[ Voor 92% gewijzigd door Marked op 10-07-2012 15:15 ]
Maar daar is een ander topic voor: Post je tablet-homescreen! - Deel 1Marked schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:47:
Ok , hier mijn net nieuwe tf101 homescreens, ze zijn nog niet helemaal af(tips zijn altijd welkom)
Wat zie je:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dock:
[afbeelding]
Wallpapers heb ik op 4walled.cc gevonden
[ Voor 20% gewijzigd door alex3305 op 10-07-2012 14:23 ]
Denk wel een phone maar dan met tablet rommetje erop..desalniettemin afwijkend iddalex3305 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Maar daar is een ander topic voor: Post je tablet-homescreen! - Deel 1
Edit: toch een tablet zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 10-07-2012 14:47 ]
Tubes....It's what make music music!
Die had ik niet gezien (wordt minder bezocht dan deze...), maar ik heb mijn bericht verplaatstalex3305 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:23:
[...]
Maar daar is een ander topic voor: Post je tablet-homescreen! - Deel 1
Os Ver: Android 4.0.4
Widgets: HD Widgets (clock)
Wallpaper LS: Say Cheese (vierde plaatje van links)
Wallpaper HS: Stock
Lockscreen:

Homescreen:

2e pagina rechts (games)

3e Pagina links (andere meuk)

Dat icoontjes links boven in de statusbar is Llama, een super handige app die mijn Wifi uitschakeld zodra ik mijn huis verlaat (ik ben nogal vergeet achtig).
[ Voor 22% gewijzigd door Noctonix op 10-07-2012 16:55 ]
Nu wil ik er ook wel mee experimenteren maar ik vraag me wel eens af: Moet je toestel geroot zijn, of kun je vrijwel uit de voeten met een bepaalde launcher? En welke launcher? Want ik had voorheen altijd Launcher Pro voor de performance maar ik heb nu een wat betere telefoon dus die kan meer hebben.
Wat raden jullie aan qua launcher en hoe te beginnen? Want als ik een super mooie tegenkom heb ik echt geen idee hoe ik deze moet 'namaken'..
Op ICS zijn er drie veelgebruikte launchers:Trezzahn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:14:
Ik zie hier, en op mycolorscreen.com, echt de meest mooie home- en lockscreens voorbij komen! Nice!
Nu wil ik er ook wel mee experimenteren maar ik vraag me wel eens af: Moet je toestel geroot zijn, of kun je vrijwel uit de voeten met een bepaalde launcher? En welke launcher? Want ik had voorheen altijd Launcher Pro voor de performance maar ik heb nu een wat betere telefoon dus die kan meer hebben.
Wat raden jullie aan qua launcher en hoe te beginnen? Want als ik een super mooie tegenkom heb ik echt geen idee hoe ik deze moet 'namaken'..
- Apex
- Nova
- Trebuchet
Verder wordt je homescreen voornamelijk bepaald door de wallpaper, het icon pack en de widgets. Als je geroot bent, kun je ook met je statusbar leuke dingen doen.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 11-07-2012 12:59 ]
D-e-n schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:45:
Ik gebruik ADW launcher nog, op mijn Asus tablet en vanaf vandaag probeer ik hem op mijn Galaxy S3
En ik noem alleen de drie meest populaire launchers.Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:54:
Ik gebruik GO launcher op een HTC Sensation met Android 4.0, ook nog steeds erg tevreden over.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Aantal Gebruikers...Apex is daarin wel torenhoog favorietJoster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:10:
Meest populair op basis van?
GoLauncher ect zijn vaak launcher-tjes met veel meekomende bloatware o.a.
[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 11-07-2012 14:19 ]
Trebuchet FTW!silitek schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:17:
[...]
Aantal Gebruikers...Apex is daarin wel torenhoog favoriet

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kanttekening: Go Launcher heeft by far het meeste gebruikers (was op GB ook mijn favoriet). Alleen zal je dus met een natte vinger de Froyo, GB en Honeycomb gebruikers daaraf moeten trekken.silitek schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:17:
[...]
Aantal Gebruikers...Apex is daarin wel torenhoog favoriet
Trebuchet, Nova en Apex zijn de drie launchers die zo ongeveer het dichtst bij de ICS stijl zitten. Dat is dan ook wat ze het meest populair maakt.
Bloatware?AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:28:
[...]
Kanttekening: Go Launcher heeft by far het meeste gebruikers (was op GB ook mijn favoriet). Alleen zal je dus met een natte vinger de Froyo, GB en Honeycomb gebruikers daaraf moeten trekken.
Trebuchet, Nova en Apex zijn de drie launchers die zo ongeveer het dichtst bij de ICS stijl zitten. Dat is dan ook wat ze het meest populair maakt.
Misschien dat ik ook eens ga ombouwen naar Trebuchet (alleen via xda te krijgen?), Nova of Apex..
Ingebouwde data monitors, task managers, task killers, memory cleaners, eigen market voor de eigen apps en widgets etc.
Omdat this thread worthless is zonder pics, ook maar even mijn homescreen zoals dat er deze week uit ziet:

[ Voor 34% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-07-2012 15:33 ]
Ah ja, ik gebruik ze allemaal niet (behalve een calender widget waar ik tevreden over ben) maar het is wel vervelend dat ze erbij zitten inderdaad. Dat is met de gegeven voorbeelden dus niet het geval?AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:43:
[...]
Ingebouwde data monitors, task managers, task killers, memory cleaners, eigen market voor de eigen apps en widgets etc.
Omdat this thread worthless is zonder pics, ook maar even mijn homescreen zoals dat er deze week uit ziet:
[afbeelding]
Kan je je screen nader specificeren?
[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 11-07-2012 15:50 ]
Apex gebruik ik zelf, die heeft geen overbodige apps / widgets etc bij zich.Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:35:
[...]
Ah ja, ik gebruik ze allemaal niet maar het is wel vervelend dat ze erbij zitten inderdaad. Dat is met de gegeven voorbeelden dus niet het geval?
Natuurlijk:Kan je je screen nader specificeren?
Galaxy SII I9100
SalmanROM v4, modded by me (lettertype, bloatware, email/exchange apk, phone / contacts apk)
Jkay framework erin gezet, theme voor statusbar gewijzigd
Lockscreen (links):
- Jkay ICS Deluxe (multiple rings (ik gebruik er één), transparent statusbar on lockscreen), transparent lockscreen
- Icons: deels standaard, deels uit een matching icon theme geplukt
Homescreen (1e van links):
- Apex Launcher (pro), 1 dockrij, 4 homescreens (ook een met agenda widget, een met facebook widget (Wizz) en een met weer widget (Fancy Weather), alle icons in dock zijn swipable (ik heb ze alleen naar boven geswiped, maar je kan ook naar onderen swipen), verder een aantal gestures mogelijk op het scherm, waardoor ik voldoende icons kan uitsparen -> ik hou van een opgeruimd scherm, veel icons zie ik wel in mn app drawer.
- Wallpaper uit Picspeed Wallpapers (te vinden in Play Store)
- Holo theme icon set (te vinden in Play Store)
- Advanced Clock Widget (te vinden in Play Store)
- modded Whatsapp, functioneert gelijk aan de officiële variant, maar is nagenoeg geheel aanpaspaar qua looks.
[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-07-2012 15:56 ]
Gaaf, zelf gemod?[b]AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:52:
- modded Whatsapp, functioneert gelijk aan de officiële variant, maar is nagenoeg geheel aanpaspaar qua looks.
Whole lot of stars ***
Nope, Whatsapp Plus, zie ook de thread op GoT (Whatsapp voor Android)
Email/exchange vervangen door de meest recente Google exemplaren (zonder sync bug)Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:22:
Cool (en je ROM ook overigens). Wat heb je zoal gedaan aan de email/exchange apk en phone / contacts apk?
Phone en contacts vervangen door S3 gethemede exemplaren.
Email/exchange frustreert mij ook ja, heb je er een google exemplaar bij of in plaats van gezet? Kan je dan ook uitgaande lettertypen ingeven (Email/exchange geeft aan mijn werk mail "Times new roman" meeAllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:24:
[...]
Email/exchange vervangen door de meest recente Google exemplaren (zonder sync bug)
Phone en contacts vervangen door S3 gethemede exemplaren.
Dat soort icons zoek ik nu al ik weet niet hoe lang... mag ik vragen waar deze vandaan komen?AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:43:
[...]
[afbeelding]
Bedankt alvast.
In plaats van. Kan er trouwens ook niet naast.Joster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:39:
[...]
Email/exchange frustreert mij ook ja, heb je er een google exemplaar bij of in plaats van gezet? Kan je dan ook uitgaande lettertypen ingeven (Email/exchange geeft aan mijn werk mail "Times new roman" mee)
Wat het lettertype betreft: ik had er nog nooit naar gekeken. Stuur vrijwel nooit mobiel zakelijke mail, is meer om te lezen of snel iets op te zoeken. Er zit geen optie in om het lettertype (uitgaand) aan te passen. Ik heb geen flauw idee welk lettertype er standaard gebruikt wordt.
Google Play Store - Holo ThemeKrivas schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:41:
[...]
Dat soort icons zoek ik nu al ik weet niet hoe lang... mag ik vragen waar deze vandaan komen?
Bedankt alvast.
[ Voor 24% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-07-2012 16:44 ]

