Toon posts:

mp3 speler om aan the sluiten op stereotoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand zoiets als op de foto, een mp3 reader met eigen display en afstandsbediening die usb (en sdhc) leest en met tulpstekkers op bestaande stereotoren kan worden aangesloten. Deze was niet leverbaar meer dus ik zoek iets soortgelijks. ;)
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/6681/a63hjhifimp3player1.jpg

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik geloof dat die dingen music servers o.i.d. heten.

[ Voor 7% gewijzigd door TBTL op 21-12-2010 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar idd op gezocht, maar het woord zegt het al "server" bij deze apparaten zit allemaal een harde schijf ingebouwd, het apparaat op de foto is eigenlijk alleen een reader.

Verwijderd

nu is dit niet wat je vraagt en zoekt maar, is een mp3 in een docking station die je verbind met de aux-in / random tulp ingang van je receiver niet veel makkelijker, mooier en veel zijdiger en wellicht ook goedkoper?

Ik gebruik mijn ipod i.c.m met een jack op de aux. Is ook een afstandbediening voor te krijgen.
Persoonlijk lijkt het me mooier en fijner werken dan een soortgelijk apparaat als in de image.
Scheelt je rommelen met usb sticks en geheugenkaartjes.

Just my 2 cents. Kan je verder niet helpen met je daadwerkelijke vraag.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een ipod had gehad was dat idd een mooie oplossing geweest, maar ik heb een mp3 spelertje met een sd kaart als geheugen en in m'n auto ook sd en usb dus al m'n muziek staat op deze 2 types geheugen. Ik wou al langer een middel om nu ook op m'n stereotoren die usb/sd muziek af te kunnen luisteren want cd's enzo luister ik haast nimmer meer en staan die deckies te verstoffen. Nu kwam ik op internet bovenstaande speler tegen voor niet zoveel geld (iets minder als 30 pond) en dacht dit is wat ik zoek, maar helaas discontinued.

Verwijderd

Ik zie regelmatig goedkope DVD-spelers die SD lezen.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heb je wel een tv nodig, ik weet niet of de TS die heeft?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een android tablet met kaartlezer en uitgang, is dat niks? Zoiets, kost je nog geen 100 US dollar. Weten ze in Het grote Android Tablet topic - deel 2 wel meer over :)

Edit: zie toevallig dat iBood vandaag precies in de aanbieding heeft wat jij zoekt:
http://www.ibood.com/nl/n...V-scherm_en_Alarmfunctie/
:)

[ Voor 27% gewijzigd door The Eagle op 22-12-2010 13:31 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie meedenken!
Eagle ik snap niet zo goed hoe je bij een soort multimedia-wekkerradio komt als zijnde de oplossing?
De sd card zit in de achterzijde en heeft een mini usb aansluiting, mss dat je er uiteindelijk wel mee zou kunnen doen ongeveer.
Er zijn idd zoveel mogelijkheden. Zo'n tablet kan zeker, maar net zo goed m'n netbook op m'n toren zetten. Ik snap niet zo goed dat ik nergens gewoon zo'n usb sd reader deckje tegenkom. Je zou denken dat ik niet de enige ben die naar zoiets op zoek is als aanvulling op de toren. Ik zag nu wel een cd speler ergens langskomen met een usb slot maar ik heb al een cd speler en nog een reserve voor ongevallen, ik heb zelfs een minidisc deck (al doe je d'r geen ruk meer mee) :+

Verwijderd

Topicstarter
Voor zo'n dvd speler heb je idd volgens mij een tv nodig om je folders te zien (me tv staat aan de andere kant van de woonkamer)

Verwijderd

dit is wat je zoekt:

http://nl.beglec.com/product/207/MPL-1-MEDIA-PLAYER

dit is normaal een inbouwmodule, maar dit staat in de notities:

# Kan ook voor allerlei andere toepassingen gebruikt worden dan in de APL-15. Er wordt een speciale aansluitkabel meegeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Jaah _/-\o_ dat lijkt erop. 50,- ook niet te duur. Zelf een kastje maken vind ik geen probleem, maar of ie standalone kan is de vraag.. Input voltage: DC 8 to 18V en er staat niks over een lichtnet adapter. Ik heb een mailtje gedaan naar een webwinkeltje die ze verkoopt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, werd het toch niet. Dit is de speciale aansluitkabel welke vermeld werd (gewoon een verloop naar ander type stekkers)
Afbeeldingslocatie: http://images.musicstore.de/images/GALLERY_LIG0007251-000_4_images390.jpg
Dus zou je dan weer een verloop moeten maken naar tulp en een passende voedingadapter proberen te vinden.
Wordt een beetje teveel van het goede.
Maar dit was wel precies het soort ding wat ik zoek.. iemand nog soortgelijke vondsten??
8)
Pagina: 1