TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Grudgie schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:05:
Weet iemand nog mooie Icon sets?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656
Verwijderd
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:Grudgie schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:05:
Ja, maar dat zijn er ZOVEEL.. ik zie door de bomen het bos niet meer.. of door de bos de bomen niet meer? Nja.. je snapt me welVerwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:58:
[...]
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=824656
Verwijderd
Je verwart de gebruikers hier met een zoekservice, dat is het hier niet. Als er 1 set was dat iedereen mooi vond dan was de rest overbodig. Aangezien dat niet zo is is de keuze aan jou wat "mooi" is en wat niet. Veel plezier met het uitzoeken van een mooie setGrudgie schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:05:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Waarschijnlijk moet je onder instellingen -> toegankelijkheid -> toegankelijkheid aanvinken en MissedIt! aanvinken.Drumstick3 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:51:
Ik heb missedit nu ook op mijn telefoon staan en als ik de app instel komt hij gewoon op mijn scherm te staan maar zodra ik een whatsapp, sms enz. krijg blijft hij gewoon op 0 staan... kan iemand mij daarbij helpen?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 25% gewijzigd door Drumstick3 op 08-11-2011 12:06 ]
Ik zei in mijn post dat ik niet meer wist waar hij exact vandaan kwam, vandaar geen linkje dus.Sleehond schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:38:
@ Joen
Erg mooi allemaal! Heb je wallpaper link (of heb ik daar overheen gekeken?)
Tsurany schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:45:
[...]
Uit de theme manager van MIUI rom, zal effe kijken of ik hem kan extracten.
Edit:
[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 09-11-2011 08:37 ]
Die ICS slider die je nu hebt, en dan dat ie naar sms gaat als je em naar boven unlocked bijvoorbeeld, en als je ADW Notifier erop zet komt er te staan hoeveel je er gemist heb (bij dat icoontje).Joostp1 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:03:
Nu ben ik nog op zoek naar wat handigheden in mijn lockscreen.
Zo wil ik graag met een swipe beweging mijn laatste gemiste oproep, mail, whatsapp of berichtje kunnen openen. Dus als er iets nieuws is wil ik hiervan dus een notificatie en de mogelijkheden om het desbetreffende programma gelijk te openen.
Ik hoef geen compleet overzicht van hoeveel mails en hoeveel berichten er nog zijn.
Vrij simpel toch? Iemand goede tips?
Trouwens, gelijk nog een vraagje: waar komen al die vraagtekens bij mijn icoontjes vandaan?
Waarschijnlijk moet je onder instellingen -> toegankelijkheid -> toegankelijkheid aanvinken en Widgetlocker aanvinken.Gerjannn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:20:
[...]
Die ICS slider die je nu hebt, en dan dat ie naar sms gaat als je em naar boven unlocked bijvoorbeeld, en als je ADW Notifier erop zet komt er te staan hoeveel je er gemist heb (bij dat icoontje).
Dat vraagtekentje betekend dat ie niet weet hoeveel ongelezen Gmail-berichten je hebt denk ik. Hoe je dat wegkrijgt weet ik helaas niet.
Je hebt gelijk, verkeerd gelezenGerjannn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:27:
Hmm, voor ADW misschien wel, maar zie je bij gmail (op zn homescreen) dat rondje met vraagteken staan? Zou kunnen dat hij ADW Notifier al heeft geinstalleerd maar daar nog niet heeft aangevinkt. Hij zou dan ADW Notifier aan moeten vinken ipv WidgetLocker.
Het voordeel van een iPhone is dat je er Android op kan zetten, iets dat andersom onmogelijk is.Gerjannn schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:50:
Het voordeel van Android is dat je zowel Android (ohja?) als iOS als WP7looks kan hebben.
Nickname does not reflect reality
Wel fijn is dat alles zo lekker compatibel is momenteelBrad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:53:
[...]
