PS3 Mediaserver .MVK afspelen lagt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377324

Topicstarter
Als ik .mvk bestanden wil afspelen via mijn ps3 op mijn tv via ps3 mediaserver lagt hij heel erg en is het onmogelijk om te kijken. Mijn systeem heeft een i5 750 dus hier zal het niet aan liggen. Ook heb ik niks raar gedaan met de instellingen van ps3 mediaserver zelf.
De computer is direct verbonden met de router en de router draadloos met de ps3 die ongeveer 6 meter van router afstaat zonder dikke muur er tussen. Ik hoop dat iemand hier de oplossing voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:28
Heb je een 100Mbit LANverbinding? :) Als er iets getranscode wordt, wordt dit weinig gecomprimeerd en heb je met enige regelmaat spikes boven de 100Mbit, die dus niet over het netwerk kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295195

Ps3 heeft known issues met wireless zeker met streaming media, probeer eens bedraad

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 295195 op 27-12-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij is het algemeen bekend dat wireless streamen van MKV in veel gevallen niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314510

Luqq schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:10:
Heb je een 100Mbit LANverbinding? :) Als er iets getranscode wordt, wordt dit weinig gecomprimeerd en heb je met enige regelmaat spikes boven de 100Mbit, die dus niet over het netwerk kunnen :)
Hier sluit ik me me bij aan, alles op gigabit aansluiten lijkt de enige oplossing.

(heb hetzelfde probleem, nog geen oplossing gevonden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05

scorpie

Supra Addict

Zoals gezegd in het mediacenter topic kijken, en vooral de topic start lezen, schijnt nogal eens wat vragen te beantwoorden ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377324

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties ik zal eens bedraad proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Overigens, gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1