Toon posts:

goede tv voor +/- 1700 € ????

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een samsung ue40c8700, maar het 3d kan mij niet bekoren ( aangezien ik een beschadigd linker oog hebt kan het ook daar aan liggen)

Ik vraag mij af of ik niet beter een andere keuze kan maken omdat er waarschijnlijk voor 1800€ betere kwaliteit lcd (edge led/full led) zonder 3d te krijgen zijn.

Heeft iemand de goude tip voor mij? een sony, philips of sharp misschien? of een samsung.... het maakt me niet uit als ie maar perfect beeld heeft en dat de bewegingen soepel gaan. 40inch is een must. :9~

Ik ben al op zoek geweest naar een 'top 10 lcd tv's' maar daar word ik niet veel wijzer van.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50
Kijk even naar een Panasonic-plasma. Dubbel het beeld voor half het geld ;)

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:07:
Kijk even naar een Panasonic-plasma. Dubbel het beeld voor half het geld ;)
hoe bedoel je dubbel het beeld voor half het geld? ik wil niet groter dan 40 inch

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar informatie, en dat je voor jezelf beslist wat je wilt hebben. Zo hebben we hier een mooie FAQ voor dit soort dingen: [FAQ] Welke TV moet ik kopen? en een Pricewatch. Daarmee moet je al een heel eind kunnen komen. Natuurlijk kan het dan nog zo zijn dat je met vragen zit, maar die kun je dan stellen nadat je zelf het nodige vooronderzoek hebt gedaan. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij dat voor jou gaan doen ,zoals je in Het algemeen beleid kan lezen. Dit topic gaat dan ook op slot.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 02:11

FeaR

In GoT we trust

Naar mijn inziens zou het handig zijn als je eens begon met [FAQ] Welke TV moet ik kopen? door te lezen en daarnaast ook even LCD Beleid. Daar valt namelijk onder andere te lezen:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.
En dit topic voldoet daar niet aan: er staat alleen dat er een TV gezocht wordt voor circa 1700 euro en dat deze 40" moet zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.