MildWild V-4.9 JG
Je moet wat als je een half dode batterij in een 3 jaar oude HTC Desire hebt zitten
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 13:39 ]
Verwijderd
Kan alleen als je een andere launcher gebruikt anders dan de AOSP launcher. Voorbeelden zijn Nova of Apex.sjefke9 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:31:
Sorry dat ik het hier vraag, maar meschien weet hier iemand hoe je die standaard Google search balk weg krijgt? Die wat bij mij boven in beeld staat (Nexus 4)
Kan het nergens op internet vinden.
Volgens mij is het voldoende om Google Zoeken te killen met bijvoorbeeld App Quarantine (root vereist, maar geen custom rom).sdk16420 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:52:
[...]
Kan alleen als je een andere launcher gebruikt anders dan de AOSP launcher. Voorbeelden zijn Nova of Apex.
Je kunt applicaties uitschakelen. http://www.androidplanet....d-4-0-ice-cream-sandwich/sjefke9 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:31:
Sorry dat ik het hier vraag, maar meschien weet hier iemand hoe je die standaard Google search balk weg krijgt? Die wat bij mij boven in beeld staat (Nexus 4)
Kan het nergens op internet vinden.
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Oh dat wist ik niet, nadeel van die methode (als het werkt) is dat je de app zoeken los dan ook niet kunt gebruiken toch?me1mark schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:42:
[...]
Je kunt applicaties uitschakelen. http://www.androidplanet....d-4-0-ice-cream-sandwich/
Zodra je 'volgens mij' google search uitschakelt, verdwijnt de balk.
Verwijderd
Dat is inderdaad de optie als je geen andere launcher wil.me1mark schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:42:
[...]
Je kunt applicaties uitschakelen. http://www.androidplanet....d-4-0-ice-cream-sandwich/
Zodra je 'volgens mij' google search uitschakelt, verdwijnt de balk.
[ Voor 8% gewijzigd door reinhold op 03-02-2013 14:48 ]
Ziet er goed uit, maar zou je niet het aantal gebruikte letter types wat terugschroeven? Krijg je al snel een wat strakkere en misschien belangrijkere look voor terug.reinhold schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:47:
Samsung galaxy note 2
ss launcher
Ik ben vanmorgen even aan het sleutelen geweest met mijn screens ik heb nu 10 verschillende schermen
Mijn eerste scherm is een index daaruit kun je direct naar de screen die je wild. Ik ben alleen nog even aan het sleutelen met de screens zelf. maar hieronder de index en home en tv apps
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Iavak op 06-02-2013 19:59 ]
Kan je een link naar je achtergrond posten?Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:46:
M'n nieuwe homescreen... Kan niet stoppen met kloten...
[afbeelding]
- LG Nexus 4 16GB Zwart
- Android 4.2.1 (Stock)
- Eye In Sky Weather
- Pure Calendar Widget (Agenda)
- Apex Launcher - MinimalisticMIUI
Verwijderd
Is zo'n standaard Apex Launcher wallpaper!1voud schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Kan je een link naar je achtergrond posten?
Dat moet los worden ingebouwd omdat het zgn. special tiles betreft. Het is wel jammer dat Gmail nog niet in Launcher 8 zit, in Launcher 7 wel. Ik gebruik zelf gewoon de Gmail widget. Ik weet niet of whatsapp tegenwoordig wel een widget heeft met een unread counter? Anders kan je die widget dus ook gewoon toevoegen.drBunhead schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:09:
Ik ben op het moment launcher 8 aan het uitproberen, tot dusver vind ik het uitermate simpel en fijn in gebruik.
Enig probleem (of feature die ik over het hoofd zie) is dat ik geen manier kan vinden om bij bijvoorbeeld gmail en whatsapp de ongelezen berichten counter kan instellen. Bij missed calls en sms zit dat er wel in en ik wil dat ook graag dus bij gmail en whatsapp.
Weet toevallig iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
[ Voor 34% gewijzigd door HallonRubus op 08-02-2013 14:12 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 15:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door hannez80 op 08-02-2013 23:27 ]
Waar heb je die icons vandaan?hannez80 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:27:
Homescreen sittin' on a..
Rooted Galaxy SIII
ANONOROM Butter Smooth and Battery Friendly XXEMA
Apex Pro
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Tubes....It's what make music music!
Xperia ICS | ||
![]() | ![]() |
Xperia JB | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Xperia Achtergronden | ||
![]() | ![]() |
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zou je wat specifieker kunnen zijn hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? Ik zou deze homescreen ook graag willen hebben op mijn Note II.silitek schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:39:
Samsung Galaxy S3
Supernexus..
Apex/Nova/ssLauncher
Uccw...BW
Desktop Visualizer
[afbeelding]
Heel erg mooi, ik zou dit ook zo ongeveer willen. Zou je misschien even een linkje willen geven van een wallpaper, en met welke app heb je die icoontjes op je unlock screen gedaan?seezu schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:10:
Galaxy S3
Android 4.1.2 (stock samsung)
Widgetlocker en Nova Launcher
Beautiful widgets, HD widgets, zooper widget
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door SemperFidelis op 26-02-2013 19:09 ]
Verwijderd
Leuk uiltje! Een printscreen maak je met Home+Powerbutton ingedrukt.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:56:
Ik heb een uitlje http://www.google.nl/sear...sneeuwuil.htm%3B468%3B505
Zoals deze (fijn als vrouw zijnde) maar ik weet niet hoe ik echt een printscreen krijg...
Op een samsung galaxy Y.
[ Voor 171% gewijzigd door Rigs op 08-03-2013 15:20 ]
Weet iemand welke icons dit zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:46:
M'n nieuwe homescreen... Kan niet stoppen met kloten...
[afbeelding]
- LG Nexus 4 16GB Zwart
- Android 4.2.1 (Stock)
- Eye In Sky Weather
- Pure Calendar Widget (Agenda)
- Apex Launcher - MinimalisticMIUI
hartelijk dankje voor link, zitten wel wat plaatjes bij die ik zeker zal gebruikenmodelstudent schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:21:
Eerste keer dat ik merk dat er hier ook zo'n topic bestaat, ik volgde dit altijd vrij hard op xda toen ik mijn Desire nog had
In het kader daarvan; ik heb een tijd geleden eens een hoop wallpapers verzameld, misschien dat deze hier ook interessant kunnen zijn.
Link topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=950820
Link dropbox wallpapers: https://www.dropbox.com/g.../Wallpapers?h=69f138&p=31
Link naar de zip: http://hotfile.com/dl/108018729/6dc085e/Wallpapers.rar.html
Zeker weten! Ikzelf kijk veel op My Color Screen om ideeën op te doen. Leer er veel van!modelstudent schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:21:
Binnenkort (als ik mijn HTC One of S4 heb) zal ik hier ongetwijfeld geregeld eens terugkerend, het veelvuldig customizen van je homescreen is 1 van de leukste zaken aan android
In MissedIt zelf moet je nog toevoegen voor welke apps je ongelezen aantallen wil zien. Daarna in Nova Launcher aangeven dat je MissedIt wil gebruiken voor ongelezen aantallen.san.okk schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:43:
hoe krijg je zo'n getal over je whatsapp icoontje? Ik heb missed it geïnstalleerd maar niet kunnen vinden..
[ Voor 12% gewijzigd door agoNITE op 09-03-2013 23:30 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-03-2013 19:44 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Hoe maak je dat soort handige mapjes?casefan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:50:
- Xiaomi Mi2
- WIUI 3.3.8 (MIUI v5) (Android 4.1.1)
- Stock widgets
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Onderdeel van zijn ROM, MIUI heeft dit standaard ingebakken zitten.
De meeste launchers kunnen dit sinds ics. In ieder geval stock en stockachtige launchers zoals nova en apex. Gewoon het ene icoontje op de andere droppen en je hebt een mapje
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
Ziet er erg goed uit. Zou er een mogelijkheid bestaan om de onderste balk (waarin je virtuele toetsen staan) te veranderen van achtergrondkleur?Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:26:
Ik vind het uiterlijk van GoogleNow erg mooi, dus vandaar:
[afbeelding]
De kleuren van de icons zijn bewust wat fletser gemaakt, om beter bij Eye In The Sky te passen.
