Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop verkopen (onderdelen of geheel?)

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

• jeffreyfw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 11:42
Hallo,

Ik heb 2 1/2 jaar geleden een goede laptop gekocht via bol.com
Dit is de laptop: Toshiba Satellite P300-13J, Serie nummer: 48193955W

Na 2 jaar en een maand is mijn videokaart kapot gegaan, helaas net buiten de garantie.
Ik heb al met bol.com en Toshiba heel veel gebeld en gemaild maar dat is uiteindelijk op niks uitgelopen.

Nu is een vriend van me aan het kijken of het een vaste of lossen videokaart is, maar zelf denk ik een vaste.
Dit zijn de gegeven van de videokaart: ATI Mobility Radeon HD3470, Kaart nummer: A000025330

Ik ga er niet meer vanuit dat dat vervangen kan worden, maar volgens mij kan er nog wel wat aan verdiend worden. Mijn vraag is (als het zeker is dat het niet vervangen kan worden) hoe ik er de meeste winst uit krijg. Zullen mensen een laptop kopen met kapotte videokaart (om er wat dan ook mee te doen) of moet ik het uit elkaar halen en dingen als geheugen, accu etc. los verkopen?

Alvast bedankt

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit subforum is niet bedoeld voor zaken omtrent het aan- of verkopen van tweedehands hardware. Lees voor aanwijzingen voor prijsbepalingen Howto: prijsbepaling (oude) hardware.

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.