Het voordeel van een iPhone is dat je er Android op kan zetten, iets dat andersom onmogelijk is.
Verwijderd
Nou, echt een voordeel waar je U tegen zegt hoor, werkelijk topBrad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:53:
[...]
Het voordeel van een iPhone is dat je er Android op kan zetten, iets dat andersom onmogelijk is.
Ah, en de originele fanboy-to-the-max onzin waar het mee begon is uiteraard geenVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:05:
Nou, echt een voordeel waar je U tegen zegt hoor, werkelijk top.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 09-11-2011 21:11 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door BastiaanN op 09-11-2011 21:58 ]
Heel vet!SuperKneus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:00:
Niet mijn eigen design (ben niet zo'n creabea) maar van iemand van XDA
Clock is mClock met Rework mode
Launcher Pro met hidden notification bar
Wallpaper staat hier
Dock staat hier
Icoontjes staan hier
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets als SiMi Folder? Kun je op veel manieren aanpassen, en ook je eigen icoontjes toevoegen, met of zonder onderschrift (heb ik ook gedaan, eigen iconen gemaakt die passen bij de iconset die ik gebruik).agoNITE schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:13:
Hm, wat ik eigenlijk toch wel mis in Android is een beetje een goede folder optie.
Kent iemand een goede app die een soort folders als in MIUI kan aanmaken?
Heb zelf ooit Folder Organizer gekocht, de optie om apps in de folder te showen is er wel, ziet er alleen lelijk uit
Is er een app met mooie grafische folders zoals MIUI ze heeft?
Mocht dit niet bestaan, leuke iconset die matched bij HTC Sense mag ook
[ Voor 4% gewijzigd door Leedbek op 10-11-2011 12:46 ]
Klaar voor de steroorlogen?
Al geprobeerd, is het toch ook niet echt. Mooiste (qua looks) zou voor mij zijn zoals de MIUI folders zijn. Het idee van miniaturen van je icons laten zien in een kader op je homescreen bestaat wel voor Android, alleen in een IMO lelijke vorm...Leedbek schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:42:
[...]
Iets als SiMi Folder? Kun je op veel manieren aanpassen, en ook je eigen icoontjes toevoegen, met of zonder onderschrift (heb ik ook gedaan, eigen iconen gemaakt die passen bij de iconset die ik gebruik).
*knip*
[ Voor 47% gewijzigd door janvanduschoten op 11-11-2011 18:54 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 18:16 ]
Nee de widgetlockr heeft niet of nauwelijks effect op je launcher.Xevoo schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:39:
Complimenten voor alle dingen die ik hier voorbij zie komen!Ik heb sinds gisteren een HTC Sensation, met HTC Sense, als ik m'n lockscreen enzo ga veranderen gaat hij Sense daar dan niet mee zitten kloten? Want anders ga ik morgen ook eens iemand na-apen hier
En je hoeft toch niet persee een custom rom te draaien of te rooten om al dit moois voor elkaar te krijgen of wel?Rekkie schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:00:
[...]
Nee de widgetlockr heeft niet of nauwelijks effect op je launcher.
Maar als je toch wilt na-apen, dan installeer je natuurlijk ook een custom launcher als LauncherPro of Go Launcher
Ik ben dat ook hoor. Maar met een beetje lezen hier en daar en zelf dingen te proberen(er kan amper wat mis gaan) kom je al een heel eind. Zie mijn post van 3 berichten hierboven. Ben er tot dusver tevreden mee.Xevoo schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:19:
[...]
En je hoeft toch niet persee een custom rom te draaien of te rooten om al dit moois voor elkaar te krijgen of wel?
Voel me wel echt een Android noob atmAndroid for Dummies kopen morgen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 17:36 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
WidgetLocker -> WidgetLocker instellingen -> Uiterlijk en gedrag -> Layout (=kun je het aantal rijen en kolommen aanpassen) Vink eventueeel 'automatisc bepalen van je raster' uit, zodat je je widget 'precies' op de plek kunt zetten waar je dat wilt.
