Mijn hotmail account verwijderd vanzelf mijn mails sinds ik mijn macbook pro opnieuw heb geïnstalleerd(en men mail opnieuw ingesteld) Ik denk zelf dat ik gehackt ben, wat ik opzich raar vind, want ik heb mijn wachtwoord 2 weken daarvoor veranderd, niemand weet ook mijn wachtwoord, en ik gebruik dit wachtwoord ook alleen voor mijn mail.
ik heb nog 44 mails uit de prullenbak kunnen redden, maar dat stelt niks voor, ik had er 5300, mijn wachtwoord verander ik altijd om de zoveel maand, maar nu heb ik het toch maar een 1x extra gedaan.
is er nog een manier om mijn mails back te krijgen? er zaten nogal wat belangrijke mails tussen zoals garantie bewijzen van o.a. mijn laptop.
Groetjes
Bas Pierik
EDIT: ik zie nu dat die 44 mails niet uit mijn mac mail zijn verwijderd, maar wel uit mijn hotmail, heb trouwens weer direct mijn wachtwoord veranderd.
EDIT:
weer 4 emails uit de prullenbak gewist die plots verwijderd waren
ik heb nog 44 mails uit de prullenbak kunnen redden, maar dat stelt niks voor, ik had er 5300, mijn wachtwoord verander ik altijd om de zoveel maand, maar nu heb ik het toch maar een 1x extra gedaan.
is er nog een manier om mijn mails back te krijgen? er zaten nogal wat belangrijke mails tussen zoals garantie bewijzen van o.a. mijn laptop.
Groetjes
Bas Pierik
EDIT: ik zie nu dat die 44 mails niet uit mijn mac mail zijn verwijderd, maar wel uit mijn hotmail, heb trouwens weer direct mijn wachtwoord veranderd.
EDIT:
weer 4 emails uit de prullenbak gewist die plots verwijderd waren
[ Voor 13% gewijzigd door Bas_Pierik op 24-12-2010 21:49 ]