. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
The devil is in the details.
Zijn daar devvers voor nodig dan? Is dat niet een templatesetting die gezet kan worden door de admins, want vorig jaar draaiden we die kringels toch ook al op de nieuwe layout?Hahn schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:24:
Ik las ergens dat T.net deze dagen even zonder developers zit (en tussen de regels door maakte ik daar op uit dat kerstlayout ook niet echt aan de orde zou komen, maar dat kan ik fout hebben).
[ Voor 79% gewijzigd door DUX op 22-12-2010 14:29 ]
Dat heb je verkeerd gelezenHahn schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:24:
Ik las ergens dat T.net deze dagen even zonder developers zit (en tussen de regels door maakte ik daar op uit dat kerstlayout ook niet echt aan de orde zou komen, maar dat kan ik fout hebben).
Reden dat we (nog) geen kerstlayout hebben is dat je niet wilt dat wij die zelf maken, maar dat iemand met grafische talenten zoiets inelkaar draait, en die van ons heeft daar blijkbaar nog geen tijd voor gehad
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[ Voor 27% gewijzigd door DUX op 23-12-2010 01:27 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Lijkt me een erg leuk idee..Touchdomex schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:27:
Misschien dan een soort van compo maken met als einddoel eeuwige roem en je nick bij de kersttemplate?
Ik stem voor!
Edit:
"Reden dat we (nog) geen kerstlayout hebben is dat je niet wilt dat wij die zelf maken, maar dat iemand met grafische talenten zoiets inelkaar draait"
Daar heb je dus de community voor... Wat let je?
Edit 2:
Zegt meneer die nog steeds met zijn koninginnendag avatar loopt, maar dat terzijde
[ Voor 38% gewijzigd door Switchie op 23-12-2010 01:35 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ach het is (bijna) kerst.. het is het idee dat telt!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Volgens mij verbeeld je je dat nietDUX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:26:
Verbeeld ik het me dan dat ik die versiering op de achtergrond van iedere forumpost zelf vorig jaar wel gezien heb?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
En ik hou eigenlijk niet eens van Kerstmis.Terw_Dan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:22:
De meeste users hebben gelukkig al kersticoontjes
Ik heb net gisteren een design van der Femme gekregen, nu nog verzinnen hoe we dat grafisch om gaan zetten
[ Voor 44% gewijzigd door EoG op 24-12-2010 12:00 ]
Verwijderd
MERRY X-MAS EVERYBODY
ps. volgend jaar ook als gelegenheid een kerstmilie of sneeuwpop smilie
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 12:20 ]
Dat kan niet vanwege de opzet van onze site.Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:18:
ps. volgend jaar ook als gelegenheid een kerstmilie of sneeuwpop smilie
Heb je ook nog een plaatje van het ontwerp van Herr Femme? Daar ben ik wel benieuwd naar.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dit topic is gesloten.
![]()