Thanks!Maverick schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:06:
[...]
Speciaal voor jou, omdat ik het zo vond vloeken
http://dl.dropbox.com/u/12046105/wa-oranje.png
HTC desire met cm7 2.3 nightly

wallpaper:http://android-art.org/co...82c9e4c8ff03d26efc76b6d51
widgets:
Simiclock
Simple calendar widget
Last call widget
cm energiebeheer 4x
Heb hier veel mooiere homescreens voorbij zien komen, maar na wat uitproberen (launcher pro plus, muiu, sense, leedroid enz.) ging het me uiteindelijk toch om de effectiviteit zonder al te fancy effectjes die na een paar dagen gaan vervelen en maximale batterij-duur ,dus geen sense of al te veel (energie vretende) widgets en veel mogelijkheden voor energiebeheer. na wat passen en meten een redelijk cleane main homescreen + een homescreen voor energiebeheer icm apps die ik snel binnen handbereik wil hebben gecreeerd
app drawer word geopend door swipe naar beneden, hierdoor kwam in de dock weer extra plek vrij
Wat ik nog mis is een prettig werkende volume beheer want standaard in android is me dat wat te verspreid over diverse menu's en een scollable dock wat wel een erg fijne functie van launcherpro was en moet eigelijk nog een keer het gmail icoon vervangen voor een groene versie

wallpaper:http://android-art.org/co...82c9e4c8ff03d26efc76b6d51
widgets:
Simiclock
Simple calendar widget
Last call widget
cm energiebeheer 4x
Heb hier veel mooiere homescreens voorbij zien komen, maar na wat uitproberen (launcher pro plus, muiu, sense, leedroid enz.) ging het me uiteindelijk toch om de effectiviteit zonder al te fancy effectjes die na een paar dagen gaan vervelen en maximale batterij-duur ,dus geen sense of al te veel (energie vretende) widgets en veel mogelijkheden voor energiebeheer. na wat passen en meten een redelijk cleane main homescreen + een homescreen voor energiebeheer icm apps die ik snel binnen handbereik wil hebben gecreeerd
app drawer word geopend door swipe naar beneden, hierdoor kwam in de dock weer extra plek vrij
Wat ik nog mis is een prettig werkende volume beheer want standaard in android is me dat wat te verspreid over diverse menu's en een scollable dock wat wel een erg fijne functie van launcherpro was en moet eigelijk nog een keer het gmail icoon vervangen voor een groene versie
[ Voor 30% gewijzigd door -36- op 23-04-2011 00:07 ]
Desire HD met Cynogenmod 7 en orange theme.

Launcher pro plus
Beautiful Widgets
Simi folder

Launcher pro plus
Beautiful Widgets
Simi folder
[ Voor 12% gewijzigd door Dennis_k op 23-04-2011 18:41 ]
Heb jij wel toevallig 240 dpi of 190?Dennis_k schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:40:
Desire HD met Cynogenmod 7 en orange theme.
[afbeelding]
Launcher pro plus
Beautiful Widgets
Simi folder
Jammer dat je launcherpro dock 5 icons heeft en de rest van je scherm maar 4.
Nice! Zou je je achtegrond kunnen delen?
Verwijderd
Die heb ik van de app "HD Wallpapers" uit de market, daar staan hele mooie tussen.Zinu schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:44:
Nice! Zou je je achtegrond kunnen delen?
HTC Desire HD
Android 2.3.3 Spike Pure Gingerbread v2.0
Widgets die gebruikt zijn:
Clarus Battery
mClock Widget
Ik gebruik op dit moment LauncherPro.
op het dock heb ik 5 invisible icons, met van links naar rechts Phone, Settings, Apps, Handcent SMS en Dolphin Browser Mini.

Ik heb ook nog de PlayerPro widget (voor muziek) deze is zeker aan te raden!
https://market.android.co...pro&feature=search_result
Wallpaper:
http://tinypic.com/r/2hroc5z/7
Android 2.3.3 Spike Pure Gingerbread v2.0
Widgets die gebruikt zijn:
Clarus Battery
mClock Widget
Ik gebruik op dit moment LauncherPro.
op het dock heb ik 5 invisible icons, met van links naar rechts Phone, Settings, Apps, Handcent SMS en Dolphin Browser Mini.

Ik heb ook nog de PlayerPro widget (voor muziek) deze is zeker aan te raden!
https://market.android.co...pro&feature=search_result
Wallpaper:
http://tinypic.com/r/2hroc5z/7
Verwijderd
Lekker rustig voor een keer:

Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget
Ext date
Analog clock
Widgetsoid
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
EDIT: iemand nog een goede lockscreen app (met/voor widgets) gezien het feit dat CM7 niet met Widgetlocker overweg kan

Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget
Ext date
Analog clock
Widgetsoid
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
EDIT: iemand nog een goede lockscreen app (met/voor widgets) gezien het feit dat CM7 niet met Widgetlocker overweg kan
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 11:01 ]
Welke widget is dat van die batterij?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget
Ext date
Analog clock
Widgetsoid
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
En die widget met on/of en dat schuifje, waar dient die voor?
Vraagje over de minimalistic-text gebruikers, hoe krijg je dat verticale scheidingsstreepje er tussen daar bij de tijd? Zie vast iets over het hoofd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Over welke screenshots heb je het nu?
Ik weet niet of en hoe dat bij Minimalistic Text moet, maar het staat er standaard tussen bij SiMi Clock WidgetGGS_206 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:44:
Vraagje over de minimalistic-text gebruikers, hoe krijg je dat verticale scheidingsstreepje er tussen daar bij de tijd? Zie vast iets over het hoofd
Volgens mij zoek jij SiMi Clock en niet Minimalistic TextGGS_206 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:44:
[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 26-04-2011 19:48 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ah kijk, die bedoel ik inderdaad. Zal die eens proberen!
‹(◕‿◕)›
Even een overstapje gemaakt van CM7 naar MIUI.
Hele intersante ROM.
Wist trouwens niet dat Beautifull Weather deelgemeentes aangeeft in Rotterdam.
Hier mijn homescreens:

