Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 19:13
hallo,

Ik zit met de onderstaande situatie:

Computer met Windows 7 erop
Een TV (Toshiba 37RV 733 die ik in het netwerk heb hangen
Een PS3-speler

Op de computer heb ik: Ps3 media server geïnstalleerd en opzich werkt dit goed. Ik kan foto's en muziek zien/afspelen. Maar ik heb problemen met het afspelen van een film.

Ik heb een film gedownload en deze bestaat uit de onderstaande bestanden:
VIDEO_TS.BUP
VTS_01_0.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB

Het lukt om wel om de film (via de PS3) af te spelen maar ik krijg geen Nederlandse ondertiteling. Als ik via de PS3 naar de ondertiteling wil gaan geeft hij aan dat er geen ondertiteling is.

Als ik dezelfde film op mijn computer afspeel heb ik wel Nederlandse ondertiteling hetgeen dus betekend dus ze er wel bijzitten.

Ook kan ik op mijn TV kiezen voor de Media player en dan voor het lan-s: PS3 media server

Dan is het wel mogelijk om naar de directory te gaan waarin de bovenstaande film bestanden staan maar dan is het niet mogelijk om de film af te spelen omdat ik dan de melding mediaweergave fout krijg.

Kortom ..... het lukt me niet om een film af te spelen :(

Heb ik verkeerde instellingen of heb ik de verkeerde film gedownload of ...... ?

Wie kan me helpen please?

Wie kan me

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 08:43

EoG

BOFH

Heb je zelf al iets kunnen vinden op Google? Er zijn meer dan genoeg hits op "ps3 media server no subtitles".

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:10

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Kijk eens in Playstation 3 als media center - deel 5 zou ik zeggen. Zijn ook nog 4 voorgaande delen van.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeg, GoT is geen helpdesk hè ;)

Probeer, zoals hierboven ook al staat, op GoT en met Google nog eens wat meer te vinden. Ik vind echt tal van oplossingen met wat simpele zoekacties. En ja, dat zijn er veel om te proberen, maar als wij oplossingen moeten roepen zullen het er minstens even veel worden...

Verder krijgt dit een schopje naar Spielerij - Problemen & Vragen, want dit is een probleem/vraag.

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 20-12-2010 19:53 ]