[MMORPG] Pocket Legends

Pagina: 1
Acties:

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 09:26
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/6885/pocketlegends.jpg

Wat is Pocket Legends?
Pocket Legends is 's werelds grootste mobiele MMORPG met meer dan een miljoen downloads. De eerste en meest populaire van zijn soort, iedereen speelt op dezelfde persistente wereld. In het spel, maakt u een Avian, Elf of Ursan en verken enorme kerkers, dondere bossen en woestijnen voor avontuur.

De speelwereld
De wereld van Alterra is in duister gehuld en de Elf Queen jouw hulp nodig om het koninkrijk redden!

De classes
Er zijn op dit moment nog maar 3 classes dit zijn: Warrior, Archer en Mage.
Iedere class heeft zijn eigen vaardigheden en deze zijn bij het stijgen van de levels te verhogen. (Denk hierbij aan (kracht, behendigheid en intelligentie)

Controles
De controles zijn fatsoenlijk en met de punt 'n klik op het gebruik van de touch screen is mijn voorkeur. Ik kan niet zeggen dat ik al veel smartphone titels die proberen om een touch screen joystick al is dat een optie te gebruiken vond. Het is best leuk het runnen van een hele MMO door aanraking en liefde te tikken op een pictogram te trekken van een kaart of leiden tot een speciale vaardigheid.

Waarop speel ik Pocket Legends?
Het woord pocket geeft al wat weg, dit spel werkt op een mobiel apparaat hierbij moeten we denken aan iPod / iPad / iPhone en veel Android-apparaten.

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/pl_480_191.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/pl_480_211.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/mzl.fgewbaqc.480x480-75.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/pl_480_141.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/mzl.takqefuu.480x480-75.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketlegends.com/wp-content/uploads/2010/11/pl_480_111.jpg

Een paar handige links voor onbekenden:
Officiële website: http://www.pocketlegends.com/
Twitter: http://twitter.com/pocketlegends
Youtube: YouTube: Kanaal van SpacetimeStudios

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat leuk, heb ik denk ik 5 maanden geleden een keer opgepakt, eigenlijk niet verder gekomen dan lvl 1, misschien maar nog een poging wagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Jaaa, ben ik ook in begonnen

Maar vind het toch nog wat klein voor op mijn Samsung Galaxy. Misschien straks op mijn tablet maar weer eens oppakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze game er ook voor de blackberry?

Of echt alleen de android toestellen en iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er nog geen versie voor de BlackBerry.
Ik speel het spel sinds dit weekend en ik moet zeggen, het is erg gaaf!

• de7geitjes
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:43:
Is deze game er ook voor de blackberry?

Of echt alleen de android toestellen en iphone?
Semmy heb het even uitgezocht voor je maar hij is niet te krijgen op een blackberry..

"Hé Bob, drie bier!"

Verwijderd

helaas.
Ik had zelf ook al gezocht maar je weet hoe het gaat met patches truckjes etc dus ik "HAD" hoop

ah wie weet in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik al level 21 op m'n main character! :)
Heb nu twee dungeons er bij gekocht, vanwege de gratis platina die ik heb gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
De afgelopen dagen is er best veel platina weg gegeven. Wel waren er erg veel updates de laatste tijd.

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:41:
Inmiddels ben ik al level 21 op m'n main character! :)
Heb nu twee dungeons er bij gekocht, vanwege de gratis platina die ik heb gekregen. :D
Hoe krijg je nou die gratis platina, ik heb al een stel van die gratis apps gedownload voor gratis platina, en geinstalleerd en geopend, maar ik krijg er niks bij :(

Kreeg je nog voor andere dingen gratis platina?

edit: hmm....vandaag toch ineens 4 platina gekregen zie ik nu, heb vanmiddag nog eens een paar van die apps geprobeerd (en weer weggepleurd, wat een rommel is dat)
edit: en nu de andere 6, ik denk dat die actie niet helemaal geactiveerd was of zo, ik zag ze nu ook meteen uit de lijst verdwijnen na installatie :)

hmm..wat zal ik doen, de volgende 2 campaigns kopen (4p+6p), of een pack met campaign 4+5 (normaal 12p, maar in een pack 10p). Kan ik daar in als level 16 poppeke? (lvl 20 en hoger)

[ Voor 40% gewijzigd door Stefke op 29-12-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
ik verzamel ook wel steeds die gratis platina maar heb eenmalig 30 platina gekocht kosten nog geen 3,80 en kon meteen heel wat quests doen. Ben nu aan het sparen voor de alien quests :)

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ik speel dit inmiddels ook.. Moet wel zeggen dat dit spel je baterij leegzuigt, maar goed.

Ben nu lvl 12 :) Ik kan het alleen niet echt spelen over g3.. eigenlijk alleen als ik een wifi verbinding.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
Oh dat is wel gek want bij mij thuis heb ik eigenlijk alleen maar 3G verbinding en dat gaat altijd wel goed. Behalve wanneer er 4 man mee spelen in 1 level.

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 07:54
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb PL genomineerd voor de android awards, maar ik twijfel in welke categorie het thuis hoort.

Graag jullie mening.

• de7geitjes
Versie 1.7 is LIVE!