Dat is mijn homescreen en ik zoek eigenlijk widgets die bij die stijl passen. Zo vroeg ik me af of er een Facebook, Twitter en Spotify widget bestaan die qua uiterlijk lijken op mijn huidige agenda widget:

Het is natuurlijk by far het mooiste als alles mooi op elkaar afgestemd is, vandaar. Ik heb al wat zitten zoeken en voor Spotify weet ik bijna zeker dat er geen custom widgets zijn, maar voor Facebook en Twitter zijn er zóveel widgets dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
M'n theme is nog niet klaar, maar voor de geïnteresseerden:
- Icons zijn afkomstig van Crystal HD
- Launcher is Apex Launcher
- Android 4.0.4 (EliteMOD ICS)
- Kalender is Simple Calender
- De klok is Advanced Clock Widget
- Hier is de wallpaper
Volgens mij wat jij zoekt zijn beetje transparante widgetsSomerenV schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:37:
Deze week heb ik voor het eerste een custom ROM geïnstalleerd en nu ben ik druk bezig met het customizen van alles. Dat heb ik gelukkig al vaker gedaan (met Launcher Pro) maar toch heb ik even jullie hulp nodig.
[afbeelding]
Dat is mijn homescreen en ik zoek eigenlijk widgets die bij die stijl passen. Zo vroeg ik me af of er een Facebook, Twitter en Spotify widget bestaan die qua uiterlijk lijken op mijn huidige agenda widget:
[afbeelding]
Het is natuurlijk by far het mooiste als alles mooi op elkaar afgestemd is, vandaar. Ik heb al wat zitten zoeken en voor Spotify weet ik bijna zeker dat er geen custom widgets zijn, maar voor Facebook en Twitter zijn er zóveel widgets dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
M'n theme is nog niet klaar, maar voor de geïnteresseerden:
- Icons zijn afkomstig van Crystal HD
- Launcher is Apex Launcher
- Android 4.0.4 (EliteMOD ICS)
- Kalender is Simple Calender
- De klok is Advanced Clock Widget
- Hier is de wallpaper
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=990014
Een heel topic met apps waarvan ze de widgets transparant gemaakt hebben. Volgens mij passen deze wel in het straatje van wat jij ongeveer zoekt.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Apex launcher
One More Clock
Text2Icon

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 12-07-2012 09:34 ]
Spotify was veelbelovend maar de groene lijntjes verpesten het allemaalTimocos schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:25:
[...]
Volgens mij wat jij zoekt zijn beetje transparante widgets
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=990014
Een heel topic met apps waarvan ze de widgets transparant gemaakt hebben. Volgens mij passen deze wel in het straatje van wat jij ongeveer zoekt.
@AllSeeyinEye: Wizz Widgets staat op m'n telefoon
Overigens kon ik niet alles zo in elkaar zetten zoals ik wilde dus heb ik een 180 graden draai gemaakt qua theme:

- Android 4.0.4
- Apex Launcher
- Beautiful Weather met ICS skin
- Folder Organiser
- Simple Calender
- Advanced Clock Widget
- CrystalHD icons (en een custom appdrawer icoontje)
- Wallpaper heb ik ergens van Google geplukt (gezocht op Black Wallpaper
Rom : Android Revolution HD
Apex pro launcher.
Android 4.1 Apps.
Google Now (werkend op de spraak na)
Google Music Widget
Google Sound Search
Flipboard widget
SeriesGuide widget gekoppeld aan Trakt.tv
Wisselende zelfgemaakte foto op de achtergrond.
Wil hem graag stock android houden maar zoek nog wel een mooie Clock Widget die past bij mijn "design"

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 13-07-2012 23:33 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha
Gaat weer beginnen he, ik spaar het seizoen alleen altijd volledig op en kijk het dan in 1 vlucht helemaal af.
Kan niet wachten tot September.
Heb je een linkje naar die achtergrond? Ziet er goed uit.AllSeeyinEye schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:43:
[...]
[afbeelding]
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Ja, vanavond(voor ons morgenochtendDonstil schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:38:
[...]
Haha![]()
Gaat weer beginnen he, ik spaar het seizoen alleen altijd volledig op en kijk het dan in 1 vlucht helemaal af.
Kan niet wachten tot September.
Wil ik ook doen maar zal vast niet lukken
Woeps, moet ook van de Meth afblijven

[ Voor 22% gewijzigd door Trezzahn op 15-07-2012 00:05 ]
Zondag en voor ons Maandag morgen.Trezzahn schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:51:
[...]
Ja, vanavond(voor ons morgenochtend)..
Wil ik ook doen maar zal vast niet lukken
Dat homescreen ziet er wel heel erg strak uit en dat filmpje. Inspireert om je eigen achtergrond te maken (of dat plaatje aan te passen) en op dezelfde manier in te vullen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:53:
Samsung Galaxy S3
Verwijderd
Moooi!silitek schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:11:
SIII MIUI met 360Launcher 360 Screenwidget
OMC-clock
Wallpaper
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Hoe bevalt 360 launcher?

Kan het nog saaier?
HTC Desire (still going strong)
Mildwild CM-4.6 (Android 2.3.7)
ADW.Launcher
- LG Optimus 2X
- Custom ROM met ICS (Domination mod)
- Launcher -> Apex
- Widgets
-- Hoofdscherm -> Minimalistic text, Fancy widgets
-- Linkerscherm -> Pure Calendar
- Wallpaper kwam een keer hier voorbij. Bij zedge.net vandaan gehaald na tip van poster. Ik heb nu meerdere wallpapers eraf gehaald en rotate zelf wanneer ik er genoeg van heb.
- Vroeger was het zo dat je met Facebook (iig op ICS) niet meer je contactfoto's kon syncen, hiervoor heb ik 'Friends Sync' gedownload. Deze doet dat, maar zet ook de verjaardagen automatisch in je agenda. Door gebruik te maken van 'Pure Calendar' i.c.m. de 'Birthday for Pure' addon hij deze ook weergeeft.
- Icon packs:
--- Regular ICSY (vierkante) en Oval ICSY (ovale) [ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1476077 ]
Lockscreen:

Hoofdscherm:

Linkerscherm:

Rechterscherm:

Notificationbar:

Notificationbar - setting mode:

[ Voor 5% gewijzigd door serhat op 20-07-2012 21:01 ]
To dare is to do
In het kader van beter laat dan nooit: die komt uit PicSpeed WallpapersMHz schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:47:
[...]
Heb je een linkje naar die achtergrond? Ziet er goed uit.
Verwijderd

launcher7 met bijbehorende achtergrond
android 4.0.4
xperia s
[ Voor 54% gewijzigd door janvanduschoten op 25-07-2012 10:28 . Reden: Afbeelding gefixt ]
ja dit is mogelijk met simple tekstSlaapje schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 05:47:
Ik gebruik sinds een tijdje de app simple text voor wat programma's. Is er ook een mogelijkheid om dit te gebruiken als shortcut naar een bepaalde map? Ik heb namelijk een aantal mappen op mijn homescreen staan met bijvoorbeeld allerlei nieuws apps, hiervan zou ik ook graag een tekst van maken.
*edit* Kan je ook vertellen hoe? Ik zie het namelijk echt niet.
Doe dit aub even via DM, niet via dit topic
[ Voor 42% gewijzigd door janvanduschoten op 26-07-2012 11:41 ]
To dare is to do
Naar mijn mening is dit aardig gelukt en nu wil ik dit dan ook met jullie delen.
Lockscreen:

