[iPhone] Op 1 januari... de wekker marcheert niet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.957 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 11:50
SMulTiE schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:32:
...
P.s. ben Apple-fanboi, noch Apple-hater. Heb een MBP waar ik zéér tevreden ben, en ik zou m'n HTC Desire niet willen ruilen voor een iPhone :P
Ik ben ook geen Apple fanboy (mocht ik die indruk hebben gewekt in mijn vorige postings). Op dit moment gebruik ik met grote tevredenheid een aantal Apple producten (iPod, iMac en iPhone), maar sluit mijn ogen zeker niet voor de onhebbelijkheden en nadelen die deze producten uiteraard ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

vtpeters schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:56:
[...]

Ik ben het niet geheel met je eens. Apple-producten zijn inderdaad (een stuk) duurder dan concurrerende producten, maar het gebruiksgemak en de betrouwbaarheid is dan ook verhoudingsgewijs hoog te noemen. Uiteraard zitten er ook beperkingen en fouten in hun producten, maar de over-exposure van dit soort triviale zaken vind ik buiten alle proporties. Notabene over een ingebouwde wek/alarm-fucntie, waar hebben we het in vredesnaam over. Bij een concurrerend toestel, de Nokia N97 die ruim een jaar geleden werd gelanceerd als het nieuw 'vlaggeschip' en iPhone 'killer', mag je zelfs van geluk spreken als je het voor elkaar krijgt om deze op te nemen als je wordt gebeld. Maar in de (massa)media lees je verdacht weinig hieriover. Hooguit in het N97 forum heier op Tweakers.net.
Maar hoeveel N97's zijn er verkocht en hoeveel iPhones? Daarnaast, hoeveel mensen kennen de N97 en hoeveel de iPhone?
En je vraagt je af waar we het in vredesnaam over hebben? Laat ik het zo zeggen, sinds er computers zijn bestaat de klok functie, al tientallen jaren is het mogelijk taken aan een tijdstip te verbinden, het is een van de meest standaard functies, zoiets hoort gewoon goed te gaan, hoe kan je zoiets verprutsen en niet getest hebben? Misschien wat veel over-exposure, maar het treft wel een van de grootste gebruikersgroepen, de iPhone is een van de meest verkochte telefoons, zo niet de meest verkochte telefoon.
Je zou bijna vermoeden dat de concurrentie er (smeer of sponsor)geld voor over heeft om Apple op deze manier aan de schandpaal te nagelen. Wellicht is dit ook een manier om de manco's aan hun eigen producten buiten de media en de aandacht van het prubliek te houden ...
Dat is natuurlijk een idioot idee, Apple roept het al vaak genoeg op zichzelf af, daar hoeven concurrenten echt geen geld aan uit te geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:33

denivan

de enige

Even tussendoor : in 2000 had ik mijn eerste PocketPC PDA. Sinddien heb ik veel verschillende PocketPC/Windows mobile versies gehad (2000,2002,2003,....) op veel verschillende toestellen en ik kan me goed herinneren dat jaren aan een stuk de alerts bij afspraken nooit goed gewerkt hebben. Soms gingen ze enkel af als het toestel "aan" stond, soms in "stand-by" en meestal gewoon niet :)
Er waren ook redelijk wat applicaties die verkocht werden om dit euvel (met wisselend succes) te verhelpen. Pas in de latere iteraties van het PocketPC/Windows Mobile platform (lees : de laatste jaren) had ik de indruk dat alerts betrouwbaar afgingen.
Raar genoeg heb ik deze fout die al die jaren aan de orde bleef nooit in de krant gelezen :)

[ Voor 14% gewijzigd door denivan op 04-01-2011 19:22 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Wat ik het ergste vind is het feit dat Apple op 1 januari meldt dat het probleem zichzelf verhelpt op 3 januari en dat het dan niet zo blijkt te zijn. Ik heb mij dus 2 keer verslapen. :(

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

denivan schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:21:
Even tussendoor : in 2000 had ik mijn eerste PocketPC PDA. Sinddien heb ik veel verschillende PocketPC/Windows mobile versies gehad (2000,2002,2003,....) op veel verschillende toestellen en ik kan me goed herinneren dat jaren aan een stuk de alerts bij afspraken nooit goed gewerkt hebben. Soms gingen ze enkel af als het toestel "aan" stond, soms in "stand-by" en meestal gewoon niet :)
Er waren ook redelijk wat applicaties die verkocht werden om dit euvel (met wisselend succes) te verhelpen. Pas in de latere iteraties van het PocketPC/Windows Mobile platform (lees : de laatste jaren) had ik de indruk dat alerts betrouwbaar afgingen.
Raar genoeg heb ik deze fout die al die jaren aan de orde bleef nooit in de krant gelezen :)
Omdat niet de halve westerse wereld een pocketPC had/heeft wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 11:50
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Dat is natuurlijk een idioot idee, Apple roept het al vaak genoeg op zichzelf af, daar hoeven concurrenten echt geen geld aan uit te geven.
Erg naïef om dit idee als "idioot" af te doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

vtpeters schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:59:
[...]

Erg naïef om dit idee als "idioot" af te doen ...
Niet mee eens, sorry. Ze hoeven echt geen geld hiervoor uit te geven, Apple haters doen zoiets graag zonder aansporing en voor sites zoals Tweakers zijn zulke nieuwsberichten ook zeer goed voor de pageviews, dus er is echt geen extra aansporing nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
De discussie over de wekker is duidelijk voorbij. Aangezien het topic nogal ontspoort, gaat deze dus op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.