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 18-11-2011 11:07 . Reden: typo ;) ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat gaat ook allemaal prima, dat zit de vraag niet. Misschien heb ik het niet duidelijk verwoord. Ik heb er voor gekozen om ipv 1 , 3 homescreens te hebben. De achtergrond wordt dan ook verdeeld over die drie. Nu kan ik maar niet ontrafelen wat widgetlocker hiermee doet. De ene keer krijg ik (bij het aanzetten van de telefoon om de meldingen op het lockscreen te bekijken) de achtergrond die ik zie op homescreen 2 en de andere keer op homescreen 1. Het maakt niet uit of ik het schermheb uitgezet terwijl ik op screen 1 of 2 zat.GGS_206 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:19:
Als je Widgetlocker geinstalleerd hebt, kan je door middel van de home knop weer terug naar je home scherm. Standaard krijg je dan de keus tussen Widgetlocker en de standaard home. Dat komt in zo'n schermpje. Vond het soms wel gemakkelijk om terug te gaan naar het originele home menu. Hoe krijg ik dat schermpje weer terug dat hij vraagt welk home scherm je wilt hebben?
Uninstalleren kan, maar lijkt me wel gemakkelijk kunnen toch?
Als je het een probleem vindt dat widgetlocker de andere achtergrond pakt, zou je in widgetlocker een "alternatieve wallpaper" kunnen instellen onder: Instellingen--> uiterlijk&gedragTweety1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:24:
[...]
Dat gaat ook allemaal prima, dat zit de vraag niet. Misschien heb ik het niet duidelijk verwoord. Ik heb er voor gekozen om ipv 1 , 3 homescreens te hebben. De achtergrond wordt dan ook verdeeld over die drie. Nu kan ik maar niet ontrafelen wat widgetlocker hiermee doet. De ene keer krijg ik (bij het aanzetten van de telefoon om de meldingen op het lockscreen te bekijken) de achtergrond die ik zie op homescreen 2 en de andere keer op homescreen 1. Het maakt niet uit of ik het schermheb uitgezet terwijl ik op screen 1 of 2 zat.
Verwijderd
Ik heb nog wel een tip wat ik zelf heel erg mooi vind, dat is een drukke wallpaper op widgetlocker (een mooie dame, of een bloem/plant, een stad, verzin wat leuks
Bij standaard applicaties kun je aangeven waarmee het standaard geopend moet worden. Eis daar widgetlocker en je krijgt weer het keuze schermGGS_206 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:19:
Als je Widgetlocker geinstalleerd hebt, kan je door middel van de home knop weer terug naar je home scherm. Standaard krijg je dan de keus tussen Widgetlocker en de standaard home. Dat komt in zo'n schermpje. Vond het soms wel gemakkelijk om terug te gaan naar het originele home menu. Hoe krijg ik dat schermpje weer terug dat hij vraagt welk home scherm je wilt hebben?
Uninstalleren kan, maar lijkt me wel gemakkelijk kunnen toch?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Staan nu hier klikGerjannn schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:41:
[...]
En op je homescreen juist een wallpaper met één kleur. Kijk maar naar HetRatje één of twee pagina's terug. Succes!
Verwijderd
Dat is inderdaad een standaardwidget, maar niet bij Widgetlocker. Als het niet standaard deel uitmaakt van Android, dan wel van CyanogenMod of LauncherPro (die beide op mijn Desire Z stonden, net als de alarmwidget).Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 01:30:
Als iemand de naam weet van de widget in de volgende foto weet ben ik tevreden al is het wel een alarm in combinatie met de batterij. Deze widget schijnt normaal bijgeleverd te zijn met Widget Locker maar staat er bij mij niet tussen(?!).
http://i309.photobucket.c...s/snap20110227_132714.png
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 01:30:
Verder heb ik nog een vraag. Ik heb een Samsung galaxy S+ en daar wordt door samsung standaard zo'n Programma Monitor bijgeleverd die ik regelmatig gebruik om de boel massaal af te sluiten. Alleen nu is het zo dat Widget Locker ook wordt opgenomen in deze program monitor terwijl ik deze niet wil afsluiten. Is het mogelijk Widget Locker op een soort white list te zetten of een soort instelling te veranderen zodat dit niet gebeurd?
