htc one x
nova launcher
uccw widget
miui x5 theme
etc ect
nova launcher
uccw widget
miui x5 theme
etc ect

[ Voor 19% gewijzigd door Rigs op 17-09-2013 08:56 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Rigs op 17-09-2013 08:56 ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Weer is eye on the sky?Rigs schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:53:
htc one x
nova launcher
uccw widget
miui x5 theme
etc ect
[afbeelding]
Ja
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
ja is eye in de sky (paid) nog altijd een leuke widget om te plaatsen, soms niet zo heel juist maar dat is de weerman nu ook niet altijd ;-)Weer is eye on the sky?
[ Voor 67% gewijzigd door Rigs op 23-09-2013 15:41 ]
[ Voor 6% gewijzigd door serhat op 23-09-2013 18:02 ]
Verwijderd
hoidoei
Dat is wel heel mooi! Zeker als je makkelijk van theme wilt wisselen, want ik merk toch altijd dat er best veel tijd in het customizen zit (alhoewel dat ook leuk is om te doen). Goede tip, thanks
[ Voor 9% gewijzigd door 4WardNL op 04-10-2013 16:25 ]
Dan moet ie daar wel eerst klaar voor zijn...Joster schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:57:
Tijd dat ze bèta af gaan en er 2 euro voor vragen (of 4, 6, whatever).
hoidoei
Er staat inmiddels meer info bij het screenshot:serhat schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:01:
[afbeelding]
Maar eens toe aan iets nieuws. Nog een WIP.
Gehaald uit Minimal Axis
Stond vrij weinig informatie, behalve icon set + background. Widget heb ik zelf met zooper nagemaakt (standaard widget wat er op lijkt gepakt en die aangepast).
Is niet af, vooral die icons van bellen en dergelijke wil ik anders, die zijn nog van mijn vorige homescreen. Verder lekker minimal en al. Wel weer aan toe.
Thanks! Here all i use…
Zooper Widget Status bar – https://copy.com/kFLg6 (link aangepast naar de juiste die er onder is gepost)
Icons – Google Play: Axis - GO Apex Nova Theme
Clock – Google Play: Counts
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
[ Voor 18% gewijzigd door FeareX op 07-10-2013 23:58 ]
Canon EOS R | Olympus OM-1
Iemand die ik blij kan maken met een beta key hier voor?
Graag! HEEL GRAAG!SkyThes schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:01:
[...]
Heb er namelijk 2 gekregen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
mag altijd :-)SkyThes schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:01:
[...]
Heb er namelijk 2 gekregen.
hoidoei
Ik kon je helaas niet DMen dus heb de email naar je geforward!
Mijn DM staat als het goed is wel open maar de mail is er al! Thanks!SkyThes schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:34:
[...]
Ik kon je helaas niet DMen dus heb de email naar je geforward!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waar kan je dat zien?Remcom00 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:33:
He fuck te laat.
Ach ja, t schiet al aardig op.
[ Voor 25% gewijzigd door Joster op 10-10-2013 08:48 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)
hoidoei
[ Voor 90% gewijzigd door Daiov97 op 11-10-2013 08:57 ]
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Deze doet het trouwens bij mijPaul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
Voor iedereen die meteen met Google Play: Themer Beta aan de slag wil:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dank voor deze code. Kan ik eindelijk ook eens beginnen met een mooie homescreen te maken. Heb een Jiayu g2s met 4,1 er op. Tot voorheen Apex gebruikt met beautiful widgets, maar themer ziet er wel heel leuk uit :-) Het enige waar ik me nu aan stoor is dat het "message"programma op whatsapp staat, maar de counter voor sms gebruikt.Paul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
Members only:
Kopen, voor fatsoenlijke software moet je gewoon betalen. Het kost vrijwel altijd minder dan een biertje of twee in het café.rSNNN schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:29:
kopen jullie al die paid apps of verkrijgen jullie die "gratis" ?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 4% gewijzigd door Chris van der G op 11-10-2013 10:46 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Verwijderd
Thank you Paul-G.Paul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
Members only:
Kopen. Soms om volledige functionaliteit te ontsluiten, soms om de ontwikkelaar te bedanken.rSNNN schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:29:
kopen jullie al die paid apps of verkrijgen jullie die "gratis" ?
