Beste mede audiofielen, een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!
En nu de vraag,
Mijn schoonvader heeft net zijn Harman Kardon 5.1 speaker set de deur uit gedaan om deze te vervangen met twee Dali Concept 6 vloerstaande speakers. Echter vinden wij de bass iets te min.
We hebben de speakers correct aangesloten > rood/wit is +. Dit is correct lijkt me? Heb het opgezocht, maar even voor de zekerheid.
Ik weet uit de car audio dat je kunt ''bridgen''. Is dit mogelijk en zal dit helpen?
Even opgesomd:
Receiver: Harman Kardon AVR 130 5.1
Speakers: Dali Concept 6, werken op 8Ohm, bereik is 41-25000 Hz
Is het mogelijk om meer warmte/bass uit de speakers te krijgen?
Alvast bedankt!
Ps. Ik heb hier en daar gelezen dat veel mensen een NAD versterker hebben genomen om nog lager te kunnen gaan, maar is dit echt nodig?
En nu de vraag,
Mijn schoonvader heeft net zijn Harman Kardon 5.1 speaker set de deur uit gedaan om deze te vervangen met twee Dali Concept 6 vloerstaande speakers. Echter vinden wij de bass iets te min.
We hebben de speakers correct aangesloten > rood/wit is +. Dit is correct lijkt me? Heb het opgezocht, maar even voor de zekerheid.
Ik weet uit de car audio dat je kunt ''bridgen''. Is dit mogelijk en zal dit helpen?
Even opgesomd:
Receiver: Harman Kardon AVR 130 5.1
Speakers: Dali Concept 6, werken op 8Ohm, bereik is 41-25000 Hz
Is het mogelijk om meer warmte/bass uit de speakers te krijgen?
Alvast bedankt!
Ps. Ik heb hier en daar gelezen dat veel mensen een NAD versterker hebben genomen om nog lager te kunnen gaan, maar is dit echt nodig?
[ Voor 19% gewijzigd door Nismod op 01-01-2011 10:12 ]