Er is een ton aan dingen veranderd in het spel, waaronder:

- 11 nieuwe kaarten
- 30 nieuwe quests
- Crafting systeem (met recepten en componenten)
- Quests-van-de-dag (in nieuwe micro-dungeons)
- Ringen (nog meer manieren om je stats te vergroten)
- Een nieuwe promotie-tarief
- Grotere XP toegekend voor bazen
- 6 gelederen voor uw mogelijkheden
- Bonus Elite Level (56) voor de echte hard-core

"Hé Bob, drie bier!"

• de7geitjes
PizzaMan79 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:25:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb PL genomineerd voor de android awards, maar ik twijfel in welke categorie het thuis hoort.

Graag jullie mening.
Ik zou zeggen 13. Arcade & Actie

Ik heb het volgende geplaatst:

Categorie #13. Arcade & Actie
Applicatie: Pocket Legends
Korte omschrijving: World of Warcraft look a like in your pocket
Marketwebsite-linkje: *klik*

[ Voor 27% gewijzigd door de7geitjes op 10-02-2011 13:30 ]

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 11:44
Het Nederlandse forum is sinds vandaag een feit; De game is het dubbel en dwars waard!
Mensen die geïnteresseerd zijn in het participeren van het forum, kunnen zichzelf hier inschrijven.

Ik hoop dat dit bericht niet wordt gezien als reclame/spam, want dat is absoluut niet de intentie!
Wanneer de link niet toegestaan is, mag hij van mij zonder problemen verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Beunhaas91 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:45:
Het Nederlandse forum is sinds vandaag een feit; De game is het dubbel en dwars waard!
Mensen die geïnteresseerd zijn in het participeren van het forum, kunnen zichzelf hier inschrijven.

Ik hoop dat dit bericht niet wordt gezien als reclame/spam, want dat is absoluut niet de intentie!
Wanneer de link niet toegestaan is, mag hij van mij zonder problemen verwijderd worden.
Een klein schopje mag ik denk ik wel geven. Op dit moment loopt het nog geen storm, maar de bedoeling is dat we over een tijd toch wel een leuke community hebben! Graag nodig ik een ieder van jullie dan ook uit om jezelf even te registeren op het forum! :*)

Tevens is er weer een dikke update (versie 1.7.1);
- Updated New Player Experience! Improved player flow from application launch to entering the world.
- New Character Creation! You now see your character as they will appear in game while creating your character. You are now allowed to select from a variety of faces and armor colors.
- New Tutorial! The improved tutorial will better teach new players the basics of how to play Pocket Legends.
- Added Emote Pack 3: Kiss, Back Flip, Clap, Point
- Added Emote Pack 4: The FART PACK!
- New Faces are now available for purchase at the Magic Mirror!
- Oasis Towne has been completely revamped. Players can now walk into the Oasis pond and heal their health and mana! Daily quests have been added to receive additional Mystery Weapons, Armor, and Helmets.
- Account Verification has been removed. You can now Purchase Platinum, access the Offer Wall, and Buy All Content without registering your account. Registering your account gives you the ability to log in on any supported device, and grants you access to Dark Forest for free.
- A Global ability cool down timer has been added. Firing an ability causes all abilities to be on cool down for half a second.
- Character deletion now requires the characters name be entered rather than just typing "delete".
- Players can now purchase a revive for full health at the position of death for 1 Platinum.
- When turning in a quest to an NPC, if they have a new quest available it will be immediately offered.
- Added new Balefort Sewers equipment set bonuses!
- Vyxnaar Helmet of Hate has a new appearance
- Joining games hosted by friends through your friend list now require a password if one has been set. Previously, you could join your friends' password-protected games without giving a password.
- Empty lines no longer appear in the crafting display

[ Voor 53% gewijzigd door Beunhaas91 op 18-04-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
Zo kende het forum helemaal niet Beunhaas91 heb me meteen maar ingeschreven. Het blijft jammer dat de game niet veel bekendheid kent..

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
de7geitjes schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:29:
Zo kende het forum helemaal niet Beunhaas91 heb me meteen maar ingeschreven. Het blijft jammer dat de game niet veel bekendheid kent..
Inderdaad. Het is en blijft een fantastisch gave game! Het wordt elke update beter.
Helaas heb ik zelf erg weinig tijd voor het forum (en dus ook promotie). :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:23

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik speel het sindskort ook, en heb er veel plezier in. Vooral het azen van goede wapens op de market is een sport :p voor me geworden maar de quest zijn ook zeker niet makelijk. Sterker nog sommige zijn gewoon niet in je eentje te doen maar vergt echt teamwerk en veel potions... Vind het grafisch ook wel ok.

[ Voor 5% gewijzigd door M0nkeymen op 19-07-2011 13:39 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:14
Ik krijg 't hele spel niet eens aan de praat. Ik krijg telkens 'disconnected form server'... Meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:40
Zit je op WiFi/hoe is het bereik van je telefoon?

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:14
Is op een Archos 70 op wifi. Heb gewoon een goede n-router staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Ik moet zeggen dat ik de voorkeur heb voor hun sci-fi tegenhanger star legends, lijkt toch net even wat uitgebreider.
Pagina: 1