2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Sorry, moest even lachen over de sites waarmee vergeleken wordt
☻/
/▌
/ \
Never underestimate the power of stupid people in large groups
goed donaldduck, misschien wat overdreven. maar sommige nieuwssites hebben dit wel. En google doet dit vaak bij andere gelegenhedenKixtart schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:32:
En de Pippo, de Bobo en de Taptoe dan?
Sorry, moest even lachen over de sites waarmee vergeleken wordt
Tja, dat valt eerst op, maar nu vind ik het niet erg. en kerst, tja het is nu kerst. en dat symboo hoort niet echt bij nu, dit momentrob_erwt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:36:
Als ik kijk hoe 'verontwaardigd' er wordt gereageerd als we het website van het jaar' in de layout neerzetten, vermoed ik dat dat door lang niet iedereen gewaardeerd zou worden.
[ Voor 37% gewijzigd door F.West98 op 17-12-2009 14:37 ]
Dus als iemand zich geroepen voelt iets te fabriceren dat ik zo in de layout kan plaatsen dan be my guest. Ik heb simpelweg niet de tijd noch de skills om hier iets voor te doen...
Intentionally left blank
Ik kan me van eerdere jaren nog een kersthenk herinneren?rob_erwt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:36:
Als ik kijk hoe 'verontwaardigd' er wordt gereageerd als we het website van het jaar' in de layout neerzetten, vermoed ik dat dat door lang niet iedereen gewaardeerd zou worden.
@crisp: vorig jaar had je toch kerst-achtergrondjes voor elke post? Zie mijn laatste link.
[ Voor 56% gewijzigd door NMe op 17-12-2009 14:42 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat was volgens mij alleen in de oude layout...NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:41:
[...]
Ik kan me van eerdere jaren nog een kersthenk herinneren?Zie bijvoorbeeld Kerststijl en Kersthenk...
@crisp: vorig jaar had je toch kerst-achtergrondjes voor elke post? Zie mijn laatste link.
Intentionally left blank
Klopt het dat die lemmings-parameter niet meer werkt? Ik vond het vet gedaan en wilde het laatst nog even bekijken maar ik kreeg het niet voor elkaar.
[ Voor 51% gewijzigd door MsG op 17-12-2009 14:53 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Even de oude tweakers-layout kiezen, MsG. Dan werkt 'ie wel weer.
Ja, enkel de oude layout had toen ook een kerst/winter-theme.NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:50:
We hadden deze layout toch vorig jaar rond kersttijd al?
Even wat proberen in dit topic
Intentionally left blank
Als crisp nou met statistieken aantoont dat jij de enige bent, stap je dan ook over?TERW_DAN schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:01:
Kan de kersthenk niet weer terug in de paarse layout? Volgens mij draaien nog hele volksstammen die layout immers
Op 107 andere verstokte gebruikers na is hij inderdaad de enige...NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:02:
[...]
Als crisp nou met statistieken aantoont dat jij de enige bent, stap je dan ook over?
En ach, er is alweer een feature in de maak die de waarde van dat paarse gedrocht nog meer zal laten dalen...
Intentionally left blank
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Niet helemaal; die kerstboom mag wmb wat lichter, anders is het een beetje onduidelijk te lezen wat er aan het einde van de regel staat.
Signature
Intentionally left blank
Misschien wat sneeuwval naast het quickreply-venster?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Intentionally left blank
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.