Huntard schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:23:
[...]
Je moet hem ook niet hernoemen, maar uitpakken. Gewoon op je computer of laptop met winzip of winrar (volgens mij gaat dat zelfs in astro file manager, maar dat weet ik niet zeker (nog nooit gedaan)). Dan zal je een .apk file krijgen, die naar je telefoon en installeren maar.
Edit: Kan je ook de resultaten posten van de bench, ben daar wel benieuwd naar. Alvast bedankt!
God I feel stupid !
In de ZIP-file zat inderdaad in de BIN map een APK bestand dat uiteraard wel wilde installeren op de telefoon

.
Thx Huntard
Benchresultaten zijn gelijkaardig aan Tweakers site:
Rekentest: 686.667 Mflops/s - buiten wat extreem hoge resultaten die volgens mij onmogelijk zijn altijd dit resultaat. Lijkt alsof het programma niet hoger meet.
Waar ik vooral interesse in had was de I/O snelheid in combinatie met CM7 (wat op EXT4 zou moeten draaien). Op de Tweakers methode haal ik volgend resultaat: 42,6 ms
Wat ook ongeveer ligt met de door Tweakers gedane testen. Ik moet wel zeggen dat na CM7 te installeren ik vergeten was een volledig wipe te doen, ik weet dus niet of al mijn partities al veranderd zijn naar EXT4. Ik doe vanavond nog even een full wipe en zal de testen dan nog eens uitvoeren. Maar hoogst waarschijnlijk is het geheugen van de Nexus S gewoon sneller en ligt het niet helemaal aan EXT4.
Ter vervollediging ook nog even volgende testen gedaan:
Caffeinmark 3: gemiddeld 5840
Quadrant: gemiddeld 2050
Opstarten: 29 seconden tot pincode ingeven en dan na pincode een 2-3 seconden tot hoofdscherm. Verschil met originele ROM is echt enorm, maar dat komt vooral door het ontbreken van de Sense zooi denk ik. Cyanogenmod loopt gewoon HEEL VLOT op een 1ghz telefoon !
Verder kan ik zeggen dat Android 2.3 er best leuk uitziet en dat dit momenteel voor een ROM die nog in Release Candidate is al ERG lekker loopt!