Toon posts:

Welke USB-memory stick is geschikt voor xtreamer

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Xtreamer gebruikers

Wie kan mij helpen met het volgende. Ik gebruik mijn xtreamer draadloos om met name films/muziek en andere mediabestanden vanaf mijn laptop af te spelen. Voor kleine handelingen, zoals firmware-updates, het wijzigen van skins etc., zou het gebruik van een memory stick handig zijn. Ik merk alleen dat de xtreamer niet zomaar alles slikt. Ik gebruik FAT-geformateerde sticks maar krijg heel vervelende foutmeldingen wanneer ik deze in de vrije USB-poort naast de USB-antenna plaats?

Bekend probleem? Mogelijke oplossingen????????

8)7 :? :?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Foutmelding? Ik zie geen foutmelding hoor.. Onze glazen bollen zijn op kerstvakantie..

Ey!! Macarena \o/

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Vervelende foutmeldingen? weet je zeker dat het geen handige foutmeldingen zijn waar het probleem in vermeld staat?

jij hebt liever geen foutmeldingen en een niet werkende usb stick ?

Mijn glazenbol is niet op vakantie, maar heeft met vuurwerk gestunt en is zijn ogen kwijt

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 29-12-2010 15:48 ]

Iperf

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02 16:10
Om de hierboven genoemde glazen bollen niet te storen in hun kerstvakantie, is het misschien handig dat je aangeeft welke sticks je geprobeerd hebt en welke foutmeldingen je krijgt.

Elke foutmelding is handig, tenzij er geen foutcode of wat dan ook in vermeld staat.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waarom kan deze niet gewoon in [Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 2 ? ;)

Zorg in dat topic voor een wat gedetailleerdere uitleg van je problematiek. De glazen bollen zijn uitgefaseerd tegelijk met de CRT`s (hoge rekening!), waardoor we niet kunnen gokken naar jouw foutmelding! :)

Succes in het andere topic, deze gaat dicht.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.