Linker homescherm:

Middelste homescreen:

Rechter homescreen:

Lockscreen is gemaakt m.b.v. Widgetlocker lockscreen met daarop een Missed It! en een GO weather EX widget, het "lock" is ICS default.
Het homescreen heeft 3 schermen, de linker bevat alleen de wallpaper. De middelste bevat een serie van Simple Text widgets, die elk een veel gebruikte app opstarten. Het rechter scherm bevat knoppen om de dock en de notificatiebalk in of uit te schakelen (default off). De gebruikte launcher hierbij is Apex launcher.
Wallpaper komt uit een van de vele background apps uit de market. Maar die staat nu ook hier.
Je ziet:
Rom: viperX 1.0.1 (gebaseerd op Android 4.0.4 - 2.05.401.2)
Thema: SenseCream_v3.1 En je ziet een uitspraak van het programma Friday
Lockscreen is het thema klokken. En de gebruikte launcher is apex.
Ik wil eigenlijk zo'n dark pie chart hebben, maar erg veel werk. En vaak ook betaalde apps.

[ Voor 8% gewijzigd door Brazza op 27-07-2012 13:09 ]
Erg mooi gedaan. ik hou wel van een strakke indeling. Zeker je gebruik van text ipv icoontjes vind ik erg mooi Als er nou ook eens wallpaper als die van jou, van een strakke mannelijke sixpack te vinden was.....drBunhead schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:30:
Na dit topic gespot te hebben ook maar eens aan de slag gegaan om een mooie "cleane" homescreen te maken voor mijn Sony Ericsson Xperia Ray (stock ICS 4.0.4).
Naar mijn mening is dit aardig gelukt en nu wil ik dit dan ook met jullie delen.
Lockscreen:
[afbeelding]
Linker homescherm:
[afbeelding]
Middelste homescreen:
[afbeelding]
Rechter homescreen:
[afbeelding]
Lockscreen is gemaakt m.b.v. Widgetlocker lockscreen met daarop een Missed It! en een GO weather EX widget, het "lock" is ICS default.
Het homescreen heeft 3 schermen, de linker bevat alleen de wallpaper. De middelste bevat een serie van Simple Text widgets, die elk een veel gebruikte app opstarten. Het rechter scherm bevat knoppen om de dock en de notificatiebalk in of uit te schakelen (default off). De gebruikte launcher hierbij is Apex launcher.
Wallpaper komt uit een van de vele background apps uit de market. Maar die staat nu ook hier.
Ik PM je zometeen wel een foto van mezelf, hoef je niet langer te zoekenTweety1 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:54:
[...]
Als er nou ook eens wallpaper als die van jou, van een strakke mannelijke sixpack te vinden was.....
Whole lot of stars ***
LOL.. die reactie had ik kunnen verwachtenRudios schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:25:
[...]
Ik PM je zometeen wel een foto van mezelf, hoef je niet langer te zoeken

Ik heb echter net de app 'wallbase' gevonden en daar kan je er tig vinden zolang je de optie 'sketchy' ff aanzet
Overigens, zo ie zo een mooi tool voor wallpapers
[ Voor 33% gewijzigd door Miss_80 op 27-07-2012 16:37 ]
NICE! Bedankt. Ik kende de site al maar wist helemaal niet dat zij een app hadden kon 'm destijds niet vinden. Kijken wat ik er mee doeTweety1 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:59:
[...]
LOL.. die reactie had ik kunnen verwachten
Ik heb echter net de app 'wallbase' gevonden en daar kan je er tig vinden zolang je de optie 'sketchy' ff aanzet. Voor de heren ook genoeg mooie plaatjes voorbij zien komen.
![]()
Overigens, zo ie zo een mooi tool voor wallpapers
Launcher: LauncherPro Plus
Lockscreen:

Vrij standaard met geweldig House M.D. Plaatje.
Deze kan je vinden in de app: Zedge; termen als House/House apple/dr house volstaan
Je ziet dat de notifactie bar is verborgen, dit heb ik later weer terug veranderd want ik vond het maar niks. De laatste afbeelding is wat later gemaakt dan de eerste, maar ik ben lui en uploadde deze.
Screen 1:

(Home screen)
U ziet:
Tapatalk
Muziekspeler (naam is veranderd)
Screen 2:

(Tool screen)
U ziet:
Android Assistant
Alarm Clock Plus
Google Play
AirDroid
Screen 3:

(Agenda)
U ziet:
Agenda Widget (Versie 1.6.18)
Ik gebruik custom icons die zijn hier te vinden. Tevens kun je daar de homescreenwallpaper vinden, deze zat in een van de vele wallpaperspacks die je daar gratis kan downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door Mrjraider op 28-07-2012 17:46 ]
Geen idee, je bent de tweede die dit zegt, ik zal eens googelen.TNJ schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:48:
Billy Piper die bij Dr. Who (David Tenant) meespeelde?
Ik heb geen flauwbenul, vind em wel leuk
Verwijderd

Galaxy S3
Android 4.04
Foxhound 1.4
Apex Launcher met een zwart thema
Project glass icon pack
Widgetlocker
Minimalistic widget
Alles te vinden op XDA of GPlay
Maar ook hier op m'n Dropbox
https://www.dropbox.com/sh/l9ns1wr41nvp393/V-hbRf72BS
https://www.dropbox.com/s...n35/All%20the%20icons.zip
Nog een mooie wallpaper
https://www.dropbox.com/s...w3r/yD2da%20-%20Imgur.jpg
unroot met adw launcher
lockscreen:

homescreen:

ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over,
vooral de andere pagina's op het homescreen, die zijn zo moeilijk in te richten,
ik ben nog opzoek naar een goed widget pakket zoals sense of dat van launcherpro,
ik hebt launcherpro ook al geprobeerd, maar ik heb 2 probleempjes;
- de drawer staat me niet aan
- ik kan maar geen manier vinden om ieder icon apart aan te passen (zie ik een optie over het hoofd?)
Als ik deze 2 dingen kan oplossen stap ik denk ik terug over naar LP, die is ook sneller...
voor de rest zou ik graag andere backgrounds hebben, maar ik blijf iedere keer maar terug keren naar deze 2 (asus, sense4.0)
Verwijderd
Hoe heb je er voor gezorgd dat al je apps meteen gebruik maakten van deze nieuwe icons? Ik neem aan dat je ze niet allemaal handmatig hebt vervangen?Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Galaxy S3
Android 4.04
Foxhound 1.4
Apex Launcher met een zwart thema
Project glass icon pack
Widgetlocker
Minimalistic widget
Alles te vinden op XDA of GPlay
Maar ook hier op m'n Dropbox
https://www.dropbox.com/sh/l9ns1wr41nvp393/V-hbRf72BS
https://www.dropbox.com/s...n35/All%20the%20icons.zip
Nog een mooie wallpaper
https://www.dropbox.com/s...w3r/yD2da%20-%20Imgur.jpg
Mwoah vervangen van icoontjes duurt niet zo lang.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:52:
[...]
Hoe heb je er voor gezorgd dat al je apps meteen gebruik maakten van deze nieuwe icons? Ik neem aan dat je ze niet allemaal handmatig hebt vervangen?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Daar zitten wel erg chique homescreens bij, dus daar gaan we eens iets van proberen te maken.
- Jelly Beans 4.1.1
- Standaard widgets.
- Live Achtergrond
Homescreen:

1 naar rechts:

2 naar rechts:

1 naar links:

2 naar links:

Ik heb eigenlijk geen idee hoe de launchers werken en of ze er ook voor jelly beans zijn. Niet dat ik het nodig heb maar misschien dat jullie leuke en makkelijke apps kennen die makkelijk is om in te stellen (gratis of betaald maakt niet uit)
Gebruik zelf ook Nova launcher Pro. Eigenlijk alleen maar om de reden dat ik dan het aantal homescreens naar 3 kan terugbrengen. Als die optie in de stock launcher zou zitten, had ik geen alternatieve gebruikt nuPrulleman schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:40:
apex en nova zijn launchers die erg op stock (ics-jb) lijken, maar extra opties beiden zoals icoontjes aanpassen, grid size, kantelen, zoekbalk, etc etc
Android 4.0.4
Zo'n beetje alles van Go ****
Go Launcher EX Theme even geen idee zo, iig hetzelfde als de locker
Go Locker
Go Clock
Go Agenda
Go Weather

