Toon posts:

Vraagje over de inzage die mods hebben

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag het me al een tijdje af en dacht: "Laat ik het anders gewoon vragen". In het kader van openheid ende transparantie zeg maar :+ Kunnen mods de edit-geschiedenis van een post zien? Dus wat er stond voordat ik mijn post ge-edit heb. En zo ja; kunnen ze dat dan onbeperkt ver terugzien, of slechts een aantal edits terug?

Ik vraag dit omdat ik soms nogal eens op post druk en instant spijt ontwikkel van een stukje wat ik dan post. Vaak edit ik het geheel dan meteen weg om er een andere (in mijn geval vaak ietwat genuanceerdere :+) versie van het verhaal voor in de plaats te zetten. Het gaat dus vaak om procentueel gemeten grote edits. Ik zou natuurlijk kunnen nadenken voordat ik post, of even teruglezen... Maar tjah, overenthousiast soms, en ADHD'ert altijd :P Dus soms komt dat er helaas niet van.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Waarom denk je dat er een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/diff.gif/Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/diff.gif is ;)

Multi-user topicstarters beschikken hier nu ook al een tijdje over :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ze kunnen dat allemaal terugzien ja, voor zover ik weet tot aardig ver terug :P Ook de edits die geen editpercentage tot gevolg hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ja, dat kunnen we. In de praktijk gebruik ik persoonlijk die mogelijkheid zelden, tenzij er iets in een post mijn 'professionele' interesse wekt.
Verder kun je er vanuit gaan dat we de informatie uit je eerdere versie van je post niet zullen gebruiken om die bijvoorbeeld te quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben inzage, maar of ze dit 'mogen gebruiken' tegen je?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:14:
Waarom zouden we informatie tegen je gebruiken als je jezelf al hebt verbeterd?

Edit ter verduidelijking:
Stel je voert een discussie en verliest tijdelijk je zelfbeheersing. Je post een behoorlijke flame. Na het plaatsen heb je echter direct spijt en wijzigt je post. Dan is het toch voor ons niet meer nodig om in te grijpen?

[ Voor 33% gewijzigd door Edmin op 04-01-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:14:
Everything you say can, and will be used... :p

Tuurlijk mag (en moet) een mod informatie uit de diffs gebruiken, maar meestal is het niet bijster interessant. Als je een post bewerkt voordat iemand die ziet dan is er geen hond die voor zijn lol de diffs gaat nalezen. We hebben wel wat beters te doen. :) Tot hier met Ed_l dus.

Maar stel je bv de situatie voor dat je een forse flame post en het topic loopt finaal uit de hand. Dan mag je hem nog wel gewijzigd hebben terwijl een langskomende mod net een banmailtje aan het tikken is; je bent toch het haasje.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
Edmin schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:15:
[...]

Stel je voert een discussie en verliest tijdelijk je zelfbeheersing. Je post een behoorlijke flame. Na het plaatsen heb je echter direct spijt en wijzigt je post. Dan is het toch voor ons niet meer nodig om in te grijpen?
En wat nu als bv. iemand iedere dag warez post en na +-15/20 minuten de post edit? (en voor de rest wel nuttige inhoud in de posts heeft)

En dit is nu natuurlijk overbodig nu de dokter gereageerd heeft :P

[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 04-01-2011 16:32 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Klopt :) Ik wilde het vooral gewoon even weten omdat ik de laatste tijd weer wat meer post op het forum, en er nogal wat dingen veranderd zijn. Naar zo blijkt is dat zo, en dat is helemaal niet erg. Dit lijkt me een goede mogelijkheid voor mods om te hebben, in sommige gevallen.

Het is alleen wel zo dat het voor mij dan misschien toch handig is om te oefenen met even een keer extra tot tien tellen voordat ik op "verstuur bericht" druk. Al is het alleen maar omdat ik het jammer zou vinden als ik er per-ongeluk op de een of andere manier toch een iemand mee voor het hoofd stoot. Mijn brein / stemband interface kan dat in real life gelukkig al vrij aardig :+ Nu de vingers nog ;)

Pfieuw, gelukkig net op tijd weg ge-edit :P

Op een iets serieuzere note... waarom kan ik mijn eigen edit geschiedenis dan niet inzien? Als het toch al beschikbaar is... Ik ga denk ik een feat request indienen :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Geen zorgen. Die foto van je moeder in je oorspronkelijke post zal niemand ooit te zien krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:38:
Geen zorgen. Die foto van je moeder in je oorspronkelijke post zal niemand ooit te zien krijgen. :P
;)

en tadaa

[feat] inzage eigen edit-historie.

En nu weten we ook hoe de modjes onderling warez uitwisselen en het toch onzichtbaar kunnen houden voor newbie mods en andere mods. De edit historie van bepaalde posts in oude nog open megatopics... })

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nouja, gaat dan neem ik aan tot een bepaalde hoogte? Als ik gevoelig materiaal post, of iemand wel erg persoonlijk aanval, zou dit bijna zeker een PM of erger opleveren, maar ik neem aan dat een edit van mijn post dan gelijk zou zijn aan het 'niet gebeurd zijn'?
De quote staat nog 3 posts verder hoor :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Die is wel grappig, want wij users moeten er maar vanuit gaan dat multi-user TS-ers en mods oneindig betrouwbaar zijn? :+

Je zou er ook misbruik van kunnen maken door te schelden op iemand te schelden, vervolgens te editten. Dan kan niemand je wat maken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 04-01-2011 16:46 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Royz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:42:
[...]

Die is wel grappig, want wij users moeten er maar vanuit gaan dat multi-user TS-ers en mods oneindig betrouwbaar zijn? :+
Ik neem aan dat multi-user TS'ers het alleen voor hun eigen post(s) krijgen. Daarom ook de feat request, als users het kunnen krijgen voor hun posts wil ik het ook :+. Als Multi-user-TS-users :o de edit geschiedenis van alle users kunnen zien in alle fora vind ik dat bij deze een protest van mijn kant waard. Een betrouwbare games&spielerij Multi-user-TS-user hoeft niet in W&L van iedereen bijvoorbeeld alle edits te kunnen zien wat mij betreft.

Volgens mij heb ik hier wel een gevoelig onderwerp te pakken :P

edit:
@hieronder: Mods zijn mods, da's hetzelfde als personeel. Instructies opvolgen, op de knietjes en omlaag met die broek :P users daarentegen vind ik niet kunnen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:42:
Maar is dat niet te zeggen over alle informatie die een mod kan inzien? Of het nu een edit, DM of notitie is, je moet er maar vanuit gaan dat zij dit niet gaan doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Maar is dat niet te zeggen over alle informatie die een mod kan inzien? Of het nu een edit, DM of notitie is, je moet er maar vanuit gaan dat zij dit niet gaan doorspelen.
ik vind het sowieso vreemd. waarom zou een mod mijn DM's in moeten zien? wat gaat hem dat aan? zoals wij nu mods moeten vertrouwen, kunnen zij ons toch ook vertrouwen? en dan komen de verhalen straks dat er rotte appels waren waar wij voor moeten boeten etc

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Die staat toch gewoon hier?

[img]c:\documents and settings\EoG\private documents\jemoeder\jemoeder.jpg[/img]

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Royz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:47:
[...]

ik vind het sowieso vreemd. waarom zou een mod mijn DM's in moeten zien? wat gaat hem dat aan? zoals wij nu mods moeten vertrouwen, kunnen zij ons toch ook vertrouwen? en dan komen de verhalen straks dat er rotte appels waren waar wij voor moeten boeten etc
Zo lang je het maar weet toch? Als je iets met iemand wil bespreken wat de Mods hier niet aangaat moet je niet het podium dat zij faciliteren gebruiken ;) Vraag dan iemand via DM om een IM adres en praat zo verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik kan me nog een topic herinneren waarin HlpDsk een diff geblurred gepost had die vervolgens door wat tweakers leesbaar was gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom wil je precies je eigen wijzigingshistory hebben voor posts die je niet met meerdere mensen onderhoudt? Wat ga je in de praktijk met die informatie doen? Waarvoor heb je die informatie nodig? Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als dit aangezet zou worden, maar ik zie het nut er niet zo van. :P De oplossing voor de issue in je topicstart is in de eerste instantie natuurlijk om in plaats van control+A -> delete dan maar control+A -> control+X te gebruiken. ;)
Lustucru schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:30:
[...]

Maar stel je bv de situatie voor dat je een forse flame post en het topic loopt finaal uit de hand. Dan mag je hem nog wel gewijzigd hebben terwijl een langskomende mod net een banmailtje aan het tikken is; je bent toch het haasje.
Niet alleen dat. Ik kan me voorstellen dat iemand die al heel vaak op flamen/warez/whatever aangesproken is nog een keer grof over de streep gaat en een topic compleet naar zijn grootje helpt en vervolgens zijn posts aanpast voordat er een mod langskomt. Op dat moment is het eindresultaat al snel aanleiding om toch sancties uit te delen. Uiteindelijk is het dus situatie-afhankelijk wat er met gewijzigde posts gebeurt. Maatwerk, zoals het hoort. :)

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 04-01-2011 16:54 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 02:01

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Royz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:47:
[...]

ik vind het sowieso vreemd. waarom zou een mod mijn DM's in moeten zien?
Wij kunnen DMs niet inzien. Dat kunnen alleen wat admins.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:52:
Waarom wil je precies je eigen wijzigingshistory hebben voor posts die je niet met meerdere mensen onderhoudt? Wat ga je in de praktijk met die informatie doen? Waarvoor heb je die informatie nodig? Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als dit aangezet zou worden, maar ik zie het nut er niet zo van. :P
Waarom niet? De data is er, wordt ook al opgeslagen dus kost niets extra. Blijkbaar is er ook al een rechtensysteem want Multi-User TS gebruikers kunnen de edit history van hun eigen posts zien.

