Dell xps 17 ( i3-M370 )

Pagina: 1
Acties:

• soedjo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2014
Hallo formleden...
Heb een Dell xps 17 ( i3-M370 ) besteld, waarschijnlijk heb ik hem op 13 januari 2011. Mijn vraag is, is dit wel een redelijke laptop voor thuis gebruik? Leest meer over de i5 en i7 modellen van Dell.

MvG,

Hein

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je hebt hem al besteld 8)7
je zal het vanzelf wel zien, ik vind een i3 snel genoeg voor browsen en office

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Normaal gesproken stelt men zo'n vraag voor de aankoop, maar jij bestelt eerst de laptop en gaat dan pas nadenken of de laptop wel geschikt is voor je :P.

Ik weet niet wat je thuis allemaal met je laptop doet normaal gesproken, maar voor simpele taken zal deze snel genoeg zijn. En ook met wat zwaardere programma's zal deze laptop zonder problemen moeten kunnen draaien, gezien het geheugen van 4GB. Het blijft een laptop natuurlijk, dus de processor zal niet zo snel zijn als de desktop variant en ook games moet je misschien wat terugschroeven, maar dit lijkt me geen slechte keuze.

Maar dit hang natuurlijk helemaal af van wat je onder thuisgebruik verstaat.

Verwijderd

Dr is hier ook al een topic voor: [Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 1

• soedjo
jona schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:05:
Normaal gesproken stelt men zo'n vraag voor de aankoop, maar jij bestelt eerst de laptop en gaat dan pas nadenken of de laptop wel geschikt is voor je :P.

Ik weet niet wat je thuis allemaal met je laptop doet normaal gesproken, maar voor simpele taken zal deze snel genoeg zijn. En ook met wat zwaardere programma's zal deze laptop zonder problemen moeten kunnen draaien, gezien het geheugen van 4GB. Het blijft een laptop natuurlijk, dus de processor zal niet zo snel zijn als de desktop variant en ook games moet je misschien wat terugschroeven, maar dit lijkt me geen slechte keuze.

Maar dit hang natuurlijk helemaal af van wat je onder thuisgebruik verstaat.
Mee eens met de stelling, eerst vragen en dan kopen. Heb die gekozen vanwege budget. Anderzijds is de laptop bedoeld voor mijn partner. Wilde haar verrassen met de kerst maar helaas...die komt pas op 13 januari. Geen nood, dan wordt het een verjaarsdag cadeau. Denk dat ze meer gaat surfen op het internet, digitale foto's opslaan en documenten openen. Dus geen spellen, videobewerking enz.

MvG,

• soedjo
soedjo schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:29:
Hallo formleden...
Heb een Dell xps 17 ( i3-M370 ) besteld, waarschijnlijk heb ik hem op 13 januari 2011. Mijn vraag is, is dit wel een redelijke laptop voor thuis gebruik? Leest meer over de i5 en i7 modellen van Dell.

MvG,

Hein
update!
Vandaag bericht ontvangen dat mijn Dell xps laptop op 29-12-2010 dus a.s woensdag arriveert met ups. Best heel snel vind ik, had de bestelling op 23 december 2010 geplaatst. Wel net na de kerst beetje jammer dan voor mijn partner. Geen nood, wordt nu beschouwd als verjaarsdag cadeau.

MvG,
Pagina: 1