ASUS P7P55D-E LX of Asus P7P55D LE

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• Hydroxide
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 18:57
Welke van de 2? Ik kom er niet uit. De prijzen zijn ook niet erg verschillend, maar 10 euro. Wat vinden jullie?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-02 15:54

SupremeRick

Muse Fan

de LX is future proof met USB3 en Sata 600 ;P, meer sata poorten, usb3 is ook als usb2 te gebruiken (en dus meer usb poorten), sata600 ook als sata300 (de gewone), en verbruikt minder energie!

ik heb er iig geen problemen mee gehad!

[ Voor 74% gewijzigd door SupremeRick op 17-12-2010 23:12 ]

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Geen wonder dat je er niet bepaald uitkomt als je schijnbaar at-random twee borden plukt en je afvraagt welke beter is.

Sowieso, "beter" bestaat niet. Hooguit beter voor jouw toepassingen. Aangezien je daar met geen woord over rept kunnen wij niet ruiken waar je het voor gaat gebruiken en dus welke voor jou een betere keuze zou zijn.

Draai het eens om: bepaal je budget, bepaal wat dat ding moet kunnen, bepaal wat daar de technische voorwaarden voor zijn. Streep alles weg wat daar niet aan voldoet. Ga vervolgens op zoek naar reviews en ervaringen van wat overblijft. Uiteindelijk hou je een shortlist over van borden die doen wat je nodig hebt en OK bevonden zijn door andren. Kies dan de goedkoopste. Of de "mooiste" of wat dan ook.

Mogelijk komt dat overeen met een van deze twee, mogelijk wordt het een totaal ander merk bord met andere eigenschappen. Maar hoe dan ook weet je dan wel zeker dat het voor jou de juiste keuze is.

Verder verwachten we op GoT dat je zelf de moeite doet om je vraag te beantwoorden voor je een topic opent, en dat je de moeite neemt om aan te geven wat je zelf allemaal al uitgezocht hebt. Dat doe je hier van geen kanten - dit topic gaat dus dicht ivm nul eigen inzet :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.