Als het alleen in die ene post is voor multi-user TS gebruikers heb ik niets gezegd, maar als ze hun eigen edits forumbreed kunnen inzien wil ik dat ook. De vraag is dan ook, waarom niet? Het kan inderdaad misschien 1x per jaar een half uur overnieuw typen schelen. En het kost Tweakers.net vrijwel niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:44:
[...]

Ik neem aan dat multi-user TS'ers het alleen voor hun eigen post(s) krijgen. Daarom ook de feat request, als users het kunnen krijgen voor hun posts wil ik het ook :+. Als Multi-user-TS-users :o de edit geschiedenis van alle users kunnen zien in alle fora vind ik dat bij deze een protest van mijn kant waard. Een betrouwbare games&spielerij Multi-user-TS-user hoeft niet in W&L van iedereen bijvoorbeeld alle edits te kunnen zien wat mij betreft.
Ehm, dat is alleen als in die betreffende gezamelijke startpost (voor users), het zou erg raar zjin als je een keer zo'n post maakt en dan de editgeschiedenis van alle users kan zien :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:52:
Waarom wil je precies je eigen wijzigingshistory hebben voor posts die je niet met meerdere mensen onderhoudt? Wat ga je in de praktijk met die informatie doen? Waarvoor heb je die informatie nodig? Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als dit aangezet zou worden, maar ik zie het nut er niet zo van. :P
Doet het zeer om de functie wel te hebben? De feature an sich bestaat al (multi-TS), iemand die er niets aan heeft, zal hem verder ook nooit gebruiken. Maar als ik soms posts van mezelf teruglees uit 2000-2006, weet ik toch echt niet meer wat mijn orginele post was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marzman schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:56:
[...]

Ehm, dat is alleen als in die betreffende gezamelijke startpost (voor users), het zou erg raar zjin als je een keer zo'n post maakt en dan de editgeschiedenis van alle users kan zien :p
Klopt, maar weet ik het :P Ik ben net een paar maanden terug van jaren half actief een beetje lurken :P Ze kunnen hier soms de gekste dingen verzinnen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Voor alle duidelijkheid: moderators kunnen geen DM's zien, en voor zover ik me kan herinneren alleen diffs
edit:
topicreports
in de fora waar ze modrechten hebben.

Belangrijker is dat 'doorspelen van informatie' ook intern gezien wordt als een doodzonde. Élk crewlid krijgt bij aanvang van het crewlidmaatschap uitgelegd dat crewinfo absoluut te allen tijde crew-only is.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Lustucru schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:59:
voor zover ik me kan herinneren alleen diffs in de fora waar ze modrechten hebben.
Ze moesten jou je admin rechten een dagje afnemen :+ Nee, diffs inzien is global voor mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Voor alle duidelijkheid: moderators kunnen geen DM's zien, en voor zover ik me kan herinneren alleen diffs in de fora waar ze modrechten hebben.

Belangrijker is dat 'doorspelen van informatie' ook intern gezien wordt als een doodzonde. Élk crewlid krijgt bij aanvang van het crewlidmaatschap uitgelegd dat crewinfo absoluut te allen tijde crew-only is.
Belangstelling: Is er een organigram van de Admin/Mod/Doktersclub bij tweakers? Eigenlijk zouden er twee moeten zijn, FP en Forum. Organigram met zeg maar de "Ubermastermod" bovenaan :+ En dan netjes, zoals bij een bedrijf de afdelingen, de verschillende fora met hun mods en admins. En cirkeltjes en lijntjes enzo. Je weet wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Forum FAQ #organisatiestructuur bedoel je? (al is ie wat outdated)

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 04-01-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:56:
[...]

Waarom niet? De data is er, wordt ook al opgeslagen dus kost niets extra. Blijkbaar is er ook al een rechtensysteem want Multi-User TS gebruikers kunnen de edit history van hun eigen posts zien.