Toestel: Galaxy Nexus (Android 4.2.2 stock, non-rooted)
Launcher: Apex Launcher Pro
Widgets: Eye In The Sky, Desktop Visualizer, Minimalistic Text, Minimal MIUI Icons
serhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:44:
Eentje is de locksreen en de andere de homescreen.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 10% gewijzigd door serhat op 18-03-2013 15:25 ]
Hmmm bijzonder mooi, maar helaas krijg ik de downloadlink van Holo UI niet aan de praat (de dropbox link bedoel ik dan)serhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:24:
Oh, zelfs 3 in totaal.. die was mij niet eens opgevallen.
Ter straf mijn update:
[afbeelding]
Holo UI revision 2
Waar het uit bestaat, staat allemaal als je de link volgt. Wat kleine aanpassingen gedaan.
Die %20 doe mij de nek om waarschijnlijk.... maar bedankt voor het hostenserhat schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:21:
Hmm geen last van hier.. Speciaal voor je even op een host gezet:
http://puu.sh/2jR5q
ene is lockscreen, andere is homescreen. Lockscreen staat vaak af.dbzfan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:02:
Je hebt op je homescreen 2 aparte counters voor gemiste oproepen en smsjes?
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchco op 23-03-2013 19:26 . Reden: Links toegevoegd ]
Gadgetfreak
hoidoei
Hoe krijg jij die 1-2 gemiste whatsapp berichten anders in Apex? Ik kan dat zelf niet van stijl veranderen. Of ik kijk verkeerd.Zinu schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:30:
Heb overigens ook weer eens wat inspiratie opgedaan op MCS:
[afbeelding]
Details:
[afbeelding]
[ Voor 208% gewijzigd door Rigs op 16-05-2013 07:45 ]
Ik gebruik Nova, en daarin is het een optie. Ik kan kiezen of ik het in Holo- of in oude stijl wil en waar ik het cijfertje wil hebben t.o.v het icoon (rechtsonder/linksboven, etc)serhat schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:06:
[...]
Hoe krijg jij die 1-2 gemiste whatsapp berichten anders in Apex? Ik kan dat zelf niet van stijl veranderen. Of ik kijk verkeerd.
Wat moet daar trouwens staan? Venray, deels belgië?Razzah schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:41:
Xperia S met 4.2.2 PAC Rom
cLock
Minimal Miui icoontjes
Nova Launcher Prima
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door alex3305 op 30-03-2013 19:37 ]
Bewolkt.alex3305 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:36:
Wat moet daar trouwens staan? Venray, deels belgië?
Verwijderd
Waarschijnlijk ondersteunt Apex geen widgets, ik neem aan dat je dit bedoeld (die rare dingen zijn dus 1x1 widgetsopblaasbaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:52:
stelletje tweakers, ff een vraagje:
ik wil graag een wfi/bt/gps/etc toggle als app of action, iig niet als widget. mijn plannetje is namelijk om deze toggles in de dock te plaatsen. Ik gebruik apex launcher, en heb daarbij een scollable dock. ik zou in mijn 'rechter' dock graag deze toggles plaatsen, maar hij laat daar geen widgets toe, en ik heb hier nog geen manier omheen gevonden.
suggesties?
Jawel hoor, dit is geen probleem:sdk16420 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:29:
Waarschijnlijk ondersteunt Apex geen widgets
[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 20-04-2013 14:05 ]
Mooie wallpaper! Linkje?Sakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:31:
Hierbij mijn homescreen, gemaakt op een Galaxy S2 die Android 4.2.2 (RootBox) draait met Nova Launcher Prime.
[afbeelding]
Whole lot of stars ***
Het is een stuk uit een van de standaard wallpapers van Mac OS X 10.8 (Mountain Lion), kijk hier maar eens
Dankje!fanatic_david schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:47:
[...]
Het is een stuk uit een van de standaard wallpapers van Mac OS X 10.8 (Mountain Lion), kijk hier maar eens
Whole lot of stars ***
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq