Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Ook al had TS voor het gemak ofwel moeten vragen om een verzekerde bestelling ofwel zijn moeder moeten instrueren dat zij de pakjes goed controleert alvorens te tekenen, je kunt toch niet stellen dat deze diefstal zijn schuld is?Guardian Angel schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:10:
[...]
* vervangen door
Nuchtere, realistische, beschouwende, heldere.
Nogmaals, ik gun de TS zijn defecte iPod maar om de gehele TNT hufters te noemen, en daar ga ik weer, gaat me te ver als hij zelf................ vul maar weer in.
Daarnaast vind ik het nogal flauw dat je zo blijft doorhakken op die hufters-opmerking. Het moge duidelijk zijn dat de TS de mensen die niet eens van de situatie afweten geen hufters vind, maar dat hij het heeft over de mensen aan wie hij alles heeft uitgeled maar die nog steeds niet bereid zijn te helpen.
Waarom zou een rechtsbijstand uitkeren? Niet verzekerd tegen diefstal of verlies bij TNT is geen vergoeding. Rechtsbijstand kan toch nergens verhalen, zal dus niet uitkeren omdat je in deze geen rechten hebt. Slechts indien je wel verzekerd zou zijn en TNT zou niet willen uitkeren dan komt je rechtsbijstand in actie.Gunner schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:16:
[...]
Dat kan inderdaad. Als ze zelf inschatten dat dat voor hun de goedkoopste oplossing is. Maar dan moet het wel eerst onder je dekking vallen
Wat ik me vooral afvraag is waarom je een dergelijk iets niet verzekerd verstuurd. Als koper geef je toch bij de verkoper aan dat je verzekerde verzending wenst! Indien je dit aangeeft en de verkoper verzend alsnog onverzekerd kun je e.e.a. verhalen op verkoper.
Wat wil je dan horen? Dat je aangifte moet doen? Dat was immers je vraag. Alsof je daar Tweakers.Net voor nodig hebt. Wees tenminste blij dat je nutteloze tocht naar het bureau vermeden kan worden.Boxman schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:21:
[...]
Volgens mij hebben we hier een narcist gespot... Nogmaals, ik heb je 'hulp' in dit topic niet nodig, het heeft tot nu toe nog niks toegevoegd. En je blijft er maar omheen draaien, maar als je me voor iets wil uitmaken, heb dan ook de kloten om dat gewoon te doen, in plaats van je "vul het maar in". Mafkees.
ARME AOW’er
Ik zeg nergens dat een RBV dat in deze casus zal doen?IkWeetHetNiet schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:48:
[...]
Waarom zou een rechtsbijstand uitkeren?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heb ik gezegd dat je iets gezegd zou hebben:Gunner schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:52:
[...]
Ik zeg nergens dat een RBV dat in deze casus zal doen?
Ee.a verwijst naar het bericht van
Geplaatst op maandag 20 december 2010 12:45
[ Voor 15% gewijzigd door IkWeetHetNiet op 20-12-2010 13:56 ]
Van jou hoef ik helemaal niks te horen zelfs. Makkelijk he?Guardian Angel schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:49:
[...]
Wat wil je dan horen? Dat je aangifte moet doen? Dat was immers je vraag. Alsof je daar Tweakers.Net voor nodig hebt. Wees tenminste blij dat je nutteloze tocht naar het bureau vermeden kan worden.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Vind het inmiddels wel enorm grappig, en zelfs een beetje triest dat de heer G. Angel nog steeds niet door heeft dat z'n aanwezigheid in dit topic niet gewenst is.
---RAWE CEEK!!!---
En dan nog blijft er de kapotte enveloppe terwijl er imho getekend wordt voor ontvangst daarvan in de staat zoals deze is verzonden tenzij expliciet aangegeven.IkWeetHetNiet schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:48:
[...]
Wat ik me vooral afvraag is waarom je een dergelijk iets niet verzekerd verstuurd. Als koper geef je toch bij de verkoper aan dat je verzekerde verzending wenst! Indien je dit aangeeft en de verkoper verzend alsnog onverzekerd kun je e.e.a. verhalen op verkoper.
Ik verstuur al mijn verkopen (meestal via T.net) altijd verzekerd tenzij de koper aangeeft dat niet te willen.
[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 20-12-2010 14:43 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
Niet doen. Als je vind dat iemand op een onprettige manier reageert dan kan je dat op een fatsoenlijke manier zeggen, maar beter nog plaats je een TR en laat je het aan de crew over om iemand aan te spreken op zijn gedrag.
[ Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 20-12-2010 20:31 ]
Verwijderd
Dank u allen.
Verwijderd
-De TS heeft te maken met de verkoper
-De verkoper heeft een relatie met de vervoerder
-De verkoper heeft leverplicht
-TS heeft de plicht om mee te werken aan een onderzoek wanneer de verkoper hierom vraagt
-De vekoper/TS had beter voor verzekerde verzeniding kunnen kiezen
Voor nu dus een slotje. DM me maar als je een duidelijk inhoudelijk standpunt belicht wilt hebben in dit topic, waarvoor het weer open moet.
Dit topic is gesloten.
![]()