Toon posts:

AMD P340 of i3 370M ?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik moet kiezen tussen twee laptops. Het grootste twijfelpunt is de processor: AMD P340 of i3 370M ?

Wat denken jullie? De AMD is van HP en de Intel van Toshiba.

mvg,

Koen

http://www.laptopshop.be/...ficationprofileshopid=240

Verwijderd

De Intel i3 370 is een stuk betere processor dan de AMD (http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html). Wel zie ik dat in het AMD systeem een stuk betere videokaart zit tegenover de integrated graphics bij het Intel systeem. Je zult dus een afweging moeten maken aan de hand waarvoor jij de laptop wilt gaan gebruiken.

Lees ook vooral dit topic door: [NBBG Aanschaf] Basisnotebook oktober 2010 en stel daar vervolg vragen. Losse topics over welke laptop een gebruiker moet kiezen zijn niet toegestaan op GoT.

Verwijderd

Als je voor prestaties gaat, gaat dat ten koste van je accuduur, ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt. Het maakt ook nog uit of je veel spelletjes doet / films kijkt / grafisch ontwerpt. Als je dat niet doet zou ik voor de i3 gaan met de mindere grafische kaart. Kun je misschien iets meer informatie geven over waar je je laptop voor wil gebruiken? Er staat trouwens dat het een azerty toetsenbord is, maar op het plaatje lijkt dat niet zo. Let daar goed op ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 04:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de antwoorden.

De laptop zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor internet, e-mail en wat tekstverwerking en af en toe een filmpje afspelen. Gewoon een DVD bekijken zal toch wel lukken met de i3?

mvg,

Koen

Verwijderd

tuurlijk, maar zo te horen heb je de laptop met de betere grafische kaart niet echt nodig dus kan je voor de i3 gaan voor snelheid tijdens het werken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lees: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Daar zie je dat dit soort topics niet toegestaan zijn op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.