[LCD] Panasonic TX-L32G20E Ziggo gecertificeerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Dit topic is na overleg met de moderators komen te vervallen. Zie het volgende topic voor de nieuwe opzet:
[LCD] Bevindingen DVB-C gebruik Panasonic TX-LxxG20 serie

[ Voor 172% gewijzigd door ArChie op 11-01-2011 22:25 ]

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Wat wil je hiermee bereiken? En is diet niet iets wat beter in het Panasonic topic thuis hoort. Ik snap je idee wel een beetje, maar..... Het begint een beetje op een review te lijken waarbij je niet tevreden bent over de werking van het digitale gedeelte van deze tv.

• ArChie
  • Niet online
mrc16 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:59:
Wat wil je hiermee bereiken? En is diet niet iets wat beter in het Panasonic topic thuis hoort. Ik snap je idee wel een beetje, maar..... Het begint een beetje op een review te lijken waarbij je niet tevreden bent over de werking van het digitale gedeelte van deze tv.
Kijken of we een complete lijst van bugs kunnen krijgen voor deze TV zodat Panasonic er hopelijk nog iets aan wil doen en Ziggo hopelijk de "certificering" serieuzer gaat oppakken dan dat ze nu doen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:11

FeaR

In GoT we trust

Waarom zou dit niet in [Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25 of in een topic over Ziggo kunnen? Want op dit moment is het meer een monoloog dan een echt topic :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ArChie
  • Niet online
FeaR1986 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:48:
Waarom zou dit niet in [Plasma] Panasonic 2010 - X24, S24, C2, U2, S2, G20, G25 of in een topic over Ziggo kunnen? Want op dit moment is het meer een monoloog dan een echt topic :)
Omdat dit specifiek over een Panasonic TX-L32G20E gaat en de Ziggo certificatie van dat LCD TV toestel. Het hoort dus sowieso niet thuis in een topic over plasma TV's van Panasonic. Ook vind ik dat het niet thuishoort in een Ziggo topic omdat daar de kans klein is dat Panasonic daar opzoek gaat naar ervaringen van haar klanten aangezien dergelijke Ziggo topics tegenwoordig niet meer in het LCD, Plasma & Projectie topic staan. Verder gaat het voornamelijk om onvolkomenheden van de Panasonic TX-L32G20E als je die wilt gebruiken met een DVB-C tuner voor zover dat van Ziggo mag. Geen idee of de geconstateerde problemen ook gelden voor ander LCD toestellen van Panasonic, dus is de kans groot dat deze problemen ondersneeuwen in een één of ander verzamel topic over Panasonic LCD toestellen waardoor er zeker niets opgelost zal worden.

Iedereen mag overigens zelf ontdekte problemen met dit toestel toe voegen aan dit topic, want zoals ik al aangaf is het mijn doelstelling om een compleet overzicht te krijgen. Ik zou het prettig gevonden hebben als er destijds zo'n topic over deze TV was geweest zodat ik dat bij mijn aankoopbeslissing had kunnen meenemen. Af en toe een paar regels van iemand over een bepaald toestel in zo enorm verzamel topic over alle toestellen van een fabrikant zorgt niet voor een duidelijk overzicht en naarmate het toestel niet meer interessant is zakt het vanzelf weg in de topics lijst. Persoonlijk vind ik het dus niet nuttig om een beleid na te streven waarbij alles maar in een paar grote verzamel topic weg wordt gestopt.

• ArChie
  • Niet online
Nog even het LCD Beleid er op nageslagen:
Problemen en specifieke vragen
Problemen en specifieke vragen horen thuis in een eigen topic. Dit maakt het makkelijker voor andere mensen met hetzelfde probleem om de oplossing te vinden of te delen. Daarnaast worden de discussies daardoor veel overzichtelijker. Er lopen dan immers niet meerdere discussies door elkaar.
Verwijderd in "LCD Beleid"

De zaken die ik in dit topic aanhaal vallen volgens mij onder "Problemen en specifieke vragen".