Dit alles draait op mijn HTC Desire HD met RCMixHD 5.9.4, waarvan ik het grootste deel van HTC Sense verwijderd hebt (behalve Facebook for Sense, Twitter for Sense, HTC Locations ed) en LCD Density op 190 heb gezet.
De launcher die ik nu gebruik is LauncherPro Plus met het s23-XTG-LauncherPro thema, die hier te vinden is.
Widgets:
- Minimalistic Text
- Desktop Virtualizer met iPonius_HD iconen.
- Simple Calendar Widget
- Smooth Calendar
- Current Widget
- Bluetooth on/off Widget
- Friends (LauncherPro Plus)
- People (LauncherPro Plus)
- GMail (LauncherPro Plus)
Enige wat ik nog graag zou willen is de Latitude widget in diezelfde s23-XTG skin...

Dit alles draait op mijn HTC Desire HD met RCMixHD 5.9.4, waarvan ik het grootste deel van HTC Sense verwijderd hebt (behalve Facebook for Sense, Twitter for Sense, HTC Locations ed) en LCD Density op 190 heb gezet.
De launcher die ik nu gebruik is LauncherPro Plus met het s23-XTG-LauncherPro thema, die hier te vinden is.
Widgets:
- Minimalistic Text
- Desktop Virtualizer met iPonius_HD iconen.
- Simple Calendar Widget
- Smooth Calendar
- Current Widget
- Bluetooth on/off Widget
- Friends (LauncherPro Plus)
- People (LauncherPro Plus)
- GMail (LauncherPro Plus)
Enige wat ik nog graag zou willen is de Latitude widget in diezelfde s23-XTG skin...
Info | |
Smartphone | Samsung Galaxy S |
OS | Android 2.3.3 GingerReal 3.1 |
Launcher | ADW Launcher |
Background | GingerReal Wallpaper |
Alles zo minimalistisch mogelijk gehouden, dus maar 1 homescreen en alles vanuit het menu doen. Statusbar open ik met een downscroll op een willekeurige locatie @ homescreen.
Screenshot van menu mist omdat ik dit niet voor elkaar krijg. Daarom maar 1 met de taakbeheer erin.(ik weet het kan met screenshot, maar die wil ik niet tijdelijk installen, en de home+back combi zorgt ervoor dat ik naar de homescreen/taakbeheer ga)
Homescreen portret

Homescreen landschap

Lockscreen

Taakbeheer + menu

Smartphone details

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Die (mega) verschillende maten fonts blijf ik iets onbegrijpelijks vinden

Nickname does not reflect reality
Waar hoort die weer/zon-icon bij? Welke is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget
Ext date
Analog clock
Widgetsoid
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
‹(◕‿◕)›
HTC Wildfire met LauncherPro, niet geroot, werd helaas geleverd met 2.2.1.

Widget: Smooth Calendar
Wallpaper: Windows 7 Wallpaper without Logo
Dock: Zelf gemaakt met behulp van Windows 7 Taskbar .psd van deviantART
Homescreen icons: Shiny Boxes en nog meer Shiny Boxes
Dock icons: geextraheerd uit de Windows executables met behulp van IcoFX
Screenshot heb ik gemaakt met behulp van de Android SDK zoals aangegeven in de startpost, met als uitzondering dat ik de ADB drivers door Windows zelf aangereikt kreeg; ik werd verwezen naar de myTouch 4G USB Tethering driver op http://www.htc.com/us/support/t-mobile-mytouch-4g/downloads/ welke ik geinstalleerd heb. Wellicht een vermelding in de startpost waard.

Screenshot heb ik gemaakt met behulp van de Android SDK zoals aangegeven in de startpost, met als uitzondering dat ik de ADB drivers door Windows zelf aangereikt kreeg; ik werd verwezen naar de myTouch 4G USB Tethering driver op http://www.htc.com/us/support/t-mobile-mytouch-4g/downloads/ welke ik geinstalleerd heb. Wellicht een vermelding in de startpost waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Barkrukhenkie op 10-05-2011 21:13 ]
Ik vind hem geniaal!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd

Klik voor grotere versie
HTC Desire met CyanogenMod 7 (Android 2.3.3)
Tijd/datum/batterij dingetje: Minimalistic Text Widget
Icoontjes: Zelf gemaakt, op homescreen gezet dmv Desktop Visualizer
Agenda widget: LauncherPro Plus met GTX skin (te vinden in de market)
Taskbar theme: JAMT (ook te vinden in de market)
Launcher is dus LauncherPro Plus
Wallpaper: Hier te vinden (als je van dit soort wallpapers houdt is de site zeker het bekijken waard btw)
Ziet er heel gaaf uit!Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:34:
[afbeelding]
Klik voor grotere versie
HTC Desire met CyanogenMod 7 (Android 2.3.3)
Tijd/datum/batterij dingetje: Minimalistic Text Widget
Icoontjes: Zelf gemaakt, op homescreen gezet dmv Desktop Visualizer
Agenda widget: LauncherPro Plus met GTX skin (te vinden in de market)
Taskbar theme: JAMT (ook te vinden in de market)
Launcher is dus LauncherPro Plus
Wallpaper: Hier te vinden (als je van dit soort wallpapers houdt is de site zeker het bekijken waard btw)
Thanks, geweldige website!Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:34:
Erg leuk gedaan!Barkrukhenkie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:36:
HTC Wildfire met LauncherPro, niet geroot, werd helaas geleverd met 2.2.1.
[afbeelding]
Denk dat ik je idee ga stelen
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
En meteen maar een nieuwe set up gemaakt, aan de hand van game's website.
Wallpaper: SimpleDesktops
Icons:: Roostilabel
Widgets:
- Battstatt Pro
- Beautiful Widgets
- BobClock3D
- WidgetLocker
Gemakshalve heb ik alle icons (inclusief extra launcher icons), de slider en de wallpaper in een .rar bestandje gezet.

