenbaar lijken eruit te filteren.

De UCASE in de IF statements zullen niet gewijzigd moeten worden (zullen idd zelfs nefast zijn voor de vergelijking waardoor dus inderdaad geen data meer opghaald wordt).

Maar er is een ander stukje code: FORMATEER_POSTCODE waarin mogelijk ook een UCASE staat. Die dient wel gewijzigd te worden. Dat stukje code heb je denk ik nog niet gepost, dus daar kunnen we geen uitspraken over doen.

Maar zoals gezegd: neem eens wat afstand, denk even na, neem eens diep adem, lees eens een boek, bevraag eens een collega...

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:23:
[...]

Verwijder je de UCase dan zal 'ie de invoer laten zoals je 'm invoert. Verander je de UCase naar LCase dan zal 'ie alle invoer naar lower case veranderen. Zo moeilijk is dat toch niet :?

[...]

Ook in de functie Formatteer_Postcode gekeken :? Of gewoon als een olifant in een porseleinwinkel allerlei code aan 't aanpassen geweest?
Nee, zo moeilijk is het niet. Maar alsnog doet die niet wat de bedoeling is. Dus het ligt hem ergens anders aan.

Betreft de functie Formatteer_Postcode ben ik nu bezig. En nee, ik loop niet zomaar wat aan te passen.

Je bent wel heel bot RobIII, het mag wel wat minder. Als je niet wil helpen, ik verplicht je nergens tot.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:34:
Je bent wel heel bot RobIII, het mag wel wat minder. Als je niet wil helpen, ik verplicht je nergens tot.
Ik wil, en wij willen, je wél helpen (en ben echt niet bot hoor, hooguit eerlijk) maar je zult ons moeten helpen jou te helpen ;) En, nogmaals, we zijn nou eenmaal geen afhaalbalie: we verwachten eigen inzet, basiskennis etc.

Ik kan me niet voorstellen dat Formatteer_Postcode() rocket-science bevat maar mocht het niet lukken dan zijn we dus erg nieuwschierig naar die code. Die had je ook al lang kunnen posten ;) Maar probeer het eerst nog even zelf.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 11:38 ]

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Yohsoog schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:26:
Lees even de gehele reacties door ipv enkel de stukken die zo meteen herkenbaar lijken eruit te filteren.

De UCASE in de IF statements zullen niet gewijzigd moeten worden (zullen idd zelfs nefast zijn voor de vergelijking waardoor dus inderdaad geen data meer opghaald wordt).

Maar er is een ander stukje code: FORMATEER_POSTCODE waarin mogelijk ook een UCASE staat. Die dient wel gewijzigd te worden. Dat stukje code heb je denk ik nog niet gepost, dus daar kunnen we geen uitspraken over doen.

Maar zoals gezegd: neem eens wat afstand, denk even na, neem eens diep adem, lees eens een boek, bevraag eens een collega...
Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb nog 2 andere problemen die ik moet oplossen binnen nu en 2 weken. Dus vandaar mijn 'stomme' vragen en opmerkingen.

Ik moet inderdaad even tot rust komen, ik ga dat bij deze ook doen.

En toen ik dit typte, kreeg ik een ingevind. Heb het meteen uitgevoerd.

En het is gelukt, bedankt allemaal voor jullie inspanningen en begrip voor mijn 'beperkte kennis'. En ook RobIII bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
RobIII: je hebt gelijk, maar misschien werd mijn frustratie jegens mijn probleem me een beetje teveel en reageerde dit op je af. Mijn excuus.

Hier alsnog de code waar het om ging waarvan ik de UCase heb verwijderd:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
Function Formatteer_Postcode(Postcode As String) As String
'*****************************************************************************************
'Function Formatteer_Postcode(Postcode As String) As String
'*****************************************************************************************
'Hiermee worden postcodes geformatteerd. De randvoorwaarde is dat het een Nederlandse
'postcode moet zijn.
'Variabelen
'   Postcode; De postcode die omgezet moet worden.
'Resultaat
'   Postcode; als het geen Nederlandse postcode is
'   In alle andere gevallen wordt de postcode geformatteerd.
Dim intTeller1          As Integer
Dim intTeller2          As Integer
Dim strGeformatteerd    As String
Dim strPostcode         As String
Dim strPostcodeFormaat  As String