Lekker clean en rustig voor een keer
Ik ben er op zich wel tevreden over. Door alles zoveel mogelijk in folders te stoppen heb ik alles redelijk "clean" kunnen houden. Alleen in de iconen in het dock zou ik nog wel wat meer lijn willen. Ik heb ze nu her en der van verschillende themes geplukt.
Default homescreen met:
- BobclockD3
- Fancy widgets (2x)
- Simple calendar

Bookmarkscreen met een Android Pro bookmark-widget:

Screen met diverse apps met tevens een Subsonic-widget en een Data counter widget:

Screen met contacten (Android Pro widget):

De wallpaper is een Fringe-wallpaper die ik wat heb bewerkt (minder contrast, iets meer blauw) zodat die wat minder opvalt. De iconen voor de folder heb ik gemaakt met Simple text. Onder het icoon linksboven zit een preview van mijn vier homescreens.
edit:
Ook de site van Tweakers zit uiteraard in mijn bookmarks. Eén en ander is alfabetisch dus vandaar dat je nu net wél een link naar een concurrent ziet
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 01-08-2012 22:48 ]

Zo ongeveer het meest eenvoudige dat je kan hebben.
HTC Wildfire (still works like a charm)
CyanogenMod 7.2.0-RC1-buzz
Android 2.3.7
Launcher: LauncherPro

standaard lock screen | notification drawer met shortcuts naar Settings Profile Full Widget, settings, bluetooth, wifi, Estrongs File Explorer | Achtergrond is een aangepaste versie van Explosion of Light (zie mijn vorige post voor meer informatie) | ||
Android Pro Widgets (people) | System Info Widget Extended Controls (2x) Folder Organizer voor markets, settings, bankieren en games | Android Pro Widgets (bookmarks) |
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Ook maar weer eens een screenshotje van mijn SGS2 met ICS 4.0.3
Apex Launcher
gTabSiMiClock
CalWidget
Missed It!

[ Voor 3% gewijzigd door aveenhuysen op 02-08-2012 09:41 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Heel mooi opgezet, zou je willen kijken welk theme dit is? Vind het erg mooi en rustig, zou het graag zelf eens willen proberen of dit ook goed past bij mijn telefoon.D.S.X schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:10:
Zo'n beetje alles van Go ****
Go Launcher EX Theme even geen idee zo, iig hetzelfde als de locker
Dat met die letters vind ik er ook wel vet uit zien, is dat onderdeel van Missed It! ? Waar staan ze precies voor en wat doen ze als je een melding hebt?aveenhuysen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:05:
Goedemorgen,
Ook maar weer eens een screenshotje van mijn SGS2 met ICS 4.0.3
Apex Launcher
gTabSiMiClock
CalWidget
Missed It!
De letters worden rood als er een notificatie is (aantal heb ik invisible gemaakt).Joster schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Dat met die letters vind ik er ook wel vet uit zien, is dat onderdeel van Missed It! ? Waar staan ze precies voor en wat doen ze als je een melding hebt?
Imo GTalk Sms Calls Gmail Whatsapp

[ Voor 3% gewijzigd door aveenhuysen op 02-08-2012 14:34 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Verwijderd
Widgetlocker
Beautiful weather + toggles (stil+trillen)
4x1 Poweramp widget

Homescreens:
Launcher 7 (donate)
Met deze icons --> http://browse.deviantart....section=&q=metro#/d312tty
(ook lekker scherp als je de icon de grote van de tile maakt (tile option- full icon)
Phone en Msgs tiles laten ook hoeveelheid gemiste oproepen/sms zien.
Calendar laat uiteraard afspaken zien, maar aangezien ik nog lekker vakantie heb..

Apps en Games zijn (full screen) folder tiles

AppDrawer:

Links van het Homescreen:
Poweramp Large widget.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 21:09 ]

thumb
Galaxy S2
Android 4 (niet geroot)
Lockscreen:
Widgetlocker met Simi clock en custom slider
Homescreen:
Apex Launcher
Beautiful Widgets weer widget
Minimal Text Widget
Logoset: Crystal HD
Pure Calender Agenda widget
Verwijderd

Galaxy SIII
Android 4.0
Widgetlocker
Project Glass Icon Pack
Apex Launcher
[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 18:09 ]
Iets mis met je link naar je screenshots.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:23:
Galaxy SIII
Android 4.0
Widgetlocker
Project Glass Icon Pack
Apex Launcher
https://www.dropbox.com/lightbox/home/Photos/Screenshots
Zo, die is mooi strak! Ziet er goed uitSemperFidelis schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:30:
Heb ook maar eens mijn telefoon aangepast, ben er volkomen nieuw in dus tips zijn wel welkom...
Thanks! Pas net nieuw dus totaal geen ervaring ermee, maar tis best te doen.The Inquisitor schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:40:
[...]
Zo, die is mooi strak! Ziet er goed uitIk ga ook iets in die richting proberen te maken... als het lukt post ik het hier
[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 09-08-2012 08:25 ]
Verwijderd
Je ziet een standaard Xperia achtergrond, met de standaard Xperia weerwidget.
Veel widgets zijn niet compatibel met de lage resolutie van het scherm, ik ben me nog aan het inlezen welke widgets ik hiervoor kan gebruiken.

Achtergrond kleur kun je aanpassen, daar kun je ook de opaciteit aanpassen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:20:
Heel erg mooi SemperFidelis! Welke wallpapaer is dat op je lockscreen en hoe heb je Simi Clock transparant gekregen?
Lockscreen heb ik van Zedge, zal hem vnv online zetten.
* CM10
* 360 Launcher + Lockscreen
* UCCW clock

En deze:

[ Voor 53% gewijzigd door silitek op 08-08-2012 15:55 ]
Android 4.03 (niet geroot).
Wallpaper is een standaard van GO Launcher, ik maak veelvuldig gebruik van persoonlijke wallpapers maar vond deze voor nu ook wel fijn. Go Launcher staat er overigens niet meer op, de wallpaper nog wel...
Lockscreen:
Widgetlocker [slotje kan ontgrendelen of naar telefoon en camera]
SimiClockPro [voor zowel de klok als het weer]
Circle Battery Widget
MissedIt! [letters worden wit als er een melding is]

Homescreen:
Nova Launcher Prime
Project Glass Iconen voor het Dock
SimiClockPro [opnieuw voor klok en weer]
Circle Battery Widget

Naar links:
SwitchPro
Mappen met veelgebruikte apps gemaakt met Nova en Project Glass Iconen
Beautiful Widgets

Naar rechts:
Wizz Calendar Widget

Wat ik eerder in dit topic naar aanleiding van iemand anders' homescreen al zei was dat ik ook eens ging kijken of ik een homescreen kon maken op basis van dit soort principes en deze tutorial. Dat heb ik geprobeerd en ik heb ook een wallpaper gemaakt hoe die volgens mij moest gaan worden maar ik kon er niet echt aan wennen moet ik zeggen. Wallpaper zag er zo uit:

Heb je de topic start gelezen, wat zien we hier, graag wat meer informatie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Netjes die lettersJoster schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:50:
HTC Sensation
Android 4.03 (niet geroot).
Wallpaper is een standaard van GO Launcher, ik maak veelvuldig gebruik van persoonlijke wallpapers maar vond deze voor nu ook wel fijn. Go Launcher staat er overigens niet meer op, de wallpaper nog wel...
Lockscreen:
Widgetlocker [slotje kan ontgrendelen of naar telefoon en camera]
SimiClockPro [voor zowel de klok als het weer]
Circle Battery Widget
[ Voor 21% gewijzigd door superiscch op 10-08-2012 16:42 ]
Daar had ik volledig naast gekekenwebbier schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:46:
Bij de opties van je widget ga je naar: weergave > tekstuele parameters > en dan vul je onderaan bij nul-waarden en niet-nulwaarden twee verschillende kleuren in. En klaar.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.