Klik voor grotere versie.
Wallpaper: SimpleDesktops
Widgets:
- Battstatt Pro
- Beautiful Widgets
- BobClock3D
- WidgetLocker
Gemakshalve heb ik alle icons (inclusief extra launcher icons), de slider en de wallpaper in een .rar bestandje gezet.

Klik voor grotere versie.
[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 03-05-2011 16:14 ]
Thanks! Die icoontjes had ik juist nodig om mijn standaard dock af te maken.Sagaris schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:07:
En meteen maar een nieuwe set up gemaakt, aan de hand van game's website.
[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 04-05-2011 00:12 . Reden: linkje van mijn homescreens toegevoegd ]
Verwijderd
Sorry, beetje laat. Fancy Widget Pro.GGS_206 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:05:
[...]
Waar hoort die weer/zon-icon bij? Welke is dat?
Verwijderd
Toestel: Nexus S (i9023)
OS versie: 2.3.3
CyanogenMod 7 (Lucid theme) + ADW Launcher Ex (Minimalist theme)
Wallpaper hoort bij Lucid theme

Linker scherm
Standaard YouTube en muziek widgets, Lucid themed.
Middelste scherm
Fancy Widgets, Lucid themed.
Rechter scherm
Standaard Google Search en nieuws widget, Lucid themed.
App Drawer
Minimalist theme. Heb de icoontjes weg gelaten (met ADW Launcher Ex can je meerdere 'catalogs' maken) die ik toch niet gebruikte, waarvan het thema geen themed icoontje kon laden of die al in andere mappen stonden.
Dockbar
Minimalist theme. Vier mappen: manager, contact, media en games. Alle icoontjes gethemed.
Voor de rest is alles volgens het Lucid thema gethemed. Heb zelf niet erg veel gecustomized. Lucid thema is zo goed, daar hoef ik niks meer aan te doen.
OS versie: 2.3.3
CyanogenMod 7 (Lucid theme) + ADW Launcher Ex (Minimalist theme)
Wallpaper hoort bij Lucid theme

Linker scherm
Standaard YouTube en muziek widgets, Lucid themed.
Middelste scherm
Fancy Widgets, Lucid themed.
Rechter scherm
Standaard Google Search en nieuws widget, Lucid themed.
App Drawer
Minimalist theme. Heb de icoontjes weg gelaten (met ADW Launcher Ex can je meerdere 'catalogs' maken) die ik toch niet gebruikte, waarvan het thema geen themed icoontje kon laden of die al in andere mappen stonden.
Dockbar
Minimalist theme. Vier mappen: manager, contact, media en games. Alle icoontjes gethemed.
Voor de rest is alles volgens het Lucid thema gethemed. Heb zelf niet erg veel gecustomized. Lucid thema is zo goed, daar hoef ik niks meer aan te doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 15:19 ]
- Sony Ericsson Xperia Arc
- Android 2.3 Gingerbread
- Home Replacement: Launcher Pro +
- Wallpaper: Zelf bewerkt. Origineel: http://www.thewallpapers....7/motion-blue-stripes.jpg
- Achtergrond van dock ook zelf gemaakt in photoshop.
Aanraders:
- ZDBox (https://market.android.co...m.zdworks.android.toolbox)
Handig voor batterij status, mooie switch-widgets, app lock met widget(!) en data counter.
- SwipePad (https://market.android.co...oid&feature=search_result)
Vanuit elke app naar snelkoppelingen.
- Sygic Aura (https://market.android.co...ura&feature=search_result)
Navigatiesysteem, als iemand hiervoor een vlaamse stem vind zal ik deze zeer dankbaar zijn.
Lockscreen: Widgetlocker(lockscreen replacement) - Winamp(muziekwidget) - Minimalistic text

Homescreen 3 (midden - standaard): Minimalistic text(Datum) - SimiFolder(zwarte mapjes) - Colornote(Handige notities) - Widgetsoit2.x(Toggle buttons) - Winamp

Met een folder die open is:

Homescreen 4 (1e naar rechts): Minimalistic text(Weer) - Animated Weather(Leuke weer-widgets) - ZDBox(Toggle buttons, handig voor app lock)

Homescreen 5 (2e naar rechts): Minimalistic text(Tekst) - Shortcuts - Google zoeken widget - shortcuts

Homescreen 2 (1e naar links): Minimalistic text(Tekst) - Agenda Widget van Launcher Pro +

Homescreen 1 (2e naar links): Voorlopig niets [Ik sta open voor kritische opmerkingen en suggesties]

Overgang: Cube van Launcher Pro

SwipePad: Ik gebruik de instelling shortcut "actieve services" als taskkiller aangezien deze het meest gemachtigd is, en ik gebruik dit wanneer iets vastloopt.(gebeurt zelden, enkel met N64oid na veel saven/loaden)

Printscreens zijn gemaakt met MyPhoneExplorer aangezien het met de normale methode op de arc niet werkt (printscreens zijn helemaal rood)
Zoals aangegeven sta ik open voor kritische opmerkingen en suggesties. Van zodra ik ergens een makkelijke manier vind om mijn eigen iconen te maken voor in het dock ga ik deze vervangen (voorlopig standaard van Launcher Pro). Ik bedoel qua formaat etc.
- Android 2.3 Gingerbread
- Home Replacement: Launcher Pro +
- Wallpaper: Zelf bewerkt. Origineel: http://www.thewallpapers....7/motion-blue-stripes.jpg
- Achtergrond van dock ook zelf gemaakt in photoshop.
Aanraders:
- ZDBox (https://market.android.co...m.zdworks.android.toolbox)
Handig voor batterij status, mooie switch-widgets, app lock met widget(!) en data counter.
- SwipePad (https://market.android.co...oid&feature=search_result)
Vanuit elke app naar snelkoppelingen.
- Sygic Aura (https://market.android.co...ura&feature=search_result)
Navigatiesysteem, als iemand hiervoor een vlaamse stem vind zal ik deze zeer dankbaar zijn.
Lockscreen: Widgetlocker(lockscreen replacement) - Winamp(muziekwidget) - Minimalistic text

