Zo op t eind van het jaar wordt t wel tijd mijn prehistorische bak (1,3G DURON...) te vervangen.
Wil een redelijk futureproof mobo aan de onderkant van de markt, zal in eerste instantie (ongeveer) een Athlon II X2 240 erop zetten, later/ooit naar een quad/hexa over als dat nodig blijkt (ik loop graag achter de feiten aan).
Er moet per se onboard video op zitten, die graag ook Full HD aan kan zonder gewetensbezwaren, en graag ook DX10 als t even kan.
Vervolgvraag is dan of mn oude 330W voeding zo'n nieuwe plank-plus aankan?
En ik wil wel mn 2 IDE schijven voorlopig blijven gebruiken.
Kan ik dan de voorlopige conclusie trekken, dat ik nu blind de BBG nov/dec budget optie - ASRock 880GM-LE kan pakken, of zijn er nog andere opties in deze sector?
hoe zit t met het verschil tussen nvidia en AMD op onboard graphics gebied?
Wil een redelijk futureproof mobo aan de onderkant van de markt, zal in eerste instantie (ongeveer) een Athlon II X2 240 erop zetten, later/ooit naar een quad/hexa over als dat nodig blijkt (ik loop graag achter de feiten aan).
Er moet per se onboard video op zitten, die graag ook Full HD aan kan zonder gewetensbezwaren, en graag ook DX10 als t even kan.
Vervolgvraag is dan of mn oude 330W voeding zo'n nieuwe plank-plus aankan?
En ik wil wel mn 2 IDE schijven voorlopig blijven gebruiken.
Kan ik dan de voorlopige conclusie trekken, dat ik nu blind de BBG nov/dec budget optie - ASRock 880GM-LE kan pakken, of zijn er nog andere opties in deze sector?
hoe zit t met het verschil tussen nvidia en AMD op onboard graphics gebied?