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Toch vraag ik me af wat je probeert te bereiken. Je krijgt duidelijk geen response van andere gebruikers en Panasonic gaat dit topic vast niet vinden (m.a.w.: degene die wat aan je problemen kan doen, bereik je niet). Ik mis het discussie-element een beetje, want niemand op ons forum kan je problemen oplossen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• ArChie
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:52:
Toch vraag ik me af wat je probeert te bereiken. Je krijgt duidelijk geen response van andere gebruikers en Panasonic gaat dit topic vast niet vinden (m.a.w.: degene die wat aan je problemen kan doen, bereik je niet). Ik mis het discussie-element een beetje, want niemand op ons forum kan je problemen oplossen.
Ik begrijp niet wat nu precies het probleem is? Is mijn topic fout omdat anderen geen toevoegingen maken of zaken willen bevestigen? Daar kan ik toch niets aan veranderen? Verder denk ik dat de kans groter is dat Panasonic dit topic zal vinden als het een apart topic is in plaats van één berichtje in een groot verzamel topic. Verder heb ik nu al meerdere keren aangegeven wat mijn doelstelling is, namelijk het verkrijgen van een complete lijst met problemen van dit topic waarbij ik hoop dat anderen ook zaken willen bijdragen die ik nog niet opgemerkt heb. Vervolgens zijn er dan wegen om Panasonic op dit topic of de inhoud daarvan te attenderen.

Als ik dit in mijn eentje probeer aan te kaarten bij de helpdesk dan weet je ook wat de reactie zal zijn van Panasonic, namelijk dat het exemplarisch is of dat ik de enige ben die daarover klaagt. Het voordeel van forums is nu juist dat je zaken breder kan trekken als meerdere klanten soortgelijke ervaringen hebben met producten van fabrikanten en dat ook willen beamen. Nagenoeg ieder probleem met hardware en firmware zal niet door forum bezoekers opgelost kunnen worden, maar met voldoende aandacht voor dergelijke problematiek kan er misschien toch iets veranderen. Als dat niet (meer) voor de huidige modellen kan, dan misschien voor de volgende modellen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het probleem is dat je nu één specifiek model van Panasonic uitkiest om daarover alle problemen op te sommen die je tegenkomt. Dat klinkt dan meer als een negatieve review dan een topic met gespreksstof. Als je de certificatie van Ziggo ter discussie wil stellen: prima, maar maak er dan niet zo'n gortdroog topic van door alle grote en kleine bugs in dit specifieke model op te sommen. Dat nodigt niet uit tot reageren (veel teveel tekst en absoluut niet interessant voor 99% van de bezoekers).

Als je het dan toch breder wil trekken...

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 02-01-2011 21:31 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Misschien kan ik wat opbouwende feedback geven :)

Op dit moment som je eigenlijk alleen feiten/bevindingen op, zonder een echte vervolgactie.

Met een vervolgactie, bedoel ik een oproep / hoofdgedachte / doel.
Je post bijvoorbeeld je bevindingen uit de disclaimer van Ziggo, maar geeft daarmee eigenlijk al aan dat het een verloren zaak is (of dat redelijk is, is een andere zaak, daar is oveirgens veel over te vinden "aanbieden van niet-werkende diensten", etc!). Je kunt dan beter direct contact opnemen met Ziggo en Panasonic. Mogelijk kunnen zij je helpen met een experimentele firmware (je zou niet de eerste zijn). Laat je dfan ook niet afschepen door een eerstelijns persoon (no offence), maar laat je goed helpen. Ook hier is het de kunst om strategisch te communiceren met de mensen van Ziggo / Panasonic. Enkel zeggen "`t werkt niet" werkt niet productief :)

Op GoT zijn er inderdaad 'problementopics', maar hier helpt men elkaar om echt de problemen op te lossen, na constatering door middel van uitsluitsel. De door jou geconstateerde problematiek valt echter moeilijk te reproduceren hier (wellicht wel in het Panasonic/Ziggo topic) en wederom is het dan het ontbrekende doel van het topic, dat het geheel eenbeetje vaag laat.

Hopelijk kun je hier wat mee!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.