Homescreen 3 (midden - standaard): Minimalistic text(Datum) - SimiFolder(zwarte mapjes) - Colornote(Handige notities) - Widgetsoit2.x(Toggle buttons) - Winamp

Met een folder die open is:

Homescreen 4 (1e naar rechts): Minimalistic text(Weer) - Animated Weather(Leuke weer-widgets) - ZDBox(Toggle buttons, handig voor app lock)

Homescreen 5 (2e naar rechts): Minimalistic text(Tekst) - Shortcuts - Google zoeken widget - shortcuts

Homescreen 2 (1e naar links): Minimalistic text(Tekst) - Agenda Widget van Launcher Pro +

Homescreen 1 (2e naar links): Voorlopig niets [Ik sta open voor kritische opmerkingen en suggesties]

Overgang: Cube van Launcher Pro

SwipePad: Ik gebruik de instelling shortcut "actieve services" als taskkiller aangezien deze het meest gemachtigd is, en ik gebruik dit wanneer iets vastloopt.(gebeurt zelden, enkel met N64oid na veel saven/loaden)

Printscreens zijn gemaakt met MyPhoneExplorer aangezien het met de normale methode op de arc niet werkt (printscreens zijn helemaal rood)
Zoals aangegeven sta ik open voor kritische opmerkingen en suggesties. Van zodra ik ergens een makkelijke manier vind om mijn eigen iconen te maken voor in het dock ga ik deze vervangen (voorlopig standaard van Launcher Pro). Ik bedoel qua formaat etc.
[ Voor 2% gewijzigd door GilH op 04-05-2011 16:39 . Reden: Afbeeldingen rechtsstreeks zichtbaar maken ]
Mijn homescreen op dit moment.
Heb er nog niet veel aan gedaan, maar komt vast nog.
Toestel: LG Optimus 2x
OS versie: Stock Android 2.2 met standaard ROM
Widgets: Beautiful Widgets Weer / BattStatt Pro
Wallpaper: Standaard op LG geinstalleerd.
Heb er nog niet veel aan gedaan, maar komt vast nog.
Toestel: LG Optimus 2x
OS versie: Stock Android 2.2 met standaard ROM
Widgets: Beautiful Widgets Weer / BattStatt Pro
Wallpaper: Standaard op LG geinstalleerd.

Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Op mijn Arc werkt screenshot wel (geroot uiteraard). De rest geeft idd compleet verkeerde kleuren.GilH schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:33:
Vreemd, de tekst die jij qoute is niet door mij geschrevenVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:46:
[...]
Op mijn Arc werkt screenshot wel (geroot uiteraard). De rest geeft idd compleet verkeerde kleuren.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
haha klopt, slechte kopie-paste. zal ff fixenfreddyathlon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 07:22:
[...]
Vreemd, de tekst die jij qoute is niet door mij geschreven
Ik verveelde me een beetje en heb maar meteen een overzicht gemaakt in 1 afbeelding. Hij is klikbaar !

Reacties, tips en vragen zijn welkom

Reacties, tips en vragen zijn welkom
[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 05-05-2011 18:43 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Inderdaad! Het is niet Fancy Widget, want die ziet er anders uit.GGS_206 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:05:
[...]
Waar hoort die weer/zon-icon bij? Welke is dat?
Zou het graag weten!

Draai nu ACMixHD 6.1.0.0 op mijn Desire HD
Het gebruikelijke eigenlijk wat ik de vorige keren ook heb gedaan.
Alleen nu de kleurige knoppen met desktop visualizer gedaan die linken naar Simi folders.
Alleen nu de kleurige knoppen met desktop visualizer gedaan die linken naar Simi folders.
- Desktop Visualizer
- Simi Folders
- Make your clock
- Minimalistic text ism Tasker

Ziet er erg strak uit! Zou je die kleurtjes en andere instellingen kunnen delen met ons?Tweak15KW schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:08:
Draai nu ACMixHD 6.1.0.0 op mijn Desire HD
Alleen nu de kleurige knoppen met desktop visualizer gedaan die linken naar Simi folders.[afbeelding]
- Desktop Visualizer
- Simi Folders
- Make your clock
- Minimalistic text ism Tasker
Het is een combinatie van deze 2 theme'sBabyXL schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:55:
[...]
Ziet er erg strak uit! Zou je die kleurtjes en andere instellingen kunnen delen met ons?
http://mycolorscreen.com/2011/02/28/colorscreen/
&
http://mycolorscreen.com/...ng-bright-something-blue/
De knoppen onderin heb ik zelf gemaakt en daarvoor heb ik de kleuren van de wallpaper overgenomen
Is er nog meer info dat je wil weten?
Nee hoor, dit is genoeg. Erg leuke combo indeed!
Ik heb nog een aantal vragen, maar kan ik een pm sturen. mvg WouterTweak15KW schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 02:29:
[...]
Het is een combinatie van deze 2 theme's
http://mycolorscreen.com/2011/02/28/colorscreen/
&
http://mycolorscreen.com/...ng-bright-something-blue/
De knoppen onderin heb ik zelf gemaakt en daarvoor heb ik de kleuren van de wallpaper overgenomen
Is er nog meer info dat je wil weten?
Verwijderd
Eindelijk doet mijn Widgetlocker op CM7 (ivm Themechooser), dus alleen even andere lockscreen (nu):
Kinda standard (still....)

