Hallo alweer, tijdje geleden had ik een topic geopend over hoe mijn draadloze routers met elkaar te configureren. Kwam er totaal niet uit en tot overmaat van ramp was mijn verbinding ook helemaal waardeloos geworden (160ms ping met www.google.nl)
Even snel veranderd naar Ziggo. En nu 97mb/s down en 9mb/s Up.
Dit is natuurlijk wel lekker, maar als het internet telkens uitvalt heb je er nog niets aan onder het game...
Vanaf het modem (Ubee) eerst een -> 'Sitecom Wireless Gigabit Router (300N X2) én daarna nog een -> Sitecom Wireless Gigabit Router (300N X2)
Ik heb een idee dat beide routers conflicten met elkaar geven. Telkens bij "internet status" geeft hij geen IP adres weer. 'Renew' en hij doet het weer. Of het 'Ubee' modem opnieuw starten..
Komt iemand bekend voor of weet hij/zij hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Even snel veranderd naar Ziggo. En nu 97mb/s down en 9mb/s Up.
Dit is natuurlijk wel lekker, maar als het internet telkens uitvalt heb je er nog niets aan onder het game...
Vanaf het modem (Ubee) eerst een -> 'Sitecom Wireless Gigabit Router (300N X2) én daarna nog een -> Sitecom Wireless Gigabit Router (300N X2)
Ik heb een idee dat beide routers conflicten met elkaar geven. Telkens bij "internet status" geeft hij geen IP adres weer. 'Renew' en hij doet het weer. Of het 'Ubee' modem opnieuw starten..
Komt iemand bekend voor of weet hij/zij hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 385896 op 17-12-2010 01:04 ]