Als iemand mij verder kan helpen kan ik binnenkort ook mijn Lock & Homescreens posten! Bij voorbaat dank.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 15:23 ]
Mijn vraag stond even los van jouw vraagTweety1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:24:
[...]
Dat gaat ook allemaal prima, dat zit de vraag niet. Misschien heb ik het niet duidelijk verwoord. Ik heb er voor gekozen om ipv 1 , 3 homescreens te hebben. De achtergrond wordt dan ook verdeeld over die drie. Nu kan ik maar niet ontrafelen wat widgetlocker hiermee doet. De ene keer krijg ik (bij het aanzetten van de telefoon om de meldingen op het lockscreen te bekijken) de achtergrond die ik zie op homescreen 2 en de andere keer op homescreen 1. Het maakt niet uit of ik het schermheb uitgezet terwijl ik op screen 1 of 2 zat.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Voor die oplossing heb ik uiteindelijk gekozenGerjannn schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:41:
[...]
Ik heb nog wel een tip wat ik zelf heel erg mooi vind, dat is een drukke wallpaper op widgetlocker (een mooie dame, of een bloem/plant, een stad, verzin wat leuks
En op je homescreen juist een wallpaper met één kleur. Kijk maar naar HetRatje één of twee pagina's terug. Succes!
Is wel mogelijk. Lees de openingspost maar eens, daarin staat exact beschreven hoe dit moet.Tweety1 schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:11:
[...]
Voor die oplossing heb ik uiteindelijk gekozen. Ik kan geen screencaptures maken (althans mij nog nooit gelukt) met mijn samsung (I9010), anders had ik ff en plaatje geupload
Zij heeft inderdaad haar toestel niet gerootGerjannn schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:30:
Hij heeft z'n toestel niet geroot volgens mij. In gingerbread is er toch ook een mogelijkheid om screenshots te maken? Of is dat alleen maar bij een paar fabrikanten?
Nice! Kan je misschien met me delen hoe je (voornamelijk) het lock- en homescreen zo hebt gekregen? Ik haal binnenkort mijn eerste Android en dit ziet er toch wel vele malen kekker uit dan de standaard Touchwiz lockscreen..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:13:
Lockscreen:
[afbeelding]
Homescreen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig weer!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door H1MSELF1SH op 25-11-2011 20:49 ]
Verwijderd
Homescreen:MacBreQ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:28:
[...]
Nice! Kan je misschien met me delen hoe je (voornamelijk) het lock- en homescreen zo hebt gekregen? Ik haal binnenkort mijn eerste Android en dit ziet er toch wel vele malen kekker uit dan de standaard Touchwiz lockscreen..
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchmania op 29-11-2011 20:31 ]
H1MSELF1SH schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:45:
Ook maar 'ns wat screenshots posten dan
Je ziet hier MIUI-1.11.18 op mijn HTC Desire. Ik was meer dan een jaar trouwe CyanogenMod-fan maar na 5min MIUI geprobeerd te hebben wou ik nooit meer wat anders!
Homescreen
[afbeelding]
Lockscreen als ik op het knopje druk (soort snel-menu dus). Er zit ook een ingebouwde missed-it-feature in die weergeeft of je missed calls en unread messages hebt.