Widgets:
Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget Pro
Ext date
Widgetlocker
Analog clock
Widgetsoid
Rom/theme:
Retro droid theme
Cyanogenmod 7

Widgets:
Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget Pro
Ext date
Widgetlocker
Analog clock
Widgetsoid
Rom/theme:
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
stuur maarWaussie1982 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:23:
[...]
Ik heb nog een aantal vragen, maar kan ik een pm sturen. mvg Wouter
Heb het nu een paar dagen en heb voor het eerst nog steeds geen neiging te had om iets te veranderen.
Misschien alleen nog een batterij indicator ergens toevoegen maar daar ga ik nog even mee puzzelen.
Trots op mijn nieuwste aanwinst. Gister een tablet besteld (zakelijk: voor Android ontwikkeling), vandaag binnengekomen. Het is 'n Acer Iconia Tab a500, draaiend op Android 3.0.1. Ik gebruik het standaard homescreen.
Lockscreen:
Wallpaper van lockscreen en homescreen is van de film Rio (lijkt me leuke film en is 'n mooie achtergrond zo), afkomstig van http://tonightatthemovies.../Rio_Publicity009_rgb.jpg .

Homescreen:
Klokwidget zat er standaard op. Rechts bookmarks widget (standaard in Honeycomb). Voor de rest wat snelkoppelingen.

Voor de andere schermen is het niet nodig om screenshots te maken. Links van homescreen: snelkoppelingen naar spelletjes. Rechts van homescreen: standaard YouTube widget.
Update: ehm, dat GeleDolfijn is niet mijn schuld, standaard gegenereerde naam voor WiFi netwerk. Binnenkort maar 'ns veranderen naar RasDolfijn of iets dergelijks
.
Lockscreen:
Wallpaper van lockscreen en homescreen is van de film Rio (lijkt me leuke film en is 'n mooie achtergrond zo), afkomstig van http://tonightatthemovies.../Rio_Publicity009_rgb.jpg .

Homescreen:
Klokwidget zat er standaard op. Rechts bookmarks widget (standaard in Honeycomb). Voor de rest wat snelkoppelingen.

Voor de andere schermen is het niet nodig om screenshots te maken. Links van homescreen: snelkoppelingen naar spelletjes. Rechts van homescreen: standaard YouTube widget.
Update: ehm, dat GeleDolfijn is niet mijn schuld, standaard gegenereerde naam voor WiFi netwerk. Binnenkort maar 'ns veranderen naar RasDolfijn of iets dergelijks
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 07-05-2011 23:08 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Ook maar weer eens wat posten hier

Screen 1 is het lock screen, screen 2 het homescreen
HTC Legend (Android 2.3.4 CyanogenMod)
Wallpaper
Minimalistic Text & Widget Locker (trackball unlock)

Screen 1 is het lock screen, screen 2 het homescreen
HTC Legend (Android 2.3.4 CyanogenMod)
Wallpaper
Minimalistic Text & Widget Locker (trackball unlock)
Zit al een tijdje op GoT(destijds geregistreerd voor info over MBP) maar dit topic is mij nooit echt opgevallen.
Zoals ik de TS zie zit het er heel vet uit en als ik een keer tijd heb zal ik me er iets verder in verdiepen.
Mooi topic! Bedankt!
Om trouwens screenshots te maken van je phone(HTC Legend unrooted) dien je een paar stappen door te lopen. Hierin staat dat je iets moet downloaden.
Ik heb echter een MBP. Is hier dan een alternatief voor?
BVD
Zoals ik de TS zie zit het er heel vet uit en als ik een keer tijd heb zal ik me er iets verder in verdiepen.
Mooi topic! Bedankt!
Om trouwens screenshots te maken van je phone(HTC Legend unrooted) dien je een paar stappen door te lopen. Hierin staat dat je iets moet downloaden.
BVD
Verwijderd
Je kunt btw andere widget 'soorten' daarin downloaden (lees: custom weer animaties/icoontjes).Asskicker schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:06:
[...]
Inderdaad! Het is niet Fancy Widget, want die ziet er anders uit.
Zou het graag weten!
Weet niet precies welke ik heb / had, volgens mij TICK.
Stappenplan voor de Mac;Trezzahn schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:30:
Zit al een tijdje op GoT(destijds geregistreerd voor info over MBP) maar dit topic is mij nooit echt opgevallen.
Mooi topic! Bedankt!
BVD
Stap 2: Download de Android SDK voor de Mac hier;
Stap 3: Pak de Android SDK uit op je computer;
Stap 4: Telefoon middels USB aansluiten op de Mac (alleen opladen). Zet de debug mode aan op je telefoon, ga naar Settings -> Applications -> Development en vink 'USB debugging' aan
Stap 6: Ga naar de map waar je de Android SDK hebt uitgepakt, ga naar tools, en start het ddms bestand. Ga vervolgens naar device, en klik op screen capture. Voila, je kan nou screenshots maken.
[ Voor 2% gewijzigd door Kapitein Prozac op 09-05-2011 19:16 . Reden: @DizzyWeb; fixed ]
Nu lijkt me een .bat bestand typisch iets voor Windows en niet Mac...
Oke, bedankt zal er binnenkort eens naar kijken.
Bedankt!
Sorry voor off-topic en zo
Bedankt!
Sorry voor off-topic en zo
Ik vind het geheel ontopic hoor, ga het stappenplan ook even aan de TS toevoegen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oke, bedankt.Tsurany schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:28:
Ik vind het geheel ontopic hoor, ga het stappenplan ook even aan de TS toevoegen.
Echter een probleem. Het werkt/lukt niet.
code:
1
2
3
4
5
| Last login: Tue May 10 09:33:22 on ttys000 MacBook-Pro-van-:~ Tim$ /Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/ddms ; exit; 09:35:00 E/adb: Failed to get the adb version: Cannot run program "/Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/adb": error=2, No such file or directory 2011-05-10 09:35:01.409 java[723:1707] [Java CocoaComponent compatibility mode]: Enabled 2011-05-10 09:35:01.409 java[723:1707] [Java CocoaComponent compatibility mode]: Setting timeout for SWT to 0.100000 |
Dit krijg ik in terminal(als ik DDMS start) en vervolgens krijg ik de error in DDMS "E/adb: Failed to get the adb version: Cannot run program "/Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/adb": error=2, No such file or directory"
Waarna, device > screencapture grijs(niet klikbaar) blijft.
Wat doe ik verkeerd?
Thnx
Die eerste wallpaper mag je ook best met ons delen hoorVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 09:39:
Eindelijk doet mijn Widgetlocker op CM7 (ivm Themechooser), dus alleen even andere lockscreen (nu):
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Widgets:
Circle launcher
System info
Launcherpro
Fancy widget Pro
Ext date
Widgetlocker
Analog clock
Widgetsoid
Rom/theme:
Retro droid theme
Cyanogenmod 7
Verwijderd
Ja en de rest van wat je hebt gedaan ook.
Want mij lukt het niet zoiets zoals die van jouw te maken.
Telefoon: Nexus S
Rom: geen
Android versie: 2.3.4
Launcher: Launcher Pro plus
Background: http://ijsthee.me/stuff/uc.jpg
Homescreen:

