• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11 10:56
Hoi,

Vannochtend pc aan willen zetten. Hij gaat aan, maar vlak voor hij de bios gegevens moet laten zien "blanked" het beeldscherm en draait de fan van mijn videokaart op 100%. Ieder pc heeft zijn eigen kuren en ik heb er wel vaker last van gehad. Maar was dan verholpen met pc opnieuw opstarten. Maar nu, wat ik ook doe hij blijft hangen en videokaartfan op 100% en beeldscherm knopje knippert wat betekend dat hij geen signaal krijgt.

Proberen te starten zonder videokaart, zonder HDD's, zonder geheugen.... niets werkt.. kom niet meer in het bios. Moederbord lampje brand. Heb het batterijtje zo'n half uur eruit gehaald en terug ingestopt, werkt ook niet.

Ik ga nu proberen om een batterij van een andere pc in dat mobo te stoppen.. als dat niet werkt weet ik ook niet meer (werkte niet)

edit: deze gast heeft zelfde probleem http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1440499

[ Voor 7% gewijzigd door TI_Observer op 04-01-2011 15:13 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

bios chip stuk?
Tenzij je een uber mobo met een vervangbare chip hebt wordt dit ws een nieuw mobo voor jou...

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD