Computers make very fast, very accurate mistakes.
Tot 2 keer aan toe (bedrijfsmatig) gebruik gemaakt van Kroll Ontrack in Hoofddorp, www.ontrackdatarecovery.nl
Top service, engineers die standby blijven of naar kantoor komen met 1 belletje en in beide gevallen 24x7 werkten om de data terug te krijgen.
Data werd in 1 geval geleverd op een externe harde schijf, in het andere geval werd de gerecoverde data direct op de bron-server (27TB, niet gek) geplaatst in zeer goed overleg met ons/'t bedrijf waar dit voor gedaan werd.
Misschien niet de goedkoopste (geen vergelijkingen gedaan: dichtbij, snelle en goede service, direct nodig), maar aan absolute aanrader wat mij betreft!
Top service, engineers die standby blijven of naar kantoor komen met 1 belletje en in beide gevallen 24x7 werkten om de data terug te krijgen.
Data werd in 1 geval geleverd op een externe harde schijf, in het andere geval werd de gerecoverde data direct op de bron-server (27TB, niet gek) geplaatst in zeer goed overleg met ons/'t bedrijf waar dit voor gedaan werd.
Misschien niet de goedkoopste (geen vergelijkingen gedaan: dichtbij, snelle en goede service, direct nodig), maar aan absolute aanrader wat mij betreft!
Ik moet zeggen dat ik OnTrack al goed ken van Data Recovery Software, en hun website ziet er toch correct uit. Weet je toevallig nog wat je betaald hebt?
Durf ik niet exact te zeggen; ik heb een partitie van 10GB laten recoveren van een schijf die echt fataal was overleden (recovery software geprobeerd, geen effect) en dit kostte rond de 100 Euro, dit was echter bedrijfs-gevoelige informatie en uiterst kritisch; ik weet niet hoe het zit met een consument, ongetwijfeld kost dit een stuk minder.tc982 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:52:
Ik moet zeggen dat ik OnTrack al goed ken van Data Recovery Software, en hun website ziet er toch correct uit. Weet je toevallig nog wat je betaald hebt?
Ik zou zeggen; vraag een vrijblijvende offerte aan
[ Voor 2% gewijzigd door EoG op 22-12-2010 20:56 . Reden: post verduidelijkt ]
Prijzen die je noemt kloppen wel, alhoewel de prijzen hard oplopen naarmate je meer verwacht. De 24x7 service is even schrikken natuurlijkEoG schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:55:
[...]
Durf ik niet exact te zeggen; ik heb een partitie van 10GB laten recoveren van een schijf die echt fataal was overleden (recovery software geprobeerd, geen effect) en dit kostte rond de 100 Euro, dit was echter bedrijfs-gevoelige informatie en uiterst kritisch; ik weet niet hoe het zit met een consument, ongetwijfeld kost dit een stuk minder.
Geef ze tijdens kantoortijden even een belletje, een prijslijst zullen ze vast wel doorsturen
Het probleem is dat ze natuurlijk eerst de schijf moeten hebben, dus dan moet ik zal zeker zijn dat ik het bij hen wil laten doen. De prijzen voor het vooronderzoek varieert van 79 euro tot 350euro. Vandaaar dat ik dus ervaringen zoek.EoG schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:55:
[...]
Durf ik niet exact te zeggen; ik heb een partitie van 10GB laten recoveren van een schijf die echt fataal was overleden (recovery software geprobeerd, geen effect) en dit kostte rond de 100 Euro, dit was echter bedrijfs-gevoelige informatie en uiterst kritisch; ik weet niet hoe het zit met een consument, ongetwijfeld kost dit een stuk minder.
Zoals Exhar aangeeft hebben ze ook fixed prices, dus je kunt ze gewoon een mailtje sturen met info, ze maken van daar uit een gratis advies op incluis geschatte prijs!tc982 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:58:
[...]
Het probleem is dat ze natuurlijk eerst de schijf moeten hebben, dus dan moet ik zal zeker zijn dat ik het bij hen wil laten doen. De prijzen voor het vooronderzoek varieert van 79 euro tot 350euro. Vandaaar dat ik dus ervaringen zoek.
Als ik als land België kiest dan crached deze, ik zal ze morgen wel eens bellen.EoG schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:01:
[...]
Zoals Exhar aangeeft hebben ze ook fixed prices, dus je kunt ze gewoon een mailtje sturen met info, ze maken van daar uit een gratis advies op incluis geschatte prijs!
Probeer eens http://www.ontrackdatarecovery.be , deze werkt bij mij in ieder geval prima, anders is er wat aan de hand met je HDDtc982 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:05:
[...]
Als ik als land België kiest dan crached deze, ik zal ze morgen wel eens bellen.
Vandaag contact gehad met OnTrack , en het zou minsten 995 euro kosten tot 1600 euro max. Weet er iemand firma's waar dat goedkoper kan?
Je kunt toch andere bedrijven om een prijsopgave vragen?
Ik vind het geen gekke prijs-range.
Ik vind het geen gekke prijs-range.
Pagina: 1