Widgets:
Make your clock
Circkelbattery
Sms unread counter
Minimalistic text
1 naar links:

Widgets:
Minimalistic text
Elixer
2 naar links:

Widgets:
Agenda Widget plus
1 naar rechts:

Widgets:
Switch Pro
Elixer
Folder Organizer
2 naar rechts:

Widgets:
Friends met launcherpro minimal white skin
Lockscreen, Widgetlocker:

Widgets:
Make Your Clock
Minimalistic text
Slidertheme MIUILock
Rom: geen
Android versie: 2.3.4
Launcher: Launcher Pro plus
Background: http://ijsthee.me/stuff/uc.jpg
Homescreen:

Widgets:
Make your clock
Circkelbattery
Sms unread counter
Minimalistic text
1 naar links:

Widgets:
Minimalistic text
Elixer
2 naar links:

Widgets:
Agenda Widget plus
1 naar rechts:

Widgets:
Switch Pro
Elixer
Folder Organizer
2 naar rechts:

Widgets:
Friends met launcherpro minimal white skin
Lockscreen, Widgetlocker:

Widgets:
Make Your Clock
Minimalistic text
Slidertheme MIUILock
Wel geprobeerd dan? Het zijn enorm veel standaard widgets die in de OP staan en hier vaak besproken zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
Ja en de rest van wat je hebt gedaan ook.
Verwijderd
Daarom, ben bereid echt alles tot in dé detail uit te leggen, maar gafTsurany schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:40:
[...]
Wel geprobeerd dan? Het zijn enorm veel standaard widgets die in de OP staan en hier vaak besproken zijn.
al een kleine hint, je kunt extra 'dingen' downloaden IN Fancy Widget,
dus beetje 'verdiepen' is wel op ons/zijn/haar plek.
ik kreeg hem eerst ook niet werkend. Dit was mijn oplossing:Trezzahn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:39:
[...]
Oke, bedankt.
Echter een probleem. Het werkt/lukt niet.
code:
1 2 3 4 5 Last login: Tue May 10 09:33:22 on ttys000 MacBook-Pro-van-:~ Tim$ /Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/ddms ; exit; 09:35:00 E/adb: Failed to get the adb version: Cannot run program "/Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/adb": error=2, No such file or directory 2011-05-10 09:35:01.409 java[723:1707] [Java CocoaComponent compatibility mode]: Enabled 2011-05-10 09:35:01.409 java[723:1707] [Java CocoaComponent compatibility mode]: Setting timeout for SWT to 0.100000
Dit krijg ik in terminal(als ik DDMS start) en vervolgens krijg ik de error in DDMS "E/adb: Failed to get the adb version: Cannot run program "/Users/Tim/Downloads/android-sdk-mac_x86/tools/adb": error=2, No such file or directory"
Waarna, device > screencapture grijs(niet klikbaar) blijft.
Wat doe ik verkeerd?
Thnx
1. open ADB (platform-tools)
2. open DDSM (tools)
3. Selecteer eerst je device
4. Open daarna pas screen capture
Phone: Desire HD
ROM: MIUI 1.5.6 (Android 2.3.4)
Launcher: ADW Launcher
Widgets: Standaard MIUI clock widget, Android Agenda Widget, Beautifull Weather en BattStatt

Standaard homescreen met stuff.

Rechts.

Links.

Notification balk.

Lockscreen.
En ja, het is een Apple achtergrond, moet er nog een leuke opzetten maar staan niet op m'n telefoon.
Launcher: ADW Launcher
Widgets: Standaard MIUI clock widget, Android Agenda Widget, Beautifull Weather en BattStatt

Standaard homescreen met stuff.

Rechts.

Links.

Notification balk.

Lockscreen.
En ja, het is een Apple achtergrond, moet er nog een leuke opzetten maar staan niet op m'n telefoon.
Verwijderd
Jawel hoor ben daar al een aantal dagen mee aan knoeien en ben er pas net achter hoe ik grotere icoontjes kan gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:45:
[...]
Daarom, ben bereid echt alles tot in dé detail uit te leggen, maar gaf
al een kleine hint, je kunt extra 'dingen' downloaden IN Fancy Widget,
dus beetje 'verdiepen' is wel op ons/zijn/haar plek.
Ik ben daar echt een noob in. En als ik extra skins wil downloaden bij beautiful widgets dan krijg ik een error.
Ik zou het erg waarderen als je mij zou willen helpen hiermee?
Leg hier eens concreet uit wat je wilt, als jij voorbeelden noemt kan ik of HetRatje je zo vertellen hoe je dat kan maken en hoe anderen dat hebben gedaan.
Verwijderd
Heel concreet kan ik het je niet uitleggen maar zoiets als die van ratje vind ik erg mooi simpel en rustig.
Ja die error krijg ik ook bij beautiful gadgets, wil ik de skins controleren, crasht het. Opnieuw installeren niet geholpen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:55:
[...]
Jawel hoor ben daar al een aantal dagen mee aan knoeien en ben er pas net achter hoe ik grotere icoontjes kan gebruiken.
Ik ben daar echt een noob in. En als ik extra skins wil downloaden bij beautiful widgets dan krijg ik een error.
Ik zou het erg waarderen als je mij zou willen helpen hiermee?
‹(◕‿◕)›
Update
Ik heb nu 'n pattern lock ingesteld, toch 'n beetje beveiliging instellen. Adresgegevens op lockscreen ('eigenaarsgegevens') mocht ik 'm verliezen. Oh ja, ook nieuwe wallpaper. Afkomstig van http://www.porsche.com, 't is een 911 Turbo Sport

Op homescreen heb ik een aantal snelkoppelingen naar scherm links ervan verplaatst, alleen de belangrijkste hier nog. Verder heb ik m'n bookmarks wat opgeruimd (in Chrome, wordt vrijwel direct gesynchroniseerd naar m'n tablet!
) en gebruik ik net als op mijn telefoon Android Agenda Widget. Heb trouwens ook de folders in m'n bookmarks naar beneden verplaatst (in Chrome) zodat ik niet eerst naar beneden hoef te scrollen op m'n tablet. Kan niet wachten op Android 3.1, dan is het standaard mogelijk om de wigets te resizen.

Op homescreen heb ik een aantal snelkoppelingen naar scherm links ervan verplaatst, alleen de belangrijkste hier nog. Verder heb ik m'n bookmarks wat opgeruimd (in Chrome, wordt vrijwel direct gesynchroniseerd naar m'n tablet!

[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 10-05-2011 20:55 ]
Die van Ratje is vrij simpel na te maken.

Wat je hier zit is LauncherPro, die moet je dus eerst installeren. Dan kan je in de instellingen van LauncherPro zelf een dock instellen (weet niet welke dat is) maar daar zijn wel wat websites voor, zoek maar op LauncherPro docks. Daarboven staan gewoon twee widgets/snelkoppelingen, dat is zo toegevoegd.
Die systeem informatie komt als ik me niet vergis uit System Info Widget, gewoon een kwestie van die widget daar plaatsen en uitrekken tot de juiste positie (LauncherPro Plus functie)
Dan heeft hij gewoon een simpele weer widget geplaatst en daarboven een klok geplaatst.

Wat je hier zit is LauncherPro, die moet je dus eerst installeren. Dan kan je in de instellingen van LauncherPro zelf een dock instellen (weet niet welke dat is) maar daar zijn wel wat websites voor, zoek maar op LauncherPro docks. Daarboven staan gewoon twee widgets/snelkoppelingen, dat is zo toegevoegd.
Die systeem informatie komt als ik me niet vergis uit System Info Widget, gewoon een kwestie van die widget daar plaatsen en uitrekken tot de juiste positie (LauncherPro Plus functie)
Dan heeft hij gewoon een simpele weer widget geplaatst en daarboven een klok geplaatst.
Ik kon het niet laten hem te gaan zoeken.. Duurde even voor ik een grote versie te pakken had, maar bij deze:sapphire schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:51:
[...]
Die eerste wallpaper mag je ook best met ons delen hoor

Overigens kwam ik ook nog de volgende tegen, een kleine variatie

Verwijderd
Ja die dockbar veranderen zal me wel gaan lukken.
Maar toch de rest niet wat eigelyk toch het simpelste klinkt(gewoon wat widgets) want ik heb al system info Maar toch ziet het er anders uit.
En ik zou graag willen weten hoe ik tekst bovenaan in een ander screen tekst kan plaatsen zoals bijv. Games.
Maar toch de rest niet wat eigelyk toch het simpelste klinkt(gewoon wat widgets) want ik heb al system info Maar toch ziet het er anders uit.
En ik zou graag willen weten hoe ik tekst bovenaan in een ander screen tekst kan plaatsen zoals bijv. Games.
Hij zal ongetwijfeld een andere skin hebben voor System Info Widgets, heb zelf die widget niet dus dat kan ik niet voor je na zoeken. Tekst plaatsen kan met diverse widgets, als je een post ziet waarin tekst staat dan zal er ongetwijfeld ook een naam bij staan.
Verder is het gewoon enorm veel proberen en gewoon alle widgets die genoemd worden uittesten om te kijken wat voor jou het beste werkt.
Verder is het gewoon enorm veel proberen en gewoon alle widgets die genoemd worden uittesten om te kijken wat voor jou het beste werkt.
Verwijderd
Ja dat heb ik vaker gelezen. Maar dat wordt me echt niet duidelijk. Hoe ik tekst kan invoegen op een screen.
Dat kan bijvoorbeeld met Minimalistic Text. Of is dat niet wat je bedoelt?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:27:
Ja dat heb ik vaker gelezen. Maar dat wordt me echt niet duidelijk. Hoe ik tekst kan invoegen op een screen.
Verwijderd
Wat voor tablet is dat?jacobras schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:53:
UpdateIk heb nu 'n pattern lock ingesteld, toch 'n beetje beveiliging instellen. Adresgegevens op lockscreen ('eigenaarsgegevens') mocht ik 'm verliezen. Oh ja, ook nieuwe wallpaper. Afkomstig van http://www.porsche.com, 't is een 911 Turbo Sport
![]()
[afbeelding]
Op homescreen heb ik een aantal snelkoppelingen naar scherm links ervan verplaatst, alleen de belangrijkste hier nog. Verder heb ik m'n bookmarks wat opgeruimd (in Chrome, wordt vrijwel direct gesynchroniseerd naar m'n tablet!) en gebruik ik net als op mijn telefoon Android Agenda Widget. Heb trouwens ook de folders in m'n bookmarks naar beneden verplaatst (in Chrome) zodat ik niet eerst naar beneden hoef te scrollen op m'n tablet. Kan niet wachten op Android 3.1, dan is het standaard mogelijk om de wigets te resizen.
[afbeelding]
Mijn htc is even weg ter reparatie dus ik kan even geen homescreen posten.

Acer Iconia.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:36:
[...]
Wat voor tablet is dat?
Mijn htc is even weg ter reparatie dus ik kan even geen homescreen posten.
Verwijderd
Nee eigelijk niet.BabyXL schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:
[...]
Dat kan bijvoorbeeld met Minimalistic Text. Of is dat niet wat je bedoelt?
Ik wil gewoon Games bovenaan in een van mijn screens zetten
je bedoelt het in WP7 style?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:43:
[...]
Nee eigelijk niet.

dit dus?
Edit: Linkje waar het plaatje vandaan komt, ik heb er zelf geen ervaring mee
[ Voor 20% gewijzigd door ijsthee92 op 10-05-2011 22:46 ]
Lees het linkje even door, daar staat in hoe je het voor elkaar kunt krijgen
Zat jij vanmiddag in mijn trein? Zag iemand met volgens mij die tablet met Android en een HTC telefoon
1 open ADB (platform-tools)marko-style schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:24:
[...]
ik kreeg hem eerst ook niet werkend. Dit was mijn oplossing:
1. open ADB (platform-tools)
2. open DDSM (tools)
3. Selecteer eerst je device
4. Open daarna pas screen capture
Niet vindbaar voor mij..
Echter wel een txt bestand in Tools met als naam:
adb_has_moved.txt
En de inhoud is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| The adb tool has moved to platform-tools/ If you don't see this directory in your SDK, launch the SDK and AVD Manager (execute the android tool) and install "Android SDK Platform-tools" Please also update your PATH environment variable to include the platform-tools/ directory, so you can execute adb from any location. |
Wat hierin staat snap ik niet.. Of kan ik ook niet vinden.
Dus hier gaat al denk ik iets niet goed.
Sorry..
Oplossing?
Zit ik hier goed?
Zo nee, moet ik nieuw topic openen?
Tadaa!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:49:
Heb ik al gedaan.
Daar wordt ik echt niets wijzer van.
Ik voel me echt een noob, nooit bij stil gestaan dat er zoveel mogelijk was. Binnenkort maar eens oppakken en natuurlijk dit topic volgen !
Beroeps brabander
Ah, ik zie het, je mist ADB. Ik heb nog een oude Android SDK waar ADB gewoon in de tools map zat.Trezzahn schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:23:
[...]
1 open ADB (platform-tools)
Niet vindbaar voor mij..
Echter wel een txt bestand in Tools met als naam:
adb_has_moved.txt
En de inhoud is als volgt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 The adb tool has moved to platform-tools/ If you don't see this directory in your SDK, launch the SDK and AVD Manager (execute the android tool) and install "Android SDK Platform-tools" Please also update your PATH environment variable to include the platform-tools/ directory, so you can execute adb from any location.
Wat hierin staat snap ik niet.. Of kan ik ook niet vinden.
Dus hier gaat al denk ik iets niet goed.
Sorry..
Oplossing?
Zit ik hier goed?
Zo nee, moet ik nieuw topic openen?
Je moet het android bestand in de tools map dubbelklikken en dan krijg je die SDK and AVD Manager. In Available packages in die manager moet je kijken onder Android Repository. Daar kan je Android SDK Platform-tools aanvinken om te installeren. De platform-tools worden geinstalleerd in dezelfde hoofdmap als waar de tools map staat. In de platform-tools map staat dan ADB. ADB moet draaien om verbinding te hebben met Android op de telefoon.
Verwijderd
Goed bezig
En thanks Tsurany voor de uitleg! Klopt en ik heb een ECLAIR 'kleur' icoontjes
in System Info Widget gekozen.
@Rick als je hulp nodig hebt dan moet je maar een gil geven! Bij mij deed
Beautiful widgets vaak ook *BAGGER* maar nu zit ik op Fancy Widget en
heb ik eigenlijk dezelfde 'soorten' / looks en dit draait beter m.i.
Ja als ik je widgets geïnstalleerd had dan had ik hem zo nagemaakt, als je eenmaal wat vaker geklooid hebt met resizen en de principes binnen launcherpro kent van het resizen dan maak je zo alles na. Gok dat iedereen hier wel elk homescreen na kan maken als ze weten wat gebruikt is.
Verwijderd
Zodra je zelf gewoon een beetje gaat aankloten kom je altijd een heel eind.
Resizen inderdaad, gewoon lekker veel widgets opzoeken op XDA en uit
de market.
Resizen inderdaad, gewoon lekker veel widgets opzoeken op XDA en uit
de market.
En dan kan met Minimalistic Text.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:43:
[...]
Nee eigelijk niet.
Zelfde heb ik gedaan met Applications boven aan mijn iconen. Zie mijn screenshots..
Bedankt voor je duidelijke uitleg.Kapitein Prozac schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:07:
[...]
Ah, ik zie het, je mist ADB. Ik heb nog een oude Android SDK waar ADB gewoon in de tools map zat.
Je moet het android bestand in de tools map dubbelklikken en dan krijg je die SDK and AVD Manager. In Available packages in die manager moet je kijken onder Android Repository. Daar kan je Android SDK Platform-tools aanvinken om te installeren. De platform-tools worden geinstalleerd in dezelfde hoofdmap als waar de tools map staat. In de platform-tools map staat dan ADB. ADB moet draaien om verbinding te hebben met Android op de telefoon.
Het is in 1 keer gelukt
THNX!
Phone: Desire
Launcher: LauncherPro Plus
Widgets: Standaard MIUI clock widget, Pure Messenger, BobClock 3D, Fancy widget pro, Desktop VisualiseR

Widgets: Standaard MIUI clock widget, Pure Messenger, BobClock 3D, Fancy widget pro, Desktop VisualiseR

[ Voor 38% gewijzigd door geemfriek op 11-05-2011 10:48 ]
Staat je ene klok nou voor op de andere?geemfriek schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:43:
Phone: Desire
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, klein bugje dat die niet altijd mooi update meteen na het ontwaken :x
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.