Mediaspeler waarmee je via webinterface film kan starten.

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesjefskie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 13:10

Mesjefskie

If it works, it's true!

Topicstarter
Excuses voor de nogal vage titel maar ik ben op zoek naar een HD mediaspeler waarmee ik via een webinterface een film kan starten.

Er zijn natuurlijk legio mediaspelers beschikbaar, met webinterface, maar ik weet niet of deze het starten van een film via een webinterface ondersteunen.

De reden dat een film via een webinterface gestart moet kunnen worden is dat het scherm dat wordt aangestuurd aan de andere kant van een muur hangt...

Weet iemand of er een mediaspler met deze functionaliteit bestaat?

[ Voor 17% gewijzigd door Mesjefskie op 17-12-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

De Xtreamer mediaspelers kunnen dit fabriek af, door gebruik te maken van een webinterface en/of iPhone besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
De HDI Dune's kunnen het met de test firmware ook. De volgende beta/volledige zal dit dan ook ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesjefskie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 13:10

Mesjefskie

If it works, it's true!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Hebben jullie zelf ervaring met deze spelers? Voor de zekerheid, het is dus de bedoeling om een film te starten vanuit de webinterface die dan getoont wordt op een scherm dat op de HDMI poort zit aangesloten... dus niet in de webbrowser zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Ik heb hem nog niet uit kunnen proberen.
Maar wat ik gezien heb op mpcclub.com is het gewoon een html bestandje met een plaatje dat er uit ziet als een afstandsbediening van de speler. Dit kun je zelfs nog helemaal customizen. Desnoods gewoon tekst linkjes oid.

Ikzelf heb wel de HDI Dune Prime 3.0 (met BD-drive) en daar ben ik heel erg tevreden mee.

De Xtreamer is volgens mij wel een heel stuk goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 17-12-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
Ik ben wel benieuwd of dit ook kan met de Boxee Box

(Gaat me eigenlijk met name om audio, maar als een film kan zal een geluidsbestand ook geen probleem zijn :) )

[ Voor 50% gewijzigd door dj_raoul op 17-12-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mesjefskie,

Deze informatie kun je doorgaans gewoon vinden in de handleidingen, danwel gebruikersfora.

Daar kun je bijvoorbeeld ook [Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 2 voor gebruiken.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.