Hey,
Ik heb bij mijn ouders van de week een nieuwe pc (windows 7 64bit) laten bestellen zodat ze weer even vooruit kunnen. Mijn zusje heeft een legale versie van Sims 3 gekocht maar helaas zet de computer zichzelf uit na zo'n 15 minuten speeltijd. Geen foutmelding of iets, gewoon helemaal uit. Nu heb ik op internet wel meer mensen met dit probleem gevonden zowel op mac als pc, maar er staat steeds geen oplossing bij. Heeft iemand een idee wat te doen? Kun je misschien geld van het spel terugkrijgen?
Syteem:
* Behuizing
* Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX - geen voeding - zwart - USB/eSATA/Audio
* Voeding
* Be quiet! Pure Power BQT L7-530W - voeding - 530 Watt
* Moederbord
* Asrock 870 Extreme3 - Moederbord - ATX - AMD 870 - Socket AM3 - UDMA133, SATA-300 (RAID), SATA-600 (RAID)
* Processor
* AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 965 / 3.4 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box
* Processor koeler
* Cooler Master Hyper TX 3 - koeler voor processor
* Videokaart
* Club 3D Radeon HD 6850 - grafische adapter - Radeon HD 6850 - 1 GB
* Geheugen
* Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3
* Ventilator
* Nexus 120mm Real Silent Case Fan D12SL-12 - ventilatorhuis
* Primaire Schijf
* Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB
* Geluidskaart
* Onboard - 7.1 kanaals
* DVD brander
* Sony NEC Optiarc AD-7260S - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
* Scherm
* Samsung SyncMaster P2370 - LCD-scherm - TFT - 23
(oververhitting kan het niet zijn lijkt me. Ik kan andere zwaardere games uren spelen)
Ik heb bij mijn ouders van de week een nieuwe pc (windows 7 64bit) laten bestellen zodat ze weer even vooruit kunnen. Mijn zusje heeft een legale versie van Sims 3 gekocht maar helaas zet de computer zichzelf uit na zo'n 15 minuten speeltijd. Geen foutmelding of iets, gewoon helemaal uit. Nu heb ik op internet wel meer mensen met dit probleem gevonden zowel op mac als pc, maar er staat steeds geen oplossing bij. Heeft iemand een idee wat te doen? Kun je misschien geld van het spel terugkrijgen?
Syteem:
* Behuizing
* Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX - geen voeding - zwart - USB/eSATA/Audio
* Voeding
* Be quiet! Pure Power BQT L7-530W - voeding - 530 Watt
* Moederbord
* Asrock 870 Extreme3 - Moederbord - ATX - AMD 870 - Socket AM3 - UDMA133, SATA-300 (RAID), SATA-600 (RAID)
* Processor
* AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 965 / 3.4 GHz - Socket AM3 - L3 6 MB - Box
* Processor koeler
* Cooler Master Hyper TX 3 - koeler voor processor
* Videokaart
* Club 3D Radeon HD 6850 - grafische adapter - Radeon HD 6850 - 1 GB
* Geheugen
* Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3
* Ventilator
* Nexus 120mm Real Silent Case Fan D12SL-12 - ventilatorhuis
* Primaire Schijf
* Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB
* Geluidskaart
* Onboard - 7.1 kanaals
* DVD brander
* Sony NEC Optiarc AD-7260S - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM
* Scherm
* Samsung SyncMaster P2370 - LCD-scherm - TFT - 23
(oververhitting kan het niet zijn lijkt me. Ik kan andere zwaardere games uren spelen)