Toon posts:

[feat] inzage eigen edit-historie.

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van wat er uit dit topic kwam:

Vraagje over de inzage die mods hebben

Kan deze data niet worden ontsloten voor de gebruiker? Ik zou het wel leuk vinden om mijn eigen edit historie in te kunnen zien eigenlijk (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Helemaal bij topicstarts waar je de enige user van bent zou het een uitkomst zijn mocht je perongeluk een fout doorvoeren en de vorige versie terug willen zetten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar nu blijkt uit bovenstaand topic kunnen gebruikers die hebben meegedaan aan een Multi-User TS het al. Dan moet het dus makkelijk te ontsluiten zijn voor de overige gebruikers? Ik neem niet aan [privacy] dat alle gebruikers die ooit een Multi-User TS hebben gemaakt voor de rest van hun forumcarriere alle edits in kunnen zien? ;)

edit:
Als het alleen in die ene post is voor multi-user TS gebruikers heb ik niets gezegd, maar als ze hun eigen edits forumbreed kunnen inzien wil ik dat ook. De vraag is dan ook, waarom niet? Het kan inderdaad misschien 1x per jaar een half uur overnieuw typen schelen. En het kost Tweakers.net vrijwel niets?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Als het alleen in die ene post is voor multi-user TS gebruikers heb ik niets gezegd
Dan heb je dus niets gezegd ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:40:
[...]

Dan heb je dus niets gezegd ;)
Waarvan akte.

Nog steeds is het wel een fijne feature om te hebben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

probleem is alleen dat de functionaliteit ook gebruikt wordt door mods om zut weg te halen en dat de zut die weggehaald is, niet altijd moet blijven staan, ook niet voor degene die het heeft neergezet. En tis best veel werk om dat aan te passen voor iets wat alleen maar 'fijn' is ;)

Wontfix imo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.