Ben vandaag ook begonnen met wat C# te leren. Ik heb een form gemaakt met een zo'n split panel erin. In het linkerdeel zit een treeview en in het rechterdeel een datagridview. Nu vind ik alleen geen manier om de doubleclick-event juist aangeroepen te krijgen ...
Ik heb de code van hier geprobeerd, maar er gebeurt gewoon niets als ik dubbelklik op een element
Iemand enig idee?
Dit topic is een merge van een nieuw topic en replies uit De Devschuur Coffee Corner welke daar niet hoorde. De posts lijken langs elkaar te lopen maar dat komt dus omdat 2 discussies naar 1 zijn samengevoegd. Effe koppie erbij houden als je dit probeert te volgen dus
Ik heb de code van hier geprobeerd, maar er gebeurt gewoon niets als ik dubbelklik op een element
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| private void treeView1_MouseDoubleClick(object sender, MouseEventArgs e) { // // Get the selected node. // TreeNode node = treeView1.SelectedNode; // // Render message box. // MessageBox.Show(string.Format("You selected: {0}", node.Text)); } |
Iemand enig idee?
Dit topic is een merge van een nieuw topic en replies uit De Devschuur Coffee Corner welke daar niet hoorde. De posts lijken langs elkaar te lopen maar dat komt dus omdat 2 discussies naar 1 zijn samengevoegd. Effe koppie erbij houden als je dit probeert te volgen dus
[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 21-12-2010 22:36 ]