SSD Tweaken of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

• Benebol
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb onlangs een nieuwe SSD aangeschaft (OCZ Vertex 2)
Ik heb horen zeggen dat het belangrijk is om deze te tweaken en de firmware up te daten,
om de levensduur van de SSD te verhogen.
Nu vroeg ik me af, of dit bij de recentere SSD's, zoals de OCZ Vertex 2, nog nodig is?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:44
Lees je eens in zou ik zeggen: Het grote SSD topic ~ Deel 6 :)

The devil is in the details.

• Benebol
Ik heb me al een SSD aangeschaft dus ga ik me toch niet de vraag stellen 'Waarom zou ik een SSD aanschaffen.' ik heb voor het aanschaffen van deze SSD al genoeg dingen vergeleken.
En de geschiedenis van een SSD interesseert me toch helemaal niet?

Ik had gewoon een korte vraag, en wou eventueel wat ervaringen horen van mensen met dezelfde SSD,
moet ik daarom meteen een topic van 6 pagina's lezen?

Verwijderd

Het is een feit dat Tweakers geen helpdesk is waar je even een vraag kan deponeren. Tweakers is een forum en wordt er verwacht dat je zelf ook moeite doet om dingen uit te zoeken. In je TS is nergens te vinden wat je zelf al gedaan hebt om de info te vinden.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:33
Maar in het topic van Hahn aangeeft is gewoon de info te vinden die jij vraagt.

• Benebol
Dat snap ik, en ik heb alle verschillende artikels gelezen op het web over SSD's.
Maar wat kan ik meer vertellen over mijn probleem?
En een forum is toch de best plaats om ervaringen te delen met andere gebruikers?

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Benebol schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:07:
Dat snap ik, en ik heb alle verschillende artikels gelezen op het web over SSD's.
Maar wat kan ik meer vertellen over mijn probleem?
En een forum is toch de best plaats om ervaringen te delen met andere gebruikers?
Maar je hebt toch geen probleem, en je antwoord staat in dat andere topic dat men netjes aan je refereert...

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:58
Benebol schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:07:
Ja precies. En dat gebeurt nu exact in dat topic dat Hahn zo netjes al aangaf.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Benebol, zie de reeds gegevens reacties. Hier kan ik niets meer aan toevoegen, niet meer dan hetzelfde noemen jouw vraag is makkelijk te beantwoorden door het reeds genoemde topic in te zien. Misschien een tip de GoT search kan ook gebruikt worden binnen een topic, zo kun je op specifieke zaken zoeken in dit topic en jouw antwoorden vinden. Dit behoeft dan ook geen eigen topic en daarom gaat het bij deze op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.