Goeiedag,
Ik heb een probleem met mn desktop PC.
Betreft een Asus P5Q SE moederbord + Q8600 + 4 GB Crosshair 800MHZ + XFX 9800 GT. 700W OCZ Stealthstream voeding
Wat gebeurd er;
Soms wil de pc WEL opstarten, sluit ik hem af en start ik hem weer op draaien de fans 100% en verder gebeurd er niks. Geen bios beeps!
Soms wil de pc de eerste keer ook niet eens opstarten en krijg ik geen beeps of post of beeld.
Nou heb ik het internet al afgezocht en het volgende geprobeerd:
Geheugen eruit, en per reepje testen. - Geen resultaat.
Andere videokaart - Geen resultaat.
Moederbord batterij eruit gehaald, zit vol. Opnieuw erin gezet. - Geen resultaat.
Met het moederbord vervolgens terug naar alternate gegaan. Laten testen door hun. Blijkt alles normaal te zijn.
Nou ben ik ten einde raad, zou ik naar mijn voeding moeten kijken?
Groet,
Ik heb een probleem met mn desktop PC.
Betreft een Asus P5Q SE moederbord + Q8600 + 4 GB Crosshair 800MHZ + XFX 9800 GT. 700W OCZ Stealthstream voeding
Wat gebeurd er;
Soms wil de pc WEL opstarten, sluit ik hem af en start ik hem weer op draaien de fans 100% en verder gebeurd er niks. Geen bios beeps!
Soms wil de pc de eerste keer ook niet eens opstarten en krijg ik geen beeps of post of beeld.
Nou heb ik het internet al afgezocht en het volgende geprobeerd:
Geheugen eruit, en per reepje testen. - Geen resultaat.
Andere videokaart - Geen resultaat.
Moederbord batterij eruit gehaald, zit vol. Opnieuw erin gezet. - Geen resultaat.
Met het moederbord vervolgens terug naar alternate gegaan. Laten testen door hun. Blijkt alles normaal te zijn.
Nou ben ik ten einde raad, zou ik naar mijn voeding moeten kijken?
Groet,