'Eerst nagaan of we de bestanden moeten acherhalen
    If strFNVBouwBestand = Empty Then
        'Als strFNVBouwBestand leeg is, dan moeten we dus de bestandsnamen ophalen om de
        'benodigde gegevens uit te kunnen lezen.
        If Not Haal_Configuratie_Op Then
            Exit Function
        End If
    End If

'Benodigde gegevens ophalen
    strPostcodeFormaat = System.PrivateProfileString(strFNVBouwBestand, "Opmaak", _
                         "Postcode")

'De doorgegeven postcode strippen van ongewenste tekens.
    strPostcode = UCase(Strip_Non_Alfanumeriek(Postcode))

'Nu checken of postcode in Nederlands formaat is.
    If Not strPostcode Like "####[a-z][a-z]" Then
        Formatteer_Postcode = (Postcode)
        Exit Function
    End If

'Checken op een '0' aan het begin. Is deze daar, dan hebben we geen Nederlandse
    'postcode.
    If Left(strPostcode, 1) = "0" Then
        Formatteer_Postcode = (Postcode)
        Exit Function
    End If

'Nu weten we hoe de postcode geformatteerd moet worden. In het formaat dat opgegeven
    'is kopieren we alles naar de definitieve postcode, maar vervangen we wel een '#' of
    ''$' uit de gevonden postcode.
    strGeformatteerd = ""
    intTeller2 = 1
    For intTeller1 = 1 To Len(strPostcodeFormaat)
        If Mid(strPostcodeFormaat, intTeller1, 1) = "#" Or _
           Mid(strPostcodeFormaat, intTeller1, 1) = "$" Then
            'Een '#' of '$' vervangen we door het eerstvolgende teken in de gevonden
            'postcode.
            strGeformatteerd = strGeformatteerd + Mid(strPostcode, _
                               intTeller2, 1)
            intTeller2 = intTeller2 + 1
        Else
            'Elk ander teken wordt uit het formaatveld overgenomen.
            strGeformatteerd = strGeformatteerd + Mid(strPostcodeFormaat, intTeller1, 1)
        End If
    Next intTeller1

Formatteer_Postcode = strGeformatteerd

End Function

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een aparte vermelding O+ :P

Mooi dat 't opgelost is. Toch weer mooi wat geleerd, niet dan? ;)

Wel nog even een ander puntje voor een volgende keer: Gebruik de edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93OGDVn8zio6RrIck1qYj8ne/full.png

Je post nu een aantal keren achter elkaar en daar zijn we niet zo happig op hier :>

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 11:45 ]

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:44:
[...]

Een aparte vermelding O+ :P

Mooi dat 't opgelost is. Toch weer mooi wat geleerd, niet dan? ;)

Wel nog even een ander puntje voor een volgende keer: Gebruik de edit knop ( [afbeelding] ) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:
Je post nu een aantal keren achter elkaar en daar zijn we niet zo happig op hier :>
Ik heb zeker wat geleerd, ik wordt hier nog is goed in (met jullie) :p

Ja daar zal ik ook voortaan opletten (bumpen). En ik begrijp waarom jullie er niet happig op zijn, volkomen begrijpelijk.

Ben ik nog welkom als ik een ander probleem zal krijgen? Of ben ik niet meer welkom O+

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:48:
Ben ik nog welkom als ik een ander probleem zal krijgen? Of ben ik niet meer welkom O+
:o Natuurlijk. Altijd! Zolang je de Quickstart hanteert als je een topic opent (of dit topic gebruikt als je nog door wil gaan over je huidige probleem) is er niets aan de hand hoor ;)

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:50:
[...]

:o Natuurlijk. Altijd! Zolang je de Quickstart hanteert als je een topic opent (of dit topic gebruikt als je nog door wil gaan over je huidige probleem) is er niets aan de hand hoor ;)
Betreft dit probleem ben ik klaar. Dat is opgelost (mede dankzij jouw geweldige tips).

En zal inderdaad volgende keer meer aan de 'quickstart' eisen voldoen.

Nogmaals, bedankt voor je inzet :D

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

offtopic:
Dan pas ik - voor als iemand anders een dergelijk probleem heeft en het forum doorzoekt - de topictitel nog even aan, 'VBA office word voettekst probleem' zegt niet zoveel over welk probleem dan. De term 'probleem' in de titel is bijna altijd zinloos :)

Pagina: 1