[afbeelding]
Uiterst links: dit is mijn multimedia homescreen. De widget die je ziet is Tv Show Favs, daaronder MIUI's standaard music player en onderaan een folder Multimedia met Music, Radio, Sound Recorder, Tv Show Favs, TVGids.tv Belgie, SoundHound, arcMedia en XBMC Remote control
[afbeelding]
Daarnaast camera homescreen: bovenaan zie je enkele veel gebruikte apps. De widget daaronder is Multipic Slider, die elke X minuten een andere foto kan tonen.
[afbeelding]
Centraal homescreen: default MIUI analog clock en verder lekker sober \o/
[afbeelding]
Verder door naar rechts zie je mijn apps homescreen: bovenaan 4 folders met daarin apps ingedeeld per "soort". Onderaan de 4 apps die ik het meest gebruik voor snelle toegang.
[afbeelding]
Nog rechtser zie je mijn calendar homescreen: de gebruikte widget is CalWidget (transparent ingesteld)
[afbeelding]
Uiterst rechts is mijn news homescreen: de widget zie je ziet is FeedR.
[afbeelding]
Ik houd van een cleane look en heb dit ook geprobeerd te verkrijgen op m'n Desire.
Het theme en lockscreen is te downloaden met de ingebouwde MIUI themer.
Lockscreen Style: Five Points (wel aangepast met de Va Asteria wallpaper om één mooi geheel te vormen)
Al de rest van het theme (incl de icons ja) komt van het Va Asteria v3 theme.
Ik zoek nog een RSS-reader die FeedR kan vervangen. En als 't ff kan, graag eentje die ik transparent kan zetten zodat het bij de rest past. Indien iemand zo een appje kent, dan hoor ik het graag! Bedankt.
Xiaomi 13T Pro
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Dit lijkt me alleen mogelijk met MIUI of met CM7. In MIUI heb je het standaard, CM7 kan je patchen. Maar zonder root is het dus sowieso onmogelijk.Dutchmania schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:30:
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het tweaken met mijn telefoon (HTC Sensation) en ben op zoek naar een mod (?) zodat ik een transparante status balk krijg.
Ik heb gezocht op Tweakers en op XDA maar vindt eigenlijk alleen maar mods voor Sense 3.5 of voor custom ROM's.
Kan iemand mij verder helpen?
Heb nu wat gevonden via google waarbij ze de framework file aanpassen...Gerjannn schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:25:
[...]
Dit lijkt me alleen mogelijk met MIUI of met CM7. In MIUI heb je het standaard, CM7 kan je patchen. Maar zonder root is het dus sowieso onmogelijk.
Heb je misschien een linkje naar de icons? Thanks!Kapitein Prozac schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:24:
Phazed Orange/Dark Orange theme mix met iPhone 4G 7.0 icons
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Verwijderd
http://uot.dakra.lt/Dutchmania schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:31:
[...]
Heb nu wat gevonden via google waarbij ze de framework file aanpassen...
Ben nog even aan het proberen en zal posten als het lukt.
Bedankt voor de link, zal er thuis even naar kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 30-11-2011 11:30 ]
Welk lockscreen is dat?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:26:
Galaxy S met Mintberry MIUI en Go Launcher
lockscreen
[afbeelding]
homescreen
[afbeelding]
wallpaper
http://i144.photobucket.c...12/AbstractCartoon_35.jpg
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://forum.xda-develope...p=19705798&postcount=4814 SLDDown
[ Voor 10% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 30-11-2011 11:31 ]
Sure thing; http://forums.miui.us/sho...heme-21-10-REVOLUTION-7-0Jivebunny schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:47:
[...]
Heb je misschien een linkje naar de icons? Thanks!
[ Voor 1% gewijzigd door D.S.X op 30-11-2011 17:25 . Reden: Icons vergeten te vermelden ]
Uit mijn post: "Al de rest van het theme (incl de icons ja) komt van het Va Asteria v3 theme."Btje schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:08:
Hoe heet het thema? Want als je online kijkt zie je er heel veel staan.
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq