Toon posts:

Denon N7 CEOL ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn miniset met cd-speler overleden is, wil ik graag een nieuwe set aanschaffen.
Het liefst wil ik er een met cd-speler en streaming radio.

Toevallig zag ik in de veronica gids er eentje staan wat ik wel interessant vind.
Echter kan ik op Internet geen reviews of gebruikerservaringen hierover vinden.

Het betreft een:
DENON N7 CEOL

Mijn vragen:
1. Als je er eentje hebt, wat is jouw ervaring hiermee?
2. Wat is je ervaring met het merk DENON?
3. Geeft het goed geluid?
4. Hoor je de CD-s[eler draaien (lawaai maken.)?
5. de CD-speler houdt niet verplicht pauze tussen twee nummers? (philips heeft hier soms wel last van, erg irritant bij live-nrs.)
6. Kun je deze ook op een surround-set aansluiten?

Sorry, voor de vele vragen, maar zoals ik aangaf, kan ik vrij weinig info vinden op Internet, dus misschien kunnen jullie mij verder hier mee helpen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15

FeaR

In GoT we trust

Punt twee lijkt me een kwestie van even zoeken, want op GoT hebben we onder andere Het Denon Receiver ervaringen/discussie Topic - Deel 4 en nog drie andere delen.

Punt drie lijkt me een kwestie van langs een winkel gaan die het product verkoopt om daar te gaan luisteren. Zo te zien heeft Hobo Hifi het apparaat sowieso en dan zullen er zeker meer ketens zijn. En als je daar dan bent kan je meteen punt vier en vijf zelf aanhoren.

Punt zes is een kwestie van de achterkant van het apparaat bekijken: er zijn twee RCA uitgangen, dus je kan de Denon N7 CEOL op een ander apparaat aansluiten. Je zal echter maximaal 2.0 stereo uit kunnen voeren, maar dat is niet heel gek aangezien het een muziekspeler is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.