Lenovo Vibe-Z (dualsim)
Android 4.4.2 (root)
NovaLauncher
Opmerkingen Lockscreen:
- Standaard Android patternlock om broekzakbellen te voorkomen.
- Dualsim, dus 2 netwerkicoontjes en 2 netwerknamen (KPN & T-Mobile). 3G op primary SIM, 2G op 2e SIM.
Opmerkingen Homescreen:
-
Shazam widget icon: om in de auto snel een nummer te kunnen taggen dat ik op de radio hoor, en wil onthouden.
-
RadioOpt Traffic monitor: Ik heb een 500MB abbo op mijn primaire SIM, en die is van de baas, dus die wil ik niet overschrijden.
-
AIX Weather: must have weerwidget voor mij, in 1 opslag alle weerinfo voor de komende 24u. Neerslag, temperatuur, bewolking, zonsop&ondergang.
- 2 Whatsappiconen: Omdat ik zowel op mijn zakelijke (1e SIM) als privenummer (2e SIM) whatsapp wil gebruiken, en dit standaard niet mogelijk is, heb ik zowel Whatsapp (groen) als de gemodde Whatsapp
'OGWhatsapp' geinstalleerd. De kleur van zowel het launchericoontje als het notificatieicoontje is instelbaar. Handig om onderscheid te kunnen maken

-
BlueMail: Handige mailapp om verschillende accounts in te beheren (o.a. Office365)
-
Hemisphere: Vervanger van Google's Latitude dienst, om van vrienden bij te houden waar ze zijn.
-
aCalendar: Handige calendarapp waar zowel mijn prive (gmail) als zakelijke (Office365) agenda in zitten, evenals de gedeelde agenda van mijn vriendin.
Wallpapers van zowel lock- als homescreen komen uit de collectie van
Zedge, lekker rustig, niet afleidend
[
Voor 13% gewijzigd door
DynaMikeY op 24-12-2014 13:32
]
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD