Een tijdje geleden heb ik hier een topic geopend. Als oplossing kwam uit de bus: koop een 3.5mm naar rood/wit stekkertje en sluit dat aan op op je pc en verbindt het met je tv...
Ok nu een tijdje later beslist zo een kabeltje te gaan halen...
Ik kom thuis met het kabeltje, sluit het aan...
Wat had je gedacht? Geen geluid...
Ik dacht: geluid zal nog afstaan, gedempt ofzo... -> opzetten doet niets
Ik trok de kabel uit mijn pc -> geen geluid meer uit mijn pc-luidsprekers...Hu??
Ik dacht dan: mss moeten de drivers geupdate worden (wat volgens mij normaal niet zou moeten als luidsprekers en koptelefoon daarvoor wel werkten?)
Drivers opnieuw geinstalleerd... -> geen geluid meer... nergens
Ik weet niet wat ik nu moet doen?
Ligt het nu aan dat kabeltje of gewoon mijn (onboard) geluidskaart die juist op deze moment de geest geeft/niet meer werkt?
Even ter info: dat laatste klinkt voor sommige mensen mss heel erg raar: ik zou er niet van verschieten, bij mij moet alles altijd eerst eens mislopen
Mijn (onboard) geluidskaart: Realtek Ac'97
Alvast bedankt!
Ok nu een tijdje later beslist zo een kabeltje te gaan halen...
Ik kom thuis met het kabeltje, sluit het aan...
Wat had je gedacht? Geen geluid...
Ik dacht: geluid zal nog afstaan, gedempt ofzo... -> opzetten doet niets
Ik trok de kabel uit mijn pc -> geen geluid meer uit mijn pc-luidsprekers...Hu??
Ik dacht dan: mss moeten de drivers geupdate worden (wat volgens mij normaal niet zou moeten als luidsprekers en koptelefoon daarvoor wel werkten?)
Drivers opnieuw geinstalleerd... -> geen geluid meer... nergens
Ik weet niet wat ik nu moet doen?
Ligt het nu aan dat kabeltje of gewoon mijn (onboard) geluidskaart die juist op deze moment de geest geeft/niet meer werkt?
Even ter info: dat laatste klinkt voor sommige mensen mss heel erg raar: ik zou er niet van verschieten, bij mij moet alles altijd eerst eens mislopen
Mijn (onboard) geluidskaart: Realtek Ac'97
Alvast bedankt!