Fijner dan PayPal?dutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:54:
same here.
sinds kort een leuke manier om een ''prepaid creditcard'' online te beheren en via iDeal geld er op te zetten. (neteller)
Adblocker is een vereiste
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
hoe link jij paypal aan je google play dan?!
Ah sorry, ik was er niet helemaal bij. Dacht dat je het over creditcards over het algemeen haddutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
hoe link jij paypal aan je google play dan?!
ik gebruik paypal zelf alleen voor internetbestellingen bij chinese webshops(DX, pandawill etc,)
Klopt, en aangezien ik tegenwoordig best tegen het gelimiteerde ram geheugen aanloop, ban ik elke factor uitdutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:04:
zwarte achtergrond?!
een heel klein beetje batterijbesparing zeker met amoled scherm?!
Tja 512mb is wel erg krap, ik zit met mijn Nexus 4 algauw op 600mb terwijl ik niks doe (oké maar ik heb 2Gb RAM)Dacuuu schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Klopt, en aangezien ik tegenwoordig best tegen het gelimiteerde ram geheugen aanloop, ban ik elke factor uit
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 76% gewijzigd door Joster op 11-10-2013 12:37 ]
Lijkt me vreemd dat je code vervalt als je een andere ROM gebruikt, aangezien de code aan je e-mail adres gekoppeld is en je die moet invoeren in de app zelfJoster schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:34:
Ik heb het gedaan zoals ik bovenaan deze pagina heb gepost. Nooit wat in mijn mail gehad.
Het schijnt echter dat je toegang tot de beta met je verkregen code verliest als je bijvoorbeeld je telefoon van een andere rom en / of root voorziet. Laat ik nu net mijn telefoon willen rooten terwijl ik Themer al heb geïnstalleerd om wat dingetjes uit te proberen![]()
Iemand trouwens een idee hoe je een theme handig kan back-uppen zodat je daar na een re-install weer eenvoudig bij kan? Heb een van de beschikbare thema's al aardig op mijn eigen wensen aangepast maar wil dat liever niet verliezen uiteraard. Exporteren werkt volgens mij bij mij niet helemaal zoals het zou moeten...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Misschien dat ze de codes bijhouden op hun server samen met de android-id.Timocos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:42:
[...]
Lijkt me vreemd dat je code vervalt als je een andere ROM gebruikt, aangezien de code aan je e-mail adres gekoppeld is en je die moet invoeren in de app zelf
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2476779Timocos schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:42:
[...]
Lijkt me vreemd dat je code vervalt als je een andere ROM gebruikt, aangezien de code aan je e-mail adres gekoppeld is en je die moet invoeren in de app zelf
Android-id kun je met titanium herstellen bij de eerste keer dat je m opstart na je rom installatie.Exocet schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:58:
[...]
Misschien dat ze de codes bijhouden op hun server samen met de android-id.
Thnx!Paul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
Members only:
Deze werkt niet. Die van @Paul-G wel gelukkig
Blender....
Mag ik jou even bedanken voor deze geweldige tipdutchgio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:54:
same here.
sinds kort een leuke manier om een ''prepaid creditcard'' online te beheren en via iDeal geld er op te zetten. (neteller)
Adblocker is een vereiste
392 mb gebruikt 3 mb vrij, maar daar zitten ook wel gecachde prosessen in denk ik.Mizgala28 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:33:
[...]
Tja 512mb is wel erg krap, ik zit met mijn Nexus 4 algauw op 600mb terwijl ik niks doe (oké maar ik heb 2Gb RAM)
Hoeveel verbruik qua RAM heb jij dan?
Top! Zelfs nu werkte 'ie nog. Wel weer na vijf minuten er af gegooid, te weinig zelf in te stellen.Paul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
[ Voor 54% gewijzigd door Brad Pitt op 12-10-2013 13:10 ]
Nickname does not reflect reality
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Het is mij niet helemaal duidelijk of je homescreen met de Themer app gemaakt is, of niet. If not, welke klok/weer widget gebruik je hier?Brad Pitt schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
Top! Zelfs nu werkte 'ie nog. Wel weer na vijf minuten er af gegooid, te weinig zelf in te stellen.
