SAPPHIRE HD6850 of GIGABYTE GV-N460OC-1GI?

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-01 14:25
Hallo,

Ik ben een tijdje geleden op zoek gegaan naar een vervanger voor mijn NVIDIA GeForce GT-240.
Na wat zoekwerk kwam ik uit op de GTX 460. Maar toen had ik vooral gekeken naar NVIDIA, dus besloot ik ook eens te gaan kijken bij ADM. Toen zag ik de HD6850 die ongeveer dezelfde specs heeft als de GTX 460.
In Alternate België kosten ze allebei evenveel. Heb zelf al wat naar vergelijkingen gezocht maar die maakten me ook niet veel wijzer. Nu vroeg ik me dus af welke jullie me zouden aanraden. (De versies die ik zou kopen staan in de titel)

Alvast bedankt,
Groeten

Jo

• gumbal696
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

:) Ga zelf lekker benchmarks zoeken. Het is hier geen helpdesk..ga dus eerst zelf is op onderzoek uit, en kom je er dan niet uit, leg ons dan nog is het geen voor waar je tussen twijfelt.

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-01 14:25
Heb die dus al opgezocht... enkel zijn de verschillen miniem. Vandaar ook dat ik hier om raad vraag. Dus ik vroeg me af of iemand een goede reden wist om de doorslag te geven.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) je zou met deze guide al een stuk verder moeten kunnen komen:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

2) als dat niet lukt, aub de moeite nemen om voortaan te kijken naar actieve topics voordat je zelf een vraag stelt, kijk eens hier:
[BBG aanschaf] Videokaarten

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.