Als het alleen in die ene post is voor multi-user TS gebruikers heb ik niets gezegd, maar als ze hun eigen edits forumbreed kunnen inzien wil ik dat ook.
Ik zou zeggen: kijk eens naar de topicstart. Heb mezelf even als mede-TS aangemerkt. Kun je nu meer dan eerst? ;)
De vraag is dan ook, waarom niet? Het kan inderdaad misschien 1x per jaar een half uur overnieuw typen schelen. En het kost Tweakers.net vrijwel niets?
Ik was oprecht geïnteresseerd naar een goede reden, ik was geen excuus aan het zoeken om het niet te doen. :P Dat is aan de devvers/het MT om te beslissen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SinergyX schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:41:
[...]

Nouja, gaat dan neem ik aan tot een bepaalde hoogte? Als ik gevoelig materiaal post, of iemand wel erg persoonlijk aanval, zou dit bijna zeker een PM of erger opleveren, maar ik neem aan dat een edit van mijn post dan gelijk zou zijn aan het 'niet gebeurd zijn'?
Zie de post van onze dokter. Alles wordt beschouwd in de betreffende context. Ik weet zeker dat we hier nu meer situaties kunnen verzinnen dan dat we met een eenvoudig statement kunnen oplossen, dus dat lijkt me ook niet echt nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:03:
[...]

Ik zou zeggen: kijk eens naar de topicstart. Heb mezelf even als mede-TS aangemerkt. Kun je nu meer dan eerst? ;)

[...]

Ik was oprecht geïnteresseerd naar een goede reden, ik was geen excuus aan het zoeken om het niet te doen. :P Dat is aan de devvers/het MT om te beslissen. :P
Ik mag niet terugkijken: Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

This version is restricted
(interne identificatie: message::get_version::restricted_version)

Maar ik krijg wel de "terugkijk interface". Leuk om een keer te zien. Thanks.
Die ja, maar dan up2date ;) Het zou leuk zijn als ie ook nog eens in de stijl van een echt organigram was. Zoals dit voorbeeld: In de balonnetjes kun je dan de namen van de mods/admins/dokters/broeders en weet ik veel wat voor gajes er hier de afgelopen jaren aan titels is bijgekomen kwijt :P

Sterker nog, als iemand me een courante lijst kan geven dan wil ik 't kreng nog wel een beginnetje geven ook :) Moet wel een lijst met hiërarchie erbij zijn dan hè.

Afbeeldingslocatie: http://www.culturalpolicies.net/web/photosp/21/1010/en/Albania_Organigram.gif

Ziet er zo leuk profi uit en is ook zo lekker overzichtelijk in een oogopslag.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor alle duidelijkheid: moderators kunnen geen DM's zien, en voor zover ik me kan herinneren alleen diffs in de fora waar ze modrechten hebben.

2de deel doelde ik met 'zij' ook op gehele crew van T.net, of het nu diff-kijkertjes zijn of DM-spotters :P
(notes waren toch wel in te zien door mods?)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:05:
[...]

Ik mag niet terugkijken: Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

This version is restricted
(interne identificatie: message::get_version::restricted_version)

Maar ik krijg wel de "terugkijk interface". Leuk om een keer te zien. Thanks.

[...]

Die ja, maar dan up2date ;) Het zou leuk zijn als ie ook nog eens in de stijl van een echt organigram was. Zoals dit voorbeeld: In de balonnetjes kun je dan de namen van de mods/admins/dokters/broeders en weet ik veel wat voor gajes er hier de afgelopen jaren aan titels is bijgekomen kwijt :P

Sterker nog, als iemand me een courante lijst kan geven dan wil ik 't kreng nog wel een beginnetje geven ook :) Moet wel een lijst met hiërarchie erbij zijn dan hè.

[afbeelding]

Ziet er zo leuk profi uit en is ook zo lekker overzichtelijk in een oogopslag.
Quick 'n dirty paint job

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jm6fUVCYimulqmVGJz8zi26P/full.png

Ik weet dat er plannen zijn om ooit nog eens een dynamisch overzicht te maken maar dat komt pas na de overhaul.

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 06-01-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We hadden ooit een organigram maar met meer dan 120 crewleden werd die te lastig overzichtelijk te houden. Toen heeft iemand (JHS geloof ik) deze variant gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ey, is er een coupe gepleegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeef: Now I have to pay Daniel's protection, so everything you owe me, you owe him!
User: How do you figure that?
Zeef: Simple - the food chain!
[Pulls out chart]
Zeef: On top there's Daniel, there's me, there's regular crew...
User: And that's me!
Zeef: No. There's plankton, there's single-celled amoebas...
User: And then me!
Zeef: I'm getting there, I'm getting there... There's coral, there's rocks, there's whale poop, and then there's you.
User: That's messed up.
O-)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gbqK4a9diYU]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Jij vraagt, ik poets

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MmgVEj9ujbSzuuxdxPE2sJmL/full.png

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eigenlijk zouden we je moeten lynchen voor het gebruik van Comic Sans. :+

Pagina: 1