Blij het te hebben kunnen proberen, dat wel. Plus een erg leuk initiatief
Screenies van de Nexus7/SGS4. Bijna dezelfde layout op beide devices, moet nog ff een en ander aanpassen. Vind dat wel handig, maakt het heen en weer wisselen tussen de apparaten wat makkelijker. Hoop iconen hebben een swipeable sub-functie dus bijna geen noodzaak meer om naar de app-drawer te gaan
[afbeelding] [afbeelding]
Nee Themer was echt van héél korte duur. Er op, kijken, er af. De weer widget is 1Weather.agoNITE schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 07:56:
Het is mij niet helemaal duidelijk of je homescreen met de Themer app gemaakt is, of niet. If not, welke klok/weer widget gebruik je hier?
De iconen zijn Nox, weer staat hierboven, widget om die "app sectoren" zo te maken is Holo Label Widget, de launcher is Nova Prime, wallpaper hier voor je geüploadD-e-n schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 08:27:
Simpel maar mooi. Welke iconen, widgets en wallpaper?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Doet het nog steeds. Bedankt!Paul-G schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:24:
Members only:
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Andere launcher en icon packs of rooten, xposed en een icon packVerwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 15:43:
Sony Xperia S :
Android 4.1.2
Beautiful Widgets
Custom Achtergrond
Standard theme
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kan ik die icons onderin veranderen van kleur en customizen?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waar kan ik die wallpapers vinden?SanderH_ schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:29:
Samsung Galaxy S4
Nova Launcher + Glasklart icons
DashClock
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 81% gewijzigd door Joster op 01-11-2013 21:42 ]
Wallpaper pl0x?FeareX schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:50:
Mooie homescreens hier! Ik ben vanmiddag bezig geweest om een minimalistisch homescreen te maken. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Ik heb dit met nova launcher gemaakt. Chronus (widget) en minimal ui (icons) zijn gebruikt voor dit homescreen. M'n toestel is een Galaxy SII
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik vindt die stock launcher niet heel fijn: de icons in de app drawer zijn te groot, en het niet makkelijk kunnen toevoegen van lege pagina's lijkt ook niet mogelijk.Quad schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:38:
Nieuwe launcher, lekker simpel en clean. Ik hou hier wel van!
Lockscreen:
[afbeelding]
Homescreen:
[afbeelding]
Apps:
[afbeelding]
Launcher overzicht:
[afbeelding]
Launcher is Android 4.4 launcher, werkt erg lekker!
Telefoon is stock HTC One X met Sense 5, maar die zie ik op deze manier niet veel.
[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 02-11-2013 01:38 ]
⏩ PVOutput☀️
| Youtube |
Ik moet zeggen dat ik het eens ben met dutchgio qua de icoongrootte.Quad schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:33:
Waarom zou je lege pagina's nodig hebben?
Icons zijn groot / klein genoeg, niets mis mee vind ik.
Tekst grootte staat hier wel op klein ipv normaal.
Maar wat pagina's betreft, ik hou van simpel en overzichtelijk en zakelijk. Dat fancy wat bijvoorbeeld Samsung met Touchwiz hanteert vind ik echt niets.
Edit: ook een bug ontdekt, in appdrawer verschijnt zowel bij mij als bij mn ma haar telefoon op achtergrond de settings menu als je op settings knop drukt.
Het is misschien wat onhandig, maar het past wel goed in mijn stijl wat ik voor ogen heb. Een grotere grid maakt het te druk en onrustig, dit is goed en perfect.4WardNL schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:39:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het eens ben met dutchgio qua de icoongrootte.
In Apex Launcher heb ik bijvoorbeeld in de appdrawer een 7x6 grid, wat in de nieuwe Android 4.4 launcher een grid is van maar 5x4. Hierdoor heb ik dus meer dan 2x zoveel pagina's voor apps, wat ik persoonlijk erg onhandig vind.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-11-2013 21:56 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 23% gewijzigd door Albert020 op 11-11-2013 18:24 ]
[ Voor 51% gewijzigd door dutchgio op 11-11-2013 14:12 ]
[ Voor 17% gewijzigd door rolandos582 op 11-11-2013 15:13 ]
Verwijderd
Ik zie op jouw notificacion-bar dat de s-pen is losgekoppeld...En jij hebt de Note3. Ikke de Note 2.rolandos582 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:08:
Samsung Note 3
Android 4.3
Zooper Widget Free
Circle Battery Widget
Nova Launcher
[afbeelding]
Volgens mij zit dat standaard in de software waarmee de Note 3 geleverd wordt.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:28:
[...]
Ik zie op jouw notificacion-bar dat de s-pen is losgekoppeld...En jij hebt de Note3. Ikke de Note 2.
Hoe heb je zorgen dat er op jouw notificacion-bar staat als de s pen is losgekoppeld?
Moest je in de instellingen instellen?
(ik denk dat het bij de Note2 niet mogelijk is...)
Correct, maar het is wel uit te zetten.dutchgio schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:26:
[...]
Volgens mij zit dat standaard in de software waarmee de Note 3 geleverd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door i7x op 13-11-2013 00:13 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Crop je plaatjes even svp.i7x schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:07:
Tsurany in "Post je Homescreen! - Deel 2"
Heb een nieuwe Xperia Z ter vervanging van mijn T. Werkt allemaal erg goed tot nu toe. :-) Hierbij mijn homescreen, welke niet echt bijzonder is overigens. Ik ben altijd tevreden geweest met Sony's eigen skin.
[afbeelding]
En hier nog een screenshot van een van de tabbladen op welke je de machi-chara van NTT Docomo ziet. Ik kan geen Japans maar heb hem al sinds twee telefoons geleden en vind het wel een leuk mannetje (butler-schaap om precies te zijn). Hij loopt normaal gesproken heen en weer of leest en boek maar op mijn screenshot herinnert hij aan een gemiste oproep. Op feestdagen draagt hij ook speciale outfits, zoals halloween pasgeleden of kerst binnenkort.
[afbeelding]
De wallpaper, voor de liefhebbers, is van 5 cm per second. Een getekende animatiefilm die door zijn mooie scènes al snel de bijnaam 5 wallpapers per second verwierf.
Verder zie je de Night Mode app, een echte aanrader voor in de avonduren als je bijna wilt gaan slapen, en Digg reader die tegenwoordig best weer de moeite waard is. Vaak leuke artikelen op te vinden over allerlei onderwerpen.
Play Store linkjes er bij zijn ook wel handigi7x schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:07:
Tsurany in "Post je Homescreen! - Deel 2"
Heb een nieuwe Xperia Z ter vervanging van mijn T. Werkt allemaal erg goed tot nu toe. :-) Hierbij mijn homescreen, welke niet echt bijzonder is overigens. Ik ben altijd tevreden geweest met Sony's eigen skin.
[afbeelding]
En hier nog een screenshot van een van de tabbladen op welke je de machi-chara van NTT Docomo ziet. Ik kan geen Japans maar heb hem al sinds twee telefoons geleden en vind het wel een leuk mannetje (butler-schaap om precies te zijn). Hij loopt normaal gesproken heen en weer of leest en boek maar op mijn screenshot herinnert hij aan een gemiste oproep. Op feestdagen draagt hij ook speciale outfits, zoals halloween pasgeleden of kerst binnenkort.
[afbeelding]
De wallpaper, voor de liefhebbers, is van 5 cm per second. Een getekende animatiefilm die door zijn mooie scènes al snel de bijnaam 5 wallpapers per second verwierf.
Verder zie je de Night Mode app, een echte aanrader voor in de avonduren als je bijna wilt gaan slapen, en Digg reader die tegenwoordig best weer de moeite waard is. Vaak leuke artikelen op te vinden over allerlei onderwerpen.
Rail Away!
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee helaasPierre61 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:10:
@BillSpaarbank die Zooper widget heb je die zelf gemaakt, ziet er tof uit
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Aha dan heb je dus wel de Pro versie van ZooperBillSpaarbank schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:15:
[...]
Nee helaas
Ik heb hem uit de playstore. Minarch for Zooper Widget heet hij.
Verwijderd
Auuww...ok, thanx!dutchgio schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:26:
[...]
Volgens mij zit dat standaard in de software waarmee